Goscinny Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Dere trakk vel litt på smilebåndet av den første kommentaren til Fakey her i tråden? Det gjorde iallfall jeg . Den til String-Emil var ikke noe videre morsom, og kan karakteriseres som ren provokasjon. Fakey sin siste var bare kjedelig og helt uten humor. Sil ut gullkornene, Fakey, og dropp resten Endret: Misforstod det siste innlegget ditt, Fakey. Trodde du bygde videre på String-Emil sitt. Beklager! Goscinny Endret 25. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Vant med,men litt lei Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Ser at The Game missforstår her, men det han skriver er jo direkte latterlig. Mange klasser mellom disse? Anderson har glidd fint inni rollen sin i Man Utd laget, men det betyr da sannelig ikke at det er mange klasser mellom dem? Crouch har flere mål en Forlan hadde i England, er Crouch dermed flere klasser forann Forlan? Du må lære deg å sette ting i perspektiv. Begge spillerne er store talenter, og jeg ser ikke bort fra at Anderson kan nå høyest, men har håpet på at Lucas blir en stor spiller han også. Og det med at Gerrard ble pisset på av Anderson, vell. Vi har vell hatt ettpar diskusjoner om de 2 her inne, og har ikke planer om å starte de på nytt, så velger å la min mening ligge død. Vel du har din mening og jeg har min. De fleste objektive footy fansa (som ikke holder med noen av de respektive lagene, og det er noen) jeg kjenner mener også at Anderson har mye mer å fare med en Lucas. Tipper han forsvinner iløpet av noen år, til en middels primera klubb. Jeg syntes ikke han er spess god. Talent? Ja! Blir han en stjerne? Neppe. Endret 25. februar 2008 av The Game Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518208 Dårlig oppførsel selvsagt, men det kom vel ikke som en bombe at noe slikt skjedde. Men lille-Hicks tok det på en sporty måte virker det som Endret 25. februar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Og da vil jeg gjerne være den første som gratulerer deg og sier: Velkommen etter! Har diskutert det på minst en halv side her allerede. Du var ganske nøyaktig en time for seint ute . Uheldig at vi mer eller mindre skiftet tema på toppen av siden her, da. Goscinny Endret 25. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Og da vil jeg gjerne være den første som gratulerer deg og sier: Velkommen etter! Har diskutert det på minst en halv side her allerede. Du var ganske nøyaktig en time for seint ute . Uheldig at vi mer eller mindre skiftet tema på toppen av siden her, da.Ja vet det, postet og så at det havnet i ingenmannsland, så jeg slengte med linken så noen skulle fatte koblingen - ikke min feil at enkelte supportergrupperinger fyller tråden med annet pjatt Endret 25. februar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Selv om vi her ikke hadde gjort noe sånt, blir jeg ikke akkurat overrasket over dette. Hele situasjonen er nok enda verre for de som bor i Liverpool og så og si lever for laget, som mange gjør, så jeg skjønner at de gjør det de gjør. Jeg forsvarer det dog ikke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Selv om vi her ikke hadde gjort noe sånt, blir jeg ikke akkurat overrasket over dette. Hele situasjonen er nok enda verre for de som bor i Liverpool og så og si lever for laget, som mange gjør, så jeg skjønner at de gjør det de gjør. Jeg forsvarer det dog ikke. Sier noe der Men har byggingen av den nye stadionen begynt? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jesus for en premenstruell gjeng, er temaet så sårt at det ikke går ann å spøke med? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jesus for en premenstruell gjeng, er temaet så sårt at det ikke går ann å spøke med? For min del bryr jeg meg ikke én millimeter. Synes det er hyggelig å ha dere her jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Skal til liverpool neste tirsdag, noe som alltid har vært drømmen min. Og idag fikk jeg vite at vi fikk billetter på The kop<3 gleder meg! Husk å ha verdisaker i lommer med glidelås! God tur! Nice one! Thieving scousers Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jesus for en premenstruell gjeng, er temaet så sårt at det ikke går ann å spøke med? For min del bryr jeg meg ikke én millimeter. Synes det er hyggelig å ha dere her jeg... Hyggelig og hyggelig.. Vi får i alle fall noe å prate om. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Herregud. Fakey og String-Emil sine kommentarer her er jo eksakt hva som har blitt påvist som "unødvendig" av Man Utd gjengen, og ting som dere kan ta i deres egen tråd? Er jo helt klart bare for å provosere. Er jo en flame-tråd dedikert for dette også, opprettet av the scum faktisk. Foreslår ManU-supporterne holder det saklige her og alt det andre (dvs 99% ) der Endret 26. februar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Liverpool topp spyttet på.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518208 Greit at mange ikke liker de Amerikanske eierne, men dette er bare skammelig. Jeg selv misliker de sterkt, men har aldri tenkt på å hverken spytte eller gjøre de, eller deres nærmsete, noe som helst fysisk skade. Kjernen av supportere i Liverpool burde ta avstand fra dette. Fyren ber jo om det når han går inn på en av de mest hardcore Liverpool-pubene. Kan jo tenke meg hva som hadde skjedd hvis en av Glazer-sønnene hadde gått inn på Bishop Blaize. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 DIC kjøper Liverpool? Dette blir spennende. Håper vi snart er kvitt Gillett og Hicks. btw: I går ankom Carragher drakta mi posten. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Blir bare bedre og bedre disse ryktene. Håper vi får en kjapp avklaring. Kan leve med at Hicks har halvparten av klubben om han bare får ansvaret for stadionet og ikke driver med finansieringen av spillere og alt det sportslige. Er jo tross alt en fin stadion han har greid å legge frem, det skal han ha. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Blir bare bedre og bedre disse ryktene. Håper vi får en kjapp avklaring. Kan leve med at Hicks har halvparten av klubben om han bare får ansvaret for stadionet og ikke driver med finansieringen av spillere og alt det sportslige. Er jo tross alt en fin stadion han har greid å legge frem, det skal han ha. Er det eneste han er god til også! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Liverpool topp spyttet på.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518208 Greit at mange ikke liker de Amerikanske eierne, men dette er bare skammelig. Jeg selv misliker de sterkt, men har aldri tenkt på å hverken spytte eller gjøre de, eller deres nærmsete, noe som helst fysisk skade. Kjernen av supportere i Liverpool burde ta avstand fra dette. Fyren ber jo om det når han går inn på en av de mest hardcore Liverpool-pubene. Kan jo tenke meg hva som hadde skjedd hvis en av Glazer-sønnene hadde gått inn på Bishop Blaize. Vel. Det er mulig, og i så fall blir jeg skremt over hvor dumme folk er. Uansett hvor frustrerte de er skal de ikke spytte, eller gjøre annet kødd. Hadde jeg vært i en ledende stilling i Liverpool, ville jeg forlangt å få de det gjelder funnet og anmeldt. Men supporterene er jo viktige, så det hadde hatt sin klare negative side også. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Liverpool topp spyttet på.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518208 Greit at mange ikke liker de Amerikanske eierne, men dette er bare skammelig. Jeg selv misliker de sterkt, men har aldri tenkt på å hverken spytte eller gjøre de, eller deres nærmsete, noe som helst fysisk skade. Kjernen av supportere i Liverpool burde ta avstand fra dette. Fyren ber jo om det når han går inn på en av de mest hardcore Liverpool-pubene. Kan jo tenke meg hva som hadde skjedd hvis en av Glazer-sønnene hadde gått inn på Bishop Blaize. Vel. Det er mulig, og i så fall blir jeg skremt over hvor dumme folk er. Uansett hvor frustrerte de er skal de ikke spytte, eller gjøre annet kødd. Hadde jeg vært i en ledende stilling i Liverpool, ville jeg forlangt å få de det gjelder funnet og anmeldt. Men supporterene er jo viktige, så det hadde hatt sin klare negative side også. Syntes han (faren) fortjener det. Jeg hadde omtrent skutt mannen om jeg hadde han innen rekkevidde. Da faren. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det må gå å løse konflikter på andre måter. Et par måter for å vise sitt syn på eierne er slik som Liverpool supportere allerede har gjort, i form av bannere og synging på stadion og underskriftkampanjer. Jeg vet ikke hvor mye lengre supportere burde gå i denne saken, eller rettere sagt krisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå