Juggel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg fikk den nyheten når jeg leste den nå, og for en herlig følelse! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på. Tipper det ender med at Alsono forsivnner etterhvert jeg, med mindre pool tar en Chelsea og øderlegger alt ved å prioritere (dvs tilpasse taktikk) rundt flere enkeltindivivder. Tviler på at en klassespiller som Alonso finner seg i å sitte på benken liksom... Hadde vært artig om dere kunne presentert midtbanen, slik dere ønsker den. Er det plass til alle der, eller? Bare et SPM... grattis med Mache, en vanvittig god spiller!! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tviler på at en klassespiller som Alonso finner seg i å sitte på benken liksom... Hadde vært artig om dere kunne presentert midtbanen, slik dere ønsker den. Er det plass til alle der, eller? Bare et SPM... grattis med Mache, en vanvittig god spiller!! Tja, for en klubb som har ambisjoner om å være en toppklubb så må man ha toppspillere i reserve. La oss se for oss et skadefritt United: Keeper: VDS LB: Evra HB: Brown Stopper: Ferdinand Stopper: Vidic Venstekant: Giggs Høyrekant: C.Ronaldo Midt: Carrick Midt: Hargreaves Spiss: Rooney Spiss: Tevez Reserver: Saha, Anderson, Nani, O'Shea, keeper I tillegg har vi spillere som Silvestre, Fletcher, Park og til dels Pique. Dette her er aller klassespillere som hadde forsterket omtrent ethvert pl-lag, kanskje med unntak av Chelsea. Gjett hva: De finner seg i å sloss for plassen sin på laget. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Endret litt på lagoppstillingen. Keeper: VDSLB: Evra HB: Brown Stopper: Ferdinand Stopper: Vidic Venstekant: Giggs Høyrekant: C.Ronaldo Midt: Carrick Midt: Anderson Spiss: Rooney Spiss: Tevez Reserver: Saha, Haregreaves, Scholes, Neville (etter skade), Nani, O'Shea, keeper Men du har rett. United har et luksus problem på sentral midtbane for å si det sånn, men et topplag trenger flere spillere på en posisjon. Jeg som United supporter vet jo ikke alt om Pool, men dette burde jeg vite. Anyway, sliter Voronin benken eller er han skadet? Han er jo veldig gammel. Endret 1. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Endret litt på lagoppstillingen. Keeper: VDSLB: Evra HB: Brown Stopper: Ferdinand Stopper: Vidic Venstekant: Giggs Høyrekant: C.Ronaldo Midt: Carrick Midt: Anderson Spiss: Rooney Spiss: Tevez Reserver: Saha, Haregreaves, Scholes, Neville (etter skade), Nani, O'Shea, keeper Men du har rett. United har et luksus problem på sentral midtbane for å si det sånn, men et topplag trenger flere spillere på en posisjon. Jeg som United supporter vet jo ikke alt om Pool, men dette burde jeg vite. Anyway, sliter Voronin benken eller er han skadet? Han er jo veldig gammel. 28 år gammel, skadet og ræva Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Denne diskusjonen skal vel være i untied-tråden? Voronin er småskadet,trener akkurat nå Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ønsker forresten scouserne her inne lykke til i kampene som kommer, jeg drar til alpene, vet at dere kommer til å savne meg. Koz & Klemz fra godgutten deres :* Takk, håper du ikke knekker noe da Edit: Mascherano er endelig klar http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0 Beste nyheten på en god stund Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg håper ikke Liverpool supporterne på dette forumet er inne og forsøpler United tråden slik som skjer i denne tråden fra United supporterne. Det er helt greit med en åpen diskusjon, men så mye usakligheter og unødvendigheter skal du lete lenge etter. Hva er det egentlig dere ønsker å oppnå annet enn å provosere? Hvis ikke dere har annet å finne på så hold dere i deres egen tråd med dette lave nivået. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg ser heller ikke poenget med å provosere her inne daglig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Anyway, sliter Voronin benken eller er han skadet? Han er jo veldig gammel. Hva er Giggs, Neville osv. hvis Voronin er veldig gammel? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg håper ikke Liverpool supporterne på dette forumet er inne og forsøpler United tråden slik som skjer i denne tråden fra United supporterne. Det er helt greit med en åpen diskusjon, men så mye usakligheter og unødvendigheter skal du lete lenge etter. Hva er det egentlig dere ønsker å oppnå annet enn å provosere? Hvis ikke dere har annet å finne på så hold dere i deres egen tråd med dette lave nivået. Hva har vært så provoserende hittil i dag? Og hvor er det lave nivået du snakker om? Nei, hvis du er såpass hårsår så tror jeg ikke diskusjon.no er stedet for deg. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva har vært så provoserende hittil i dag? Og hvor er det lave nivået du snakker om? Nei, hvis du er såpass hårsår så tror jeg ikke diskusjon.no er stedet for deg. Snakker jeg om i dag? Jeg foreslår at du setter deg ned og leser noen sider bakover så skjønner du hva jeg mener. Jeg er ikke hårsår, men det er så fryktelig lite givende å lese mye av det som blir liret ut av munnen på en del av de som henger i denne tråden av United fans. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da misforstod jeg deg. Jeez, ingen vits å ta sånn vei for det vel? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Utrolig avslappende å vite at Masche har signert. Men et sitat av Parry: "Det viser i stor grad at eiernes engasjement kommer godt med når vi har behov for midler." Er det bare jeg som føler at de kunne ha engasjert seg noen uker tidligere? Da hadde vel Rafa sluppet å stresse med salg av Sissoko og evt. Riise, for å finansiere Mascherano. Endret 1. mars 2008 av vanquish Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg. fakey, du er kanskje en av de som virkelig snart burde ta hintet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Spar meg da. Du er på et åpent forum, med en rimlig høy alderspredning. Hvis du har problemer med noen er det jo bare å trykke ignore. Edit: Hva faen, kan man ikke ignore lenger? Nei men da får du bare slite Endret 1. mars 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg. fakey, du er kanskje en av de som virkelig snart burde ta hintet. Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på. Har kjørt 4-2-3-1 de seneste kampene med Lucas og Masche defensivt og Gerrard litt mer fremskutt. Når Alonso kommer i form kan han fint ta plassen fra Lucas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå