Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Reglene er klare, hender i en motstanders annsikt er rødt kort... Hadde det vært mot dere, ville nok pipa hatt en annen låt. Handa var ikke akkuratt vennskaplig heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor står den regelen? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Herregud... Liverpool er en skandale uten Carra... Om ikke skandale, så var det lett å se at han ikke var der i dag!! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Torres er gud. Ikke ta helt av her nå da To av målene skyldtes jo Boro-forsvaret/keeper, men han er på rett plass til rett tid, det skal han ha Han var jo litt heldig i dag, men d endrer ikke d faktum at han er den nye helten på Anfield. At han er første spilleren som han kommet over 20 mål på en sesong på 5 år for Liverpool i debutsesongen sier jo ikke bare at han er en bra spiller, men også hvor mye vi har trengt en målscorer. Må nesten få være litt begeistret for å endelig ha fått en. Ikke sant, greit at de rotet noe sinnsykt! MEN Torres var der!!! han puttet de, det viser hvem han er Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas var direkte svak i dag. Skjønner ikke hvorfor han får spille så mye når vi har Alonso som har kommet tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Reglene er klare, hender i en motstanders annsikt er rødt kort... Hadde det vært mot dere, ville nok pipa hatt en annen låt. Handa var ikke akkuratt vennskaplig heller. Den delen av regelboka må jeg ha gått glipp av... Hender i en motstanders fjes er jo ikke nødvendigvis rødt kort, kommer helt an på hva man gjør med hendene. Slår man så er det rødt med en gang, er det noe som skal være rødt så er det en voldelig handling som å slå en spiller. Men å bare ta noen i ansiktet måtte vært et enormt strengt kort i så fall. Men som sagt så er det unødvendig å gjøre det og et gult kort hadde jeg ikke sagt noe imot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Takk Torres Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ga opp kampen etter 11 minutter, men for en overaskelse jeg fikk nå. Meget hyggelig Bra gjort av El Niño, han er på vei til å bli en legende. For en spiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ga du opp kampen?! Lærte du ikkeno fra Istanbul? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ga opp kampen etter 11 minutter, men for en overaskelse jeg fikk nå. Meget hyggelig Bra gjort av El Niño, han er på vei til å bli en legende. For en spiller! *klapp klapp* Mønstersupporter, sånne som deg setter laget virkelig pris på! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sikker på at du ikke skulle hente deg litt mat, og rett og slett bare glemte kampen, som vanlig? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har vel ikke kommentert de usaklige kommentarene til Manu supporterne her inne før, i og med at den samlede intelligensen på innleggene deres er temmelig lav og ikke vits i å bry seg om. Men dere er jammen meg ikke seine om å spre dritt med en gang dere får sjansen. Provokasjonene deres er på et nivå hvor en åtteåring kunne gjort meg mer irritert. Finn på noe bedre a' Over til noe helt annet. Som jeg sa tidligere skjønner jeg ikke hvorfor Leiva er på banen eller på benken i det hele tatt. Han er ikke særlig god i noen faser av spillet, og jeg skal vedde på at Alonso hadde gjort en mye bedre jobb i dag. Ja, selv om han har vært skadet. Leiva får jo ikke til noen verdens ting. Han må nok modnes mer. Når han kan slå en 5 meters pasning kan han komme tilbake fra reserve laget og få prøve seg. Det har bedret seg mot Inter og Middlesbourgh, men et av de største problemene er at spillerne står bom stille, i forhold til andre topplag. Se på hvordan Manchester United og Arsenal spillerne beveger seg hele tiden. Liverpool sliter ofte med å få til noe flytende spill, fordi det kun er Gerrard og Torres som som går i rom. I CL derimot er vi ofte helt toppers på akkurat dette, og vi ser hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas har spilt temmelig bra i de fire foregående kampene, før i dag. Jeg skjønner godt at han startet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har vel ikke kommentert de usaklige kommentarene til Manu supporterne her inne før, i og med at den samlede intelligensen på innleggene deres er temmelig lav og ikke vits i å bry seg om. Men dere er jammen meg ikke seine om å spre dritt med en gang dere får sjansen. Provokasjonene deres er på et nivå hvor en åtteåring kunne gjort meg mer irritert. Finn på noe bedre a' Hmm, hva faen? Vi har ikke gjort noe fæle greier her inne nå? Har du noen konkrete eksempler? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jobben sto i veien for kampen idag, men gleder meg stort til å se highlights og en mulig reprise på C+. Etter hva jeg har lest og forstår var dette muligens årsværste av Liverpool, som ble reddet av en ekstremt god Torres? Karakteren 10 av SkySports beviser vell det. En karakter jeg aldri har sett de gi før. Har troen på en sterk avsluttning på sesongen, og sikring av 4. plassen, samt finalen i CL, vi er uten tvil det beste CL laget per dags dato, og bør nok lett klare finaleplass, enda det selvsagt er et stykke igjen enda. Overrasket over Eduardo sin skade idag, hvor sinnsykt raskt slikt kan komme. Hadde dette skjedd med Torres og Gerrard på ettpar minutter ville jo det mest av sesongen vår vært i grus! Føler med Eduardo, som hadde startet Arsenal karrieren sterkt. Blir vell en stund til vi ser han igjen. Neste kamp er Bolton, som bør bli 3 lette poeng, men som selvsagt kan bli ekstremt tøff. Håper vertfall på 3 poeng og tendeneser til et skikkelig forsvar. Krisen på backplassene viser seg oftere og oftere etter min mening. Hadde vert gøy med Lahm og Alves inn YNWA! Endret 23. februar 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har vel ikke kommentert de usaklige kommentarene til Manu supporterne her inne før, i og med at den samlede intelligensen på innleggene deres er temmelig lav og ikke vits i å bry seg om. Men dere er jammen meg ikke seine om å spre dritt med en gang dere får sjansen. Provokasjonene deres er på et nivå hvor en åtteåring kunne gjort meg mer irritert. Finn på noe bedre a' Hmm, hva faen? Vi har ikke gjort noe fæle greier her inne nå? Har du noen konkrete eksempler? Tror ikke han snakker om akkurat NÅ, men generelt. Men ikke henge deg opp i det, les heller resten han skriver i innlegget sett, det står mye fornuftig der Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hmm, hva faen? Vi har ikke gjort noe fæle greier her inne nå? Har du noen konkrete eksempler? Tja, les mange av innleggene dine. Lucas har spilt temmelig bra i de fire foregående kampene, før i dag. Jeg skjønner godt at han startet. Jeg kan si meg enig i at han hadde en god kamp mot Chelsea. Ellers skjønner jeg ikke hva som fremhever Lucas framfor Alonso. Alonso har riktignok vært skadet, men er han virkelig ikke klar enda? Som sagt bommer Lucas ofte på pasninger, noe som kommer til å straffe seg hardt i lengden. Som sagt vil jeg veldig gjerne ha han i klubben, men jeg mener Lucas trenger tid og trening. Edit: Glømte å svare Nightkeeper Endret 23. februar 2008 av AndersC Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas er et ungt supertalent, selvfølgelig skal han få prøve seg. Se på Anderson, hadde han briljert like mye hvis han ikke ble satset på? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lucas er et ungt supertalent, selvfølgelig skal han få prøve seg. Se på Anderson, hadde han briljert like mye hvis han ikke ble satset på? Lucas er ikke like god som Anderson. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Selvsagt ikke, men det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå