Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på.

Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på.

Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg

Lenke til kommentar

Direkte rødt kort til Masche for den der? Kødder du med meg? Han tar ham jo bare i ansiktet. Det er unødvendig og hadde ikke sagt noe på et gult kort, men rødt? Nei, nå fårru gi deg.

Fowler er Gud. Torres er Jesus.

Og ellers en relativt svak kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg

Masche tar ham i ansiktet fordi han tråkket ham på anklene, så får han et bitchslap i retur. Ganske klar situasjon egentlig.

Lenke til kommentar

Grei kamp i dag. Mye å plukke på, men det blir ikke min jobb.

Kan jo forøvrig spørre: Hva i hælvette gjør Lucas på banen, som ikke Alonso gjør. Fyren er jo totalt sjanseløs. Ja vel. Han er ung osv, men det driter jeg i når han spiller som en 14 åring. Treffer på sånn ca. 1/5 av alle pasningene. Leiva er bare trist å se på.

Sier ikke at jeg vil ha han ut av klubben, men han er fortsatt ikke moden nok til å spille i PL, hvertfall ikke å starte kampene. *Savne alonso*

Lenke til kommentar

Jeg mener at ingen burde ha hatt kort. Det der var jo ikke noe, man må jo få lov til noe! meningsløst-

og den personen som sier at Babel var god kan ta med seg en kopi av kampen å komme hit. så skal vi analysere kampen!

Lenke til kommentar
Torres er gud. :love:

Ikke ta helt av her nå da :) To av målene skyldtes jo Boro-forsvaret/keeper, men han er på rett plass til rett tid, det skal han ha :)

Han var jo litt heldig i dag, men d endrer ikke d faktum at han er den nye helten på Anfield. At han er første spilleren som han kommet over 20 mål på en sesong på 5 år for Liverpool i debutsesongen sier jo ikke bare at han er en bra spiller, men også hvor mye vi har trengt en målscorer. Må nesten få være litt begeistret for å endelig ha fått en. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...