Winydancer Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hahaha!! Lucas er et hot prospect, men Anderson er pr idag mange klasser bedre og har lang større talent enn Leiva. fyren har alt og kommer til å nå langt. Husker jo at han pissa på Gerrard på Anfield. Gleder meg til returoppgjøret på Old Trafford. Det kan bli stygge saker for Pool Ser at The Game missforstår her, men det han skriver er jo direkte latterlig. Mange klasser mellom disse? Anderson har glidd fint inni rollen sin i Man Utd laget, men det betyr da sannelig ikke at det er mange klasser mellom dem? Crouch har flere mål en Forlan hadde i England, er Crouch dermed flere klasser forann Forlan? Du må lære deg å sette ting i perspektiv. Begge spillerne er store talenter, og jeg ser ikke bort fra at Anderson kan nå høyest, men har håpet på at Lucas blir en stor spiller han også. Og det med at Gerrard ble pisset på av Anderson, vell. Vi har vell hatt ettpar diskusjoner om de 2 her inne, og har ikke planer om å starte de på nytt, så velger å la min mening ligge død. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Skal til liverpool neste tirsdag, noe som alltid har vært drømmen min. Og idag fikk jeg vite at vi fikk billetter på The kop<3 gleder meg! Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) . Endret 25. februar 2008 av mufc9 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Grattis! Du kommer til å kose deg gløgg ihjel! Det finnes ingenting som er bedre enn Liverpool. Bare det å gå rundt i byen gir meg en fantastisk følelse, og å være på Anfield er selvsagt enda bedre. Jeg må tilbake snart selv ... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Skal til liverpool neste tirsdag, noe som alltid har vært drømmen min. Og idag fikk jeg vite at vi fikk billetter på The kop<3 gleder meg! Håper du får en super tur, kronet med seier! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Grattis! Du kommer til å kose deg gløgg ihjel! Det finnes ingenting som er bedre enn Liverpool. Bare det å gå rundt i byen gir meg en fantastisk følelse, og å være på Anfield er selvsagt enda bedre. Jeg må tilbake snart selv ... Jepp, var på omvisning sist sommer, holdt på å dø.... Blir koselig å komme tilbake. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, flott by, have fun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Du kommer til og elske det Må jammen nedover snart en tur jeg også,begynner å bli en stund siden sist Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Skal til liverpool neste tirsdag, noe som alltid har vært drømmen min. Og idag fikk jeg vite at vi fikk billetter på The kop<3 gleder meg! Husk å ha verdisaker i lommer med glidelås! God tur! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, hvis du lander i Manchester må du være veldig forsiktig med verdisakene og bagasjen! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Liverpool topp spyttet på. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518208 Greit at mange ikke liker de Amerikanske eierne, men dette er bare skammelig. Jeg selv misliker de sterkt, men har aldri tenkt på å hverken spytte eller gjøre de, eller deres nærmsete, noe som helst fysisk skade. Kjernen av supportere i Liverpool burde ta avstand fra dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Latterlig oppførsel og noe alle Liverpool-supportere skal holde seg for gode for. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, dette er idioter. Tvert imot, når man først har en Hicks blant seg, hvorfor oppfører man seg ikke skikkelig og tar en saklig diskusjon for å få rede på ting og ikke minst formidle sin mening til en som faktisk har litt innflytelse. Mye, mye bedre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg blir rett og slett flau over å være Pool supporter av slikt. Barnslig oppførsel. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg blir rett og slett flau over å være Pool supporter av slikt. Barnslig oppførsel. Og jeg som trodde dere hadde nok av å bli flaue av hvordan dere spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Typisk Hooligens oppførsel, ødlegger for resten av oss, fans. PS:kommer vel en sliten banan melding om dette EDIT: Joda,den kom Endret 25. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde også blitt flau om jeg var Pool-supporter. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Herregud. Fakey og String-Emil sine kommentarer her er jo eksakt hva som har blitt påvist som "unødvendig" av Man Utd gjengen, og ting som dere kan ta i deres egen tråd? Er jo helt klart bare for å provosere. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg mente jo bare at jeg hadde også blitt flau om jeg var Pool-supporter pga det som skjedde med Hicks jr. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 String Emil sitt innlegg var vel også litt ment som ironi vis jeg har rett. Det var nok ikke for å provosere. Fakey sine innlegg er jo som alltid, så dere burde jo være vant til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå