danno_O Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Leser bare oppsummeringen på VGnett men herregud så rått med hattrick. Kanskje dette er "the turning point"? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jo det har han! Hehe, joda. men ikke idag! Hva er det han har gjort som fortjener at han har vært god idag?? 2 innlegg som var BRA!! men resten av kampen har han ikke vært god! Men Torres derimot Disse målene viser at Torres er komplett.. Måltyv og en fantastisk avslutter Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Per i dag er Babel det beste alternativet vi har på venstrekanten. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Per i dag er Babel det beste alternativet vi har på venstrekanten. Det er jeg enig i! Men det betyr ikke at han har spilt bra idag Herregud... Liverpool er en skandale uten Carra... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 3-2 Downing! Dette er nok ikke over gutters Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hva menes om Rødt kort situasjonen?? OG skuddet til Gerrard Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Mache skulle også hatt rødt... Der var det slutt. Alt i alt en helt ok seier, men syntes ikke uavgjort ville vært urettferdig heller. Torres var forskjellen på lagene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på. Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt Endret 23. februar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Gratulerer med Torres-seier Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på. Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Torres er gud. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Masche tok jo bare litt tak i nesa hans Ronaldo hadde gått i bakken på Aliadiere's lille klapp på kinnet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Torres er gud. Ikke ta helt av her nå da To av målene skyldtes jo Boro-forsvaret/keeper, men han er på rett plass til rett tid, det skal han ha Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 En seier, men dette laget er ikke seriemestermateriell. Trøste og bære det er mye å ta fatt i. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Direkte rødt kort til Masche for den der? Kødder du med meg? Han tar ham jo bare i ansiktet. Det er unødvendig og hadde ikke sagt noe på et gult kort, men rødt? Nei, nå fårru gi deg. Fowler er Gud. Torres er Jesus. Og ellers en relativt svak kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på. Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg Masche tar ham i ansiktet fordi han tråkket ham på anklene, så får han et bitchslap i retur. Ganske klar situasjon egentlig. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Grei kamp i dag. Mye å plukke på, men det blir ikke min jobb. Kan jo forøvrig spørre: Hva i hælvette gjør Lucas på banen, som ikke Alonso gjør. Fyren er jo totalt sjanseløs. Ja vel. Han er ung osv, men det driter jeg i når han spiller som en 14 åring. Treffer på sånn ca. 1/5 av alle pasningene. Leiva er bare trist å se på. Sier ikke at jeg vil ha han ut av klubben, men han er fortsatt ikke moden nok til å spille i PL, hvertfall ikke å starte kampene. *Savne alonso* Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Babel var god i dag. Nesten upåklagelig. Skjønner ikke hvilken kamp du har sett på. Selvfølgelig skulle ikke Masche hatt rødt Selvfølgelig skulle han hatt det! Dommeren som ikke så det bare... Hender i annsiktet er fyfy og ser man ann hele situasjonen skulle begge vært i dusjen. Soleklart rødt, spørr du meg Jeg mener at ingen burde ha hatt kort. Det der var jo ikke noe, man må jo få lov til noe! meningsløst- og den personen som sier at Babel var god kan ta med seg en kopi av kampen å komme hit. så skal vi analysere kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det er ikke lov å slå andre spillere. Der går grensen. Kortet var riktig. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Torres er gud. Ikke ta helt av her nå da To av målene skyldtes jo Boro-forsvaret/keeper, men han er på rett plass til rett tid, det skal han ha Han var jo litt heldig i dag, men d endrer ikke d faktum at han er den nye helten på Anfield. At han er første spilleren som han kommet over 20 mål på en sesong på 5 år for Liverpool i debutsesongen sier jo ikke bare at han er en bra spiller, men også hvor mye vi har trengt en målscorer. Må nesten få være litt begeistret for å endelig ha fått en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå