Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på.

Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på.

Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg

Masche tar ham i ansiktet fordi han tråkket ham på anklene, så får han et bitchslap i retur. Ganske klar situasjon egentlig.

Lenke til kommentar

Grei kamp i dag. Mye å plukke på, men det blir ikke min jobb.

Kan jo forøvrig spørre: Hva i hælvette gjør Lucas på banen, som ikke Alonso gjør. Fyren er jo totalt sjanseløs. Ja vel. Han er ung osv, men det driter jeg i når han spiller som en 14 åring. Treffer på sånn ca. 1/5 av alle pasningene. Leiva er bare trist å se på.

Sier ikke at jeg vil ha han ut av klubben, men han er fortsatt ikke moden nok til å spille i PL, hvertfall ikke å starte kampene. *Savne alonso*

Lenke til kommentar

Jeg mener at ingen burde ha hatt kort. Det der var jo ikke noe, man må jo få lov til noe! meningsløst-

og den personen som sier at Babel var god kan ta med seg en kopi av kampen å komme hit. så skal vi analysere kampen!

Lenke til kommentar
Torres er gud. :love:

Ikke ta helt av her nå da :) To av målene skyldtes jo Boro-forsvaret/keeper, men han er på rett plass til rett tid, det skal han ha :)

Han var jo litt heldig i dag, men d endrer ikke d faktum at han er den nye helten på Anfield. At han er første spilleren som han kommet over 20 mål på en sesong på 5 år for Liverpool i debutsesongen sier jo ikke bare at han er en bra spiller, men også hvor mye vi har trengt en målscorer. Må nesten få være litt begeistret for å endelig ha fått en. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...