Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hahaha!! Lucas er et hot prospect, men Anderson er pr idag mange klasser bedre og har lang større talent enn Leiva.

fyren har alt og kommer til å nå langt. Husker jo at han pissa på Gerrard på Anfield. Gleder meg til returoppgjøret på Old Trafford. Det kan bli stygge saker for Pool

Ser at The Game missforstår her, men det han skriver er jo direkte latterlig. Mange klasser mellom disse? Anderson har glidd fint inni rollen sin i Man Utd laget, men det betyr da sannelig ikke at det er mange klasser mellom dem? Crouch har flere mål en Forlan hadde i England, er Crouch dermed flere klasser forann Forlan?

Du må lære deg å sette ting i perspektiv. Begge spillerne er store talenter, og jeg ser ikke bort fra at Anderson kan nå høyest, men har håpet på at Lucas blir en stor spiller han også.

Og det med at Gerrard ble pisset på av Anderson, vell. Vi har vell hatt ettpar diskusjoner om de 2 her inne, og har ikke planer om å starte de på nytt, så velger å la min mening ligge død. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis!

Du kommer til å kose deg gløgg ihjel! Det finnes ingenting som er bedre enn Liverpool. Bare det å gå rundt i byen gir meg en fantastisk følelse, og å være på Anfield er selvsagt enda bedre.

Jeg må tilbake snart selv ...

Jepp, var på omvisning sist sommer, holdt på å dø....

Blir koselig å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Typisk Hooligens oppførsel, ødlegger for resten av oss, fans.

PS:kommer vel en sliten banan melding om dette :p

EDIT: Joda,den kom :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...