Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hadde ikke forundret meg, hvis vi stilte med det laget... Gleder meg til å se Skrtel igjen http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14165&zone=1 - Dette er bra, jeg vil ikke miste Alonso med sine flotte lissepasninger. Bra at Rafa vil beholde ham, håper at Alonso selv ønsker å bli... Endret 23. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tipper denne: Reina Finnan - Skrtel - Hyypiä - Riise Pennant - Gerrard - Alonso - Benayoun Torres - Crouch Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som vil tippe utfallet av kampen? Jeg vil ikke si noe sikkert, kanskje 1-0 til oss. Det er jo M'boro men vi sliter i PL... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 3-0, Torres scorer 2, Gerrard 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg føler på meg at Benayoun kommer til å score i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Da er det kamp snart og jeg tipper denne førstellevern: -----------------Reina------------- - Finnan - Skrtel - Hyypiä - Riise - Pennant - Gerrard - Masche - Babel -------------Kuyt - Torres------------- Ganske bra førsteellver det der, med unntak av midtforsvar og en spissplass er jo det det beste vi kan stille med pr. dags dato. Bekreftet lag: Reina Finnan Arbeloa Hyypiä Aurélio Gerrard Lucas Mascherano Babel Kuyt Torres Inbyttere: Martin Skrtel Riise Benayoun Crouch Endret 23. februar 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dette er laget: Reina Finnan - Arbeloa - Hyypiä - Aurelio Gerrard - Mascherano - Lucas - Babel Kuyt - Torres Greit lag dette, men vet ikke hvor godt jeg liker at Alonso verken er i oppstillingen eller på benken! Kan dette være tegn på noe ? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Greit lag dette, men vet ikke hvor godt jeg liker at Alonso verken er i oppstillingen eller på benken! Kan dette være tegn på noe ? Jeg liker det ikke, i alle fall. Håper virkelig Xabi ikke forlater oss... Hvorfor får ikke Skrtel spiller fra start? Arbeloa kan spille i midtforsvaret men med en frisk Skrtel ser jeg ikke vitsen... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Greit lag dette, men vet ikke hvor godt jeg liker at Alonso verken er i oppstillingen eller på benken! Kan dette være tegn på noe ? Alonso og Riise er vel sikkert på tur ut! og Skrtel kan ikke være 100% da hadde han spilt! det er ikke vits i å ta sjanser... De første 8minuttene er de Verste minuttene jeg har sett av en spiller.. LES: Babel Endret 23. februar 2008 av Svantekiller Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det MÅ jo ha vært offside?? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var dråpen! Jeg nekter å se på denne kampen... Offside eller ei, det der skal ikke skje... Faen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Onside. Dette ser ikke spess lovende ut, men det er lenge igjen. Hang in there Endret 23. februar 2008 av The Game Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Onside. Dette ser ikke spess lovende ut, men det er lenge igjen. Hang in there Hvor ser du kampen??? jeg har ikke sett en vinkel som kan avgjøre om det var offside eller ikke. Uansett så er det utilgivelig OG hvordan kan man være så ufokusert?? man spiller jo som et 3 divisjonslag... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 på c+ sport 2. Ifølge kommentatoren (jeg mekka sjokkodrikk at that moment, så har ikke fått sett det selv ordentlig enda, annet en live.) så opphevde hypia offsiden... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Torres!!! TAKK! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Se der, 1-1 torres. gigatabbe av arca. en smule uforjent spørr du meg Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 TORRES!! TUSEN TAKK Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Glimrende andremål av Torres, glimrende spiller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 faen, torres er jo ikke greit on fire today. 2 muligheter og 2 mål. Dakkar boro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå