NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hmm, hva faen? Vi har ikke gjort noe fæle greier her inne nå? Har du noen konkrete eksempler? Tja, les mange av innleggene dine. Fra idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas er et ungt supertalent, selvfølgelig skal han få prøve seg. Se på Anderson, hadde han briljert like mye hvis han ikke ble satset på? Lucas er ikke like god som Anderson. Men et langt bedre kjøp. Selvsagt ikke, men det er heller ikke poenget. Det er ingenting selvsagt i det. Han er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 For all del. Et talent må satses på, og Lucas har riktig nok spilt på det jevne. Men hans jevne nivå er for dårlig for Liverpool. Han må for all del spille, men ikke hele kamper, enda. Jeg VIL se Alonso. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ga du opp kampen?! Lærte du ikkeno fra Istanbul? Joda, men jeg er så lei av at kamper går i dass. Og jeg har personlige problemer, som gjør at jeg ikke kan sitte og bite negler over en LFC-kamp. Noen ganger må ting prioriteres, dessverre *klapp klapp* Mønstersupporter, sånne som deg setter laget virkelig pris på! Jeg holder med laget i tykt og tynt, men betyr det at jeg må se hver kamp? Har jeg ikke rett til å bli sliten, av dårlige resultater? Sikker på at du ikke skulle hente deg litt mat, og rett og slett bare glemte kampen, som vanlig? Nei, jeg vet hva jeg gjorde. Jeg er ikke stolt, men en har rett til å være irritert... Jeg forlot ikke laget, men jeg ville ikke se på en kamp... Drep meg nå... Angående Lucas: Man må satse på talenter, og alle har en dårlig kamp innimellom. Jeg vil se heller Alonso spille, men Rafa må prioritere. Håper Xabi er tilbake på banen straks, ettersom jeg ikke vil se han forsvinne. Han er en av våre bedre spillere, en av de beste når han er i form. Lucas kan bli det, men han er ung og har fremdeles tid til å bli bedre... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hmm, hva faen? Vi har ikke gjort noe fæle greier her inne nå? Har du noen konkrete eksempler? Tja, les mange av innleggene dine. Fantastisk konkret eksempel må jeg si. Kan ikke dere Pool-supportere slutte å whine over at vi poster her? Dere nevner det jo hele tiden, ser ikke helt vitsen, vi kommer da ikke til å slutte av den grunn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Can we please move along now? Jeg er rimelig lei av all metadiskusjonen, dere blir aldri enige uanset . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Torres reddet oss i dag, og utgjør sammen med Gerrard og Macherano (som vanlig) våre beste. Men ser på dager som dette at Carra er viktig for midtforsvaret. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas er ikke like god som Anderson. Hahaha!! Lucas er et hot prospect, men Anderson er pr idag mange klasser bedre og har lang større talent enn Leiva. *Bedre passninger *Overblikk (noen syke crossere) * Samba teknikk * Heftig venstrefot fyren har alt og kommer til å nå langt. Husker jo at han pissa på Gerrard på Anfield. Gleder meg til returoppgjøret på Old Trafford. Det kan bli stygge saker for Pool Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Har du drukket? Han er jo enig med deg. Hvis du tar av deg unitedbrillene så hadde du kanskje også oppdaget at det ikke akkurat er mange klasser som skiller dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas er ikke like god som Anderson. Hahaha!! Lucas er et hot prospect, men Anderson er pr idag mange klasser bedre og har lang større talent enn Leiva. *Bedre passninger *Overblikk (noen syke crossere) * Samba teknikk * Heftig venstrefot fyren har alt og kommer til å nå langt. Husker jo at han pissa på Gerrard på Anfield. Gleder meg til returoppgjøret på Old Trafford. Det kan bli stygge saker for Pool Kremt.. kan du å lese? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jøss. Plages fyremnav noe. Skreiv jeg noe feil The Game? Skal jeg forgude Anderson i tillegg og rette mekka teppet mitt mot han til enhver tid også Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Mye som ikke stemte defensivt i dag, selv Mascherano hadde for én gangs skyld en middels dag på jobben. Og jeg likte IKKE det han gjorde iforbindelse med det røde kortet. Å provosere slik skal ikke en Liverpool-spiller gjøre! Torres derimot er helt ubeskrivelig... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 HAHA herrgud så lattis fra min side. Sorry! Skumleste og syntes det stod; Lucas er like god som Anderson... Unitedbriller har jeg på 24/7 anyway. Har du drukket? = Ja, bittelitt :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 HAHA herrgud så lattis fra min side. Sorry! Skumleste og syntes det stod; Lucas er like god som Anderson... Unitedbriller har jeg på 24/7 anyway. Har du drukket? = Ja, bittelitt :!: Siden du er en grei united-fan gårre bra Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Mye som ikke stemte defensivt i dag, selv Mascherano hadde for én gangs skyld en middels dag på jobben. Og jeg likte IKKE det han gjorde iforbindelse med det røde kortet. Å provosere slik skal ikke en Liverpool-spiller gjøre! Torres derimot er helt ubeskrivelig... Hadde Mache en middels dag på jobben igår? Der må jeg si at jeg er sterkt uenig i. Skulle likt å sett hvor mange kilometer han løper iløpet av en fotballkamp. Han er jo i forsvar når Boro hadde angrep, og var fremme når LFC hadde angrep. Absolutt Liverpools beste spiller sammen med Torres. Angående det råde kortet, må det være lov å touche en annen spiller. Litt "morsomt" må spillerne ha lov til å ha.vHan rørte ved kinnet til duden, og han slapper han tilbake. Ikke hardt, men nok til rødt kort. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Masche var ikke sånn på sitt aller beste i går, bomma litt på passninger og var ikke på hugget hele kampen sånn som han pleier, missa også på førstetouchen ved noen anledninger. Han vinner det igjen med krigerinnstillingen sin og fighter som bare juling. Han var absolutt blant banens beste utenom Torres da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Nydelig bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Strøkent pen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Torres har trent lite med markløft ser jeg, fy skamme seg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Han valgte heller å trene på fotball slik at han faktisk treffer målet, i motsetning til de som valgte markløft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå