GLN Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Viser bare en ting: Liverpool er best. Kan ikke det glade 70-80tall komme tilbake? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Feil, Liverpool var best på den tiden. Nå er dere et godt stykke bak teten. Hva tror dere om Bolton-kampen? Goscinny Endret 28. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Plankekjøring, og 7-1-seier etter to hattrick av Torres, to mål av Gerrard og Babel som putter fire etter å ha kommet inn i det 87. minutt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Plankekjøring, og 7-1-seier etter to hattrick av Torres, to mål av Gerrard og Babel som putter fire etter å ha kommet inn i det 87. minutt. Logisk. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 It's impossible. It's Liverpool. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Å vinne 7-1 og samtidig ha scoret 12 gyldige mål? . Jeg vet dere er ambisiøse her i tråden, men det får være grenser! Rafa skulle jo redusere på roteringssystemet sitt. Vil dette gjøre Riise til benksliter, eller vil han kunne kjempe om å være førstevalg? Goscinny Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Relax, its Liverpool. De er verdens beste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Fakey OG Traadstarter kan vel såtulle på United vs pool-tråden med slike innlegg Og nå til Liverpool Liverpool er historisk med hat-trick i PL,FA,Liga og Cl-cupen. Er jo ganske stas EdIT:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14210&zone=1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Og nå til LiverpoolLiverpool er historisk med hat-trick i PL,FA,Liga og Cl-cupen. Er jo ganske stas EdIT:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14210&zone=1 Sykt azz Tar den rekorden der over PL-gull, any day azzz Ønsker forresten scouserne her inne lykke til i kampene som kommer, jeg drar til alpene, vet at dere kommer til å savne meg. Koz & Klemz fra godgutten deres :* Endret 29. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Og nå til LiverpoolLiverpool er historisk med hat-trick i PL,FA,Liga og Cl-cupen. Er jo ganske stas EdIT:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14210&zone=1 Sykt azz Tar den rekorden der over PL-gull, any day azzz Ønsker forresten scouserne her inne lykke til i kampene som kommer, jeg drar til alpene, vet at dere kommer til å savne meg. Koz & Klemz fra godgutten deres :* FO shizzle on the tizzle NightKeeper Go tur! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 jeg drar til alpene, vet at dere kommer til å savne meg. Koz & Klemz fra godgutten deres :* Jeg skal tenke på deg God tur! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Bolton skal vi slå greit, optimistisk tipping som vanlig 5-1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 For å være litt seriøs nå, så tror jeg det blir en knalltøff kamp. Vi sliter på Reebok, og vi sliter også litt med formen. Det kommer til å bli tøft og vanskelig, men jeg har tro på at vi denne gangen greier å trekke det lengste strået. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Tipper 1-2 (Torres etter 14 minutter, Crouch etter 86) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Tipper 1-2(Torres etter 14 minutter, Crouch etter 86) Såppass ja...du kan kanskje også fortelle meg om hvilken jakke Benitez kommer til å ha på seg under kampen? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 En svart med hvite og rød områder rundt omkring. Var det noe mer? *GODMODE* Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ønsker forresten scouserne her inne lykke til i kampene som kommer, jeg drar til alpene, vet at dere kommer til å savne meg. Koz & Klemz fra godgutten deres :* Takk, håper du ikke knekker noe da Edit: Mascherano er endelig klar http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0 Endret 29. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) ÅÅÅÅÅ MASCHERANO, ÅÅÅÅ MASCHERANO - SPILLE FOTBALL ER NOE HAN KAN, HAN DREPER MOTSTANDERENS MANN - ÅÅÅÅ MASCHERANO, ÅÅÅÅ MASCHERANO Endret 29. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, Macherano endelig klar. Konge at han endelig er vår permanent Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Dere har en klassespiller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå