Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil høre hva Liverpool-supporternes svar på dette er: Hvorfor er United verre enn pesten? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fordi de er bedre enn oss. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil høre hva Liverpool-supporternes svar på dette er: Hvorfor er United verre enn pesten? Skal du få opp sideantallet i denne tråden også? (Ser hvordan du har herjet i United-tråden...) United er selvsagt ikke verre enn pesten, men de har vært våre største rivaler gjennom alle tider, derfor er de det laget som blir "hatet" mest. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil høre hva Liverpool-supporternes svar på dette er: Hvorfor er United verre enn pesten? Hhahaha, har du herjet deg hit å Traadstarter? Du skal ikke diskutere United i Liverpool tråd by the way. Uff, jeg kjenner at jeg blir irritert inni meg når jeg ser de tåpelige innleggende. Obs! Pass på at du ikke blir banned før du når 1000. innlegg da som er drømmen din :!: Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Raste, du er ManU, jeg er City. Vi har like stor rett til å være i en pooltråd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Traadstarter er fotballs svar på saluttkall Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Raste, du er ManU, jeg er City. Vi har like stor rett til å være i en pooltråd. Jeg tror nok han mente 100% ironi med det innlegget der. Noen av Pool supporterne har en tendens til å bli litt sure når United kommer inn til "vår" tråd og disser og dessverre forteller sannheten om Liverpool. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Er ikke støtt det kommer kun sannhet fra United-supporterne.. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Traadstarter er fotballs svar på saluttkall Hva er saluttkall? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kan vi ikke bare ignorere Traadstarter og hans uninteressante innlegg helt til han har noe vettugt å komme med? Det ødelegger jo bare enda mer at vi svarer og kommenterer på dem. On Topic: Mascherano håper å signere innen få dager Goscinny Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gleder meg som en unge til å se bildet med Rafa og Masche som gir hverandre et håndtrykk eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Carrager i bråk http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/28/528288.html Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sinnamannen. Sikkert en som glemte å bruke blinklyset elns hehe Hadde vært helt bløtekake om Carra hadde endt opp på glattcella. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Carrager i bråk http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/28/528288.html Jeg hadde i hvertrfall lagt meg rimelig flat hvis Carra hadde kommet mot meg Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg kan skjønne Carragher godt, og forøvrig alle andre fotballstjerner. Det må være utfordrende å holde seg i skinnet så godt som hele tiden, mtp. folk som skal irritere og å være en plage ofte. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sikkert en Everton-supporter som vil ha bura Carragher inne til den 30. Mars Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Liverpool ble den første klubben til å bokføre hattrick i Premier League, FA-cup, ligacup og Champions League i en og samme sesong. Fifan Liverpool r bezt azz Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Storlag som Arsenal og Manchester United har altså ikke klart noe lignende. Faen altså, skulle ønske vi var like gode som Liverpooool Endret 28. februar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Storlag som Arsenal og Manchester United har altså ikke klart noe lignende. Faen altså, skulle ønske vi var like gode som Liverpooool Nå har dere noe å leve opp til i årene som kommer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Storlag som Arsenal og Manchester United har altså ikke klart noe lignende. Faen altså, skulle ønske vi var like gode som Liverpooool Nå har dere noe å leve opp til i årene som kommer. Jepp. Vi har vært litt unnasluntrere de siste tiårene, håper at SAF kan få skikk på spillerne og kanskje vinne noen trofèer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå