Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hallo Folkens! :) Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres?

Takk

Husker jeg rett, så heter lillebroren til Carlos Tevez; Miguel Tevez. United var visst inntrisert i han. Jeg tror han er en sentral midtbane spiller.

stemmer det vett...

men han er på langt nær like god...er vell litt for å skape lit blest om spilleren...osv osv...

mener også å huske at man utd har signa han, på sånn ungdoms kontrakt greie...

Endret av Lusken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sure. Uansett har dette nada med Liverpool å gjøre. Liverpool hadde en gang Robbie Fowler, United hadde en gang Robbie Savage. Er ikke dermed legitimt å bryte ut en diskusjon rundt han og United i denne tråden.

Uansett, har ikke kommentert "filmingen" til Torres. Han faller lett, men er vel mer siden han er oppgitt over den slu holdingen til Matterazzi å ikke et forsøk på filming. Uansett mener jeg det var strengt og tøft dømt.

Lenke til kommentar
Sure. Uansett har dette nada med Liverpool å gjøre. Liverpool hadde en gang Robbie Fowler, United hadde en gang Robbie Savage. Er ikke dermed legitimt å bryte ut en diskusjon rundt han og United i denne tråden.

Uansett, har ikke kommentert "filmingen" til Torres. Han faller lett, men er vel mer siden han er oppgitt over den slu holdingen til Matterazzi å ikke et forsøk på filming. Uansett mener jeg det var strengt og tøft dømt.

det er bare forordet mener nå jeg (altså ikke torres, men det røde kortet!)...

Torres vil jeg ikke si filmer for mye, det første gule til "Del Mundo", prøvde han vell ikke engang å filme, han sklei og kom seg raskt opp igjen (han så ikke engang på dommeren, og gjorde ingen tegn for filming)....

Men så er jeg STOR tilhenger av italiensk fotball å da... :tease:

Endret av Lusken
Lenke til kommentar

Har sett kampen to ganger nå og enda ikke sett noen tegn til filming fra Torres, så jeg er veldig nysgjerrig på når dette skal ha skjedd. På det første gule kortet så ser man klart på reprisen at han får et kakk på foten når han skjærer foran Materazzi. Men kort er det ikke. På gult kort nummer to skulle man vel tro at alt taler for seg selv. Han gjør heller ingen tegn til dommeren om kort på noen av situasjonene. Jeg så heller ingen andre situasjoner der Torres gjør noe galt. Jeg har selvfølgelig sett Torres falle litt lett innimellom, slik ALLE spillere - selv de mest hardbarka engelske og tøffe spillerne gjør, men han filmer ikke, i verste fall prøver han bare å dra fordel av noen situasjoner. Filming er hvis man kaster seg teatralsk uten noe/veldig liten og ubetydelig kontakt mellom spillerne for å få straffe/frispark/utvisning. Dessverre er dette begrepet blitt så utvasket nå at man skriker filming bare en spiller faller.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Greit nok at det kan se ut som Torres faller lett, men det er fortsatt lov å falle i fotball. I den første situasjonen med Materazzi er han også raskt oppe på beina igjen, og han gjør heller ingen fakter mot dommeren for å utnytte situasjonen så vidt jeg kan se. Når man feks ser hva en C. Ronaldo på "sitt beste" gjør ut av tilsvarende situasjoner blir det bare tullete å kalle dette for filming.

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Greit nok at det kan se ut som Torres faller lett, men det er fortsatt lov å falle i fotball. I den første situasjonen med Materazzi er han også raskt oppe på beina igjen, og han gjør heller ingen fakter mot dommeren for å utnytte situasjonen så vidt jeg kan se. Når man feks ser hva en C. Ronaldo på "sitt beste" gjør ut av tilsvarende situasjoner blir det bare tullete å kalle dette for filming.

Helt riktig ja, blir man hindret er det fult lovlig aa falle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har også sett kampen igjen og kommet frem til følgende: I den første situasjonen er det dommerne som driter seg ut. Jeg tror heller ikke Torres forventet frispark, i hvert fall ikke et kort på Materazzi. Han prøver jo å spille videre, etter å ha snublet. Den andre situasjonen er glassklar, men jeg skjønner at folk påstår filming fra Torres, ettersom han legger seg for å demonstrere at han ble hindret. Han faller etter å ha blitt prøvd felt, med andre ord. Materazzi fikk ham ut av balanse og han legger seg ned for å demonstrere det, enkelt og greit.

Det er likevel en situasjon der han kanskje overdriver litt og det er når han blir taklet av en Inter-spiller på kanten. Frisparket er greit, men Torres får fryktelig vondt etterpå. Det ser ut som en relativt lett berøring, men for alt vi vet kan Torres ha fått temmelig vondt. Eller så spilte han.

Våre spillere skal ikke filme og det gjør de heldigvis ikke heller. Det er forskjell på å falle ekstremt lett og å ta seg til leggen når man har blitt felt.

Lenke til kommentar

I følge brukeren cowtownred på forumet til RAWK nærmer DIC seg sammen med noen mindre investorer et oppkjøp av klubben:

I am assured that the sale to DIC/and other smaller investors is virtually concluded tonight.

But there are big rifts within our Club.

Present/new owners; owners/manager.

Owners/manager/certain players.

Owners/new manager/players;

Supporters.

We still face a very uncertain period. We need to expect a bit more turbulence before stability (hopefully) returns.

So lets be prepared for another hectic few months. I hope all will settle down, and next season all we got to do is concentrate on the on pitch activities. This season is a write off, but if all gets sorted in the next week or two, as it appears it will.. then expect comings and goings for a bit.

People in our Club have tied their flags to masts, and there will be winners and losers. I'm not trying to be cryptic, but when the ownership saga is resolved, other issues remain.

Players will leave or be sold for example. Don't ask, but all of you know that the current situation will be resolved with casualties.

Hele tråden.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

I disse DIC tider....

Denne blogen er over ett år gammel da Moores valgte å selge til G&H, men jeg synes dette var en kongekommentar:

DIC are a billion pound mega monster of a company, who could buy George Gillet out about 10 times and still have money left to waste away.

Det verste er at det bare skilte £ 8 millioner på tilbudet til DIC fra G&H.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Tror ikke Moores føler at valget han gjorde var så riktig nå lenger. I følge tråden fra RAWK du postet oppi her skal visst Hicks være på Anfield i dag, det spekuleres i om han er der for å sluttføre en avtale med DIC eller om han rett og slett bare skal se kampen.

Hvor i alle dager har det blitt av Mr.G?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...