Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, selvfølgelig, der sier du noe, Milan skal jo også spille hjemme samme runde, ja. Det er nok garantert det som er grunnen, når du sier det mener jeg faktisk å huske at jeg har lest det er grunnen. Da fant vi ut av det. :) Litt kjipt å spille uka etter at alle andre lag er klare, dog ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Begynner og bli vant med å ha en mindre kamp enn andre i Liverpool :)

PS:Irriterer meg at tv3 viser United kampen foran Arsenal-Milan. Teit!

Lenke til kommentar
Begynner og bli vant med å ha en mindre kamp enn andre i Liverpool :)

PS:Irriterer meg at tv3 viser United kampen foran Arsenal-Milan. Teit!

Tv3 viser ikkje kamp i dag. Unitedkampen går på Viasat4, og arsenalkampen går vel på SportN.

Det er jo også heilt naturlig at det er Unitedkampen som blir sendt på den kanalen med flest potensielle sjåarar, ettersom United har fleire tilhengerar i Norge enn Arsenal har.

Lenke til kommentar

Og da er det fint å ha SportN, som sender/sendte begge de to aktuelle kampene. :) Vet ikke helt hva jeg skal se på i kveld enda, men tror nesten det må bli Arsenal - Milan ettersom det er den mest interessante kampen for en nøytral tilskuer. Der kan alt skje, Man Utd går videre mot Lyon uansett.

Edit:

Da var reprisen av kampen sett, og to ting:

1) Greide enda ikke å se noen Torres-filminger.

2) Holdt på å pisse på meg når Gerrard scora igjen :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jadda! Der scora Lyon :D

I love it :D Celtic-Barca virker som en bra kamp, der Jan Johannes Vennegoor of Hesselink scorer. Fy faen for et navn...

Hahah, sjef. :D Ser for meg "Vennegoor of Hesselink" bakpå drakta. :p

Edit:

Jan Johannes ... Haha, jeg ler enda.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Æsj, skal jo fader meg til Barcelona når returkampen er, pokker at det er så dyrt! Kosta vel 1500 for CL-billett og 3-400 eller noe for vanlig ligakamp tror jeg fra Barcas eget billettkontor. Kjipt, hadde vært morsomt å dratt på den kampen. Menmen, litt feil tråd å ta dette i.

Lenke til kommentar
Hallo Folkens! :) Har et lite spørrsmål til dere. Denne karen (Miguel Torres) er det broren til vår kjære Torres?

Takk

Husker jeg rett, så heter lillebroren til Carlos Tevez; Miguel Tevez. United var visst inntrisert i han. Jeg tror han er en sentral midtbane spiller.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...