Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det forresten noen som har fått med seg hvorfor returkampen vår går en uke senere enn alle andre? Hvorfor? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, var jo det jeg spurte om ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kankje UEFA ikke vil at det skal spilles to kamper i Milano etter hverandre? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ahh, selvfølgelig, der sier du noe, Milan skal jo også spille hjemme samme runde, ja. Det er nok garantert det som er grunnen, når du sier det mener jeg faktisk å huske at jeg har lest det er grunnen. Da fant vi ut av det. Litt kjipt å spille uka etter at alle andre lag er klare, dog ... Endret 20. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Begynner og bli vant med å ha en mindre kamp enn andre i Liverpool PS:Irriterer meg at tv3 viser United kampen foran Arsenal-Milan. Teit! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Begynner og bli vant med å ha en mindre kamp enn andre i Liverpool PS:Irriterer meg at tv3 viser United kampen foran Arsenal-Milan. Teit! Like teit som at Liverpool - Inter ble vist istedenfor Roma - Real Madrid. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Begynner og bli vant med å ha en mindre kamp enn andre i Liverpool PS:Irriterer meg at tv3 viser United kampen foran Arsenal-Milan. Teit! Tv3 viser ikkje kamp i dag. Unitedkampen går på Viasat4, og arsenalkampen går vel på SportN. Det er jo også heilt naturlig at det er Unitedkampen som blir sendt på den kanalen med flest potensielle sjåarar, ettersom United har fleire tilhengerar i Norge enn Arsenal har. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Og da er det fint å ha SportN, som sender/sendte begge de to aktuelle kampene. Vet ikke helt hva jeg skal se på i kveld enda, men tror nesten det må bli Arsenal - Milan ettersom det er den mest interessante kampen for en nøytral tilskuer. Der kan alt skje, Man Utd går videre mot Lyon uansett. Edit: Da var reprisen av kampen sett, og to ting: 1) Greide enda ikke å se noen Torres-filminger. 2) Holdt på å pisse på meg når Gerrard scora igjen Endret 20. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo Folkens! Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres? Takk Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo Folkens! Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres? Takk hehe, nei... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo Folkens! Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres? Takk Nope Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo Folkens! Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres? Takk Nope Takk:) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jadda! Der scora Lyon Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jadda! Der scora Lyon I love it Celtic-Barca virker som en bra kamp, der Jan Johannes Vennegoor of Hesselink scorer. Fy faen for et navn... Endret 20. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Bare ikke United får et seint mål så blir det party party Edit: Endret 20. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jadda! Der scora Lyon I love it Celtic-Barca virker som en bra kamp, der Jan Johannes Vennegoor of Hesselink scorer. Fy faen for et navn... Hahah, sjef. Ser for meg "Vennegoor of Hesselink" bakpå drakta. Edit: Jan Johannes ... Haha, jeg ler enda. Endret 20. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) :!: Nå ler jeg... Fy flate Edit: Faen, Tevez måtte bare score... Faen! Endret 20. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Oi, shit! Halve drakten med navn, haha. [/ot] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Æsj, skal jo fader meg til Barcelona når returkampen er, pokker at det er så dyrt! Kosta vel 1500 for CL-billett og 3-400 eller noe for vanlig ligakamp tror jeg fra Barcas eget billettkontor. Kjipt, hadde vært morsomt å dratt på den kampen. Menmen, litt feil tråd å ta dette i. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hallo Folkens! Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres? Takk Husker jeg rett, så heter lillebroren til Carlos Tevez; Miguel Tevez. United var visst inntrisert i han. Jeg tror han er en sentral midtbane spiller. Endret 20. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå