ErlendRU Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Faen som du sutrer og griner da NightKeeper. Kan nesten virke som du er litt bitter for at Liverpool vant. Ganske morsomt. Vanskelig å bare innse at Liverpool vant og heller bare fokusere på deres egen kamp i kveld? Men nei, det er jo sant, har jo sett det opp gjennom på dette forumet at det er viktigere for mange av dere hvordan Liverpool gjør det, enn hvordan deres eget lag gjør det. Sorry, det glemte jeg. Du er tilgitt og kan fortsette med whininga. Vi veit jo alle at samme hva Liverpool gjør så er de dritdårlige, når de taper mot Barnsley er de dritdårlige, for det har aldri skjedd noe annet lag før, og når de slår Inter så er de også dritdårlige, fordi de hadde dommern med seg, og en rævva spiss som bare filmer. Edit: Ang. det siste innlegget ditt NightKeeper: La meg gjette, alle er Unitedsupportere? Dæven, jeg er synsk jeg altså.. Endret 20. februar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Faen som du sutrer og griner da NightKeeper. Kan nesten virke som du er litt bitter for at Liverpool vant. Ganske morsomt. Vanskelig å bare innse at Liverpool vant og heller bare fokusere på deres egen kamp i kveld? Men nei, det er jo sant, har jo sett det opp gjennom på dette forumet at det er viktigere for mange av dere hvordan Liverpool gjør det, enn hvordan deres eget lag gjør det. Sorry, det glemte jeg. Du er tilgitt og kan fortsette med whininga. Vi veit jo alle at samme hva Liverpool gjør så er de dritdårlige, når de taper mot Barnsley er de dritdårlige, for det har aldri skjedd noe annet lag før, og når de slår Inter så er de også dritdårlige, fordi de hadde dommern med seg, og en rævva spiss som bare filmer. Edit: Ang. det siste innlegget ditt NightKeeper: La meg gjette, alle er Unitedsupportere? Dæven, jeg er synsk jeg altså.. Hvorfor trekker du egentlig kampen inn i det? Jeg er ikke bitter? Jeg så mange dager i forveien at Liverpool kom til å vinne, og da Matrix ble utvist var løpet kjørt for Inter. Ganske patetisk den der kommentaren om at jeg bryr meg mer om Liverpool enn om mitt eget lag, jævla patetisk faktisk, men forventet ikke noe annet fra deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Zlatan skylder på Materazzi for tap. Jaja, Zlatan var ikke akkurat 'on fire' i går han heller. Angående Materazzi så var det bare et tidsspørsmål før han ble utvist. Slik jeg ser dømte dommeren etter trynefaktor og litt "bedre før enn siden"-tankegang. Og jeg er for øvrig enig med "ekspertene" til TV3 at Materazzis utvisning gjorde at vi ikke fikk straffe. Det var ikke få hands innenfor Inters 16-meter. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg hater filming, men jeg er ikke av den sorten - som så altfor mange andre, blant annet på VGD - som skriker etter filming bare en spiller faller. Det er faktisk lov å falle av forskjellige grunner uten at man filmer eller diver, men det forstår bare ikke folk. De skriker filming bare noen ligger på bakken, og har dermed misforstått hele begrepet. Som sagt, jeg vil gjerne se disse filmingene til Torres (selv om jeg må innrømme at jeg regner med det bare er et helt normalt fall som plutselig har blitt filming), og filmer han så skal jeg ta avstand fra det. Men selvfølgelig løper jeg ikke rundt og kritiserer Torres for noe du sier til meg, som jeg ikke har sett eller hatt samme oppfatningen av under kampen. Ditt ord er faktisk ikke lov, og hvert fall ikke i denne tråden. Men sleng ut et klipp hvis du har eller finner, hvis ikke så går kampen i reprise på SportN i kveld i 18-tiden så jeg skal se eller ta opp den da og se hva jeg ser. Og da må du hvert fall være fornøyd. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Faen som du sutrer og griner da NightKeeper. Kan nesten virke som du er litt bitter for at Liverpool vant. Ganske morsomt. Vanskelig å bare innse at Liverpool vant og heller bare fokusere på deres egen kamp i kveld? Men nei, det er jo sant, har jo sett det opp gjennom på dette forumet at det er viktigere for mange av dere hvordan Liverpool gjør det, enn hvordan deres eget lag gjør det. Sorry, det glemte jeg. Du er tilgitt og kan fortsette med whininga. Vi veit jo alle at samme hva Liverpool gjør så er de dritdårlige, når de taper mot Barnsley er de dritdårlige, for det har aldri skjedd noe annet lag før, og når de slår Inter så er de også dritdårlige, fordi de hadde dommern med seg, og en rævva spiss som bare filmer. Edit: Ang. det siste innlegget ditt NightKeeper: La meg gjette, alle er Unitedsupportere? Dæven, jeg er synsk jeg altså.. Hvorfor trekker du egentlig kampen inn i det? Jeg er ikke bitter? Jeg så mange dager i forveien at Liverpool kom til å vinne, og da Matrix ble utvist var løpet kjørt for Inter. Ganske patetisk den der kommentaren om at jeg bryr meg mer om Liverpool enn om mitt eget lag, jævla patetisk faktisk, men forventet ikke noe annet fra deg. Er det ikke kampen vi snakker om her da? Så vidt jeg har forstått det så mener du at det er filminga til Torres som førte til at Matrix ble utvist, som igjen førte til at Inter tapte kampen? Correct me if im wrong. Mener også det med filminga er reint bullshit, det første gule var billig ja, men det andre gule var soleklart. Mulig du faktisk ikke er bitter, men det kan faktisk virke sånn, tro det eller ei. Og det kan faktisk også til tider virke som at mange av dere bryr dere mer om hvordan Liverpool gjør det, enn deres eget lag, selv om det sikkert ikke er sånn. Tro det eller ei der også. Hva du forventer av meg driter jeg egentlig ganske greit i. Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Veldig artig med liverpool seier, spesielt når det er så fortjent, håper et engelsk lag går til topps i år som i fjor. Det er ikke så enkelt å huske hva som skjedde gjennom hele kampen, minutt for minutt, og nei jeg er ikke liverpool supporter. Men man kan da ikke komme inn her å hyle om en viss filming uten å vise hva man sikter til? Selv om jeg sier at en spiller filmet så er ikke mine ord lov, helt usaklig mye syting fra deg Nightkeeper, utrolig slitsomt å lese. Synes det er flott at ingen biter særlig på provokasjons forsøkene som kommer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Å påstå at Liverpool hadde flaks i går er jo heeeelt på tryne. Inter hadde jo ikke 1 mulighet iløpet av 90 min, mens pool hadde flere... Så faktisk heller ikke at Torres filmet og som United fan burde jeg vel strengt talt heller ikke ropt høyt mtp at vi har Cronaldo på laget vårt. Han faller jo også litt lett noen ganger ... NightKeeper: Serr, har du mensen eller? Krangler om alt og med alle, virker det som... Edit: Om de hadde "flaks" med det røde kortet, så hadde de uflaks med andre dommer avgjørelser (jf straffesituasjonen). Endret 20. februar 2008 av The Game Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og jeg er for øvrig enig med "ekspertene" til TV3 at Materazzis utvisning gjorde at vi ikke fikk straffe. Det var ikke få hands innenfor Inters 16-meter. Enig, de spilte jo håndball til tider. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 At Liverpool brukte litt tid på å få inn mål er forståelig. Et italiensk lag som legger seg bakpå er langt ifra lett å score mot. Men heldigvis så brast det til slutt. At Materazzi ble utvist var kanskje synd for kampbildet. Det første kortet var i strengeste laget. Det andre var soleklart. Pluss at han begynte å slå ut med hendene i vanlig italiener stil og skal diskutere. Han var pådømt et rødt kort fra starten mener nå jeg. Torres detter lett. Ingen hemmelighet, men det gjør vel 40% av spillere for tiden. Men hvis vi ser på andre filmere så har de en tendens til å dette lett når ingen er i nærheten av dem (eksempel: I går kom det et skudd utafor 16-metern husker ikke hvem, men 2 italienere som ikke hadde noen rundt seg endte opp med å ligge på bakken, hvorav han ene måtte bli bært av med båre.) Torres = detter lett, men det er alltid noen borti han. Og balanse i høy fart er ikke en luksus vi innehar uten en hale. Og hvem kan klage på 68% ball possession? Er det for lite? Vi har ballen 68% av tia mens de andre har det 32%. Ja det var dårlig... Burde gjort den bedre.... Merker den. Alt i alt var det en bra kamp. Et bra utgangspunkt til Milano, men vi kan se forbedringer flere steder i laget. Og dommern dømte for Liverpool? Hva faen? I går var det en god dommer. Et par tabber, men det retta han opp med å la Inter spille litt håndball innafor 16 metern. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er kjedelig for deg at Torres valgte Liverpool, men sånn er verden - man gir og man tar. Latterlig kommentar Hewitt. Vi fikk Tevez, og har allerede fullt av andre klassespillere fra foer. Vi er storfornoyde mao. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Han var sikkert blodseriøs! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er kjedelig for deg at Torres valgte Liverpool, men sånn er verden - man gir og man tar. Latterlig kommentar Hewitt. Vi fikk Tevez, og har allerede fullt av andre klassespillere fra foer. Vi er storfornoyde mao. Jeg tror og håper at han Hewitt køddet med den kommentaren? Jeg syns Tevez er like bra spiller minst som Torres, kanskje litt tregere da. Men vi har en haug av klassespillere i laget. Endret 20. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tevez har jo skapt flere mål en Torres i år (jfr. assists og mål), ergo en bedre spiss Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan noen lære kommentatorene til TV3 å uttale Gerrard? Sjerald høres så utrolig teit ut. Ellers lirte en av dem ut av seg at vi hadde sett en kjempekamp etter første scoringen til L'pool. Jeg hadde nå kjeda meg fram til Crouch kom inn. Litt spennende med Torres og Matrix, men det fiksa jo dommeren fint.. Første gule er ikke omdiskutert, det er ganske enkelt ikke gult. Torres mister ballansen når han skjærer inn foran, og Matrix mener jo selvsagt at det ikke er straffe. 2. gule er hva gult, og dommeren var konsekvens på holding i går. Dessverre er han en av veldig få som tar holding. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Spennende at du gjentar et innlegg du har skrevet tidligere. Men ja, når dommeren har bestemt seg for å slå ned på holding så er det jo fint at han gjør det også. Det som er uhyre merkelig nå er jo at vi ikke har noen anelse om hvordan det kommer til å gå mot Boro til helgen. Vil gjerne se Pennant fra start. Endret 20. februar 2008 av ugh! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 <In the pre-season 2003, Liverpool travelled to the Amsterdam Tournament. They lost 2-1 to Porto with both Steven Gerrard and Neil Mellor being sent off. In a bad tempered match, Mellor’s sending off was a straight red, whereas Gerrard got two yellows, the second of which coming for giving the referee too much lip. “The only good thing about the match is that the red cards won’t have any consequences,” Houllier, the Liverpool manager, said after the game. Hei Stemmer det at Houllier forsikret seg i forkant om at kort ikke skal gi karantener i ofisielle kamper? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er kjedelig for deg at Torres valgte Liverpool, men sånn er verden - man gir og man tar. Latterlig kommentar Hewitt. Vi fikk Tevez, og har allerede fullt av andre klassespillere fra foer. Vi er storfornoyde mao. Som Raste har skjønt, det var ikke akkurat seriøst, jeg syntes bare det ble vel mye grining om Torres gjentatte ganger så jeg satte bare et lite punktum ved det med å gjøre det til en bitterhetssak. Nå synes jeg personlig Torres er en bedre spiss enn Tevez er da, men for all del, jeg ville gjerne hatt Tevez i Liverpool også, langt bedre enn resten av spissene våre. Så der, fikk dere bittelitt skryt også. Første gule er ikke omdiskutert, det er ganske enkelt ikke gult. Torres mister ballansen når han skjærer inn foran, og Matrix mener jo selvsagt at det ikke er straffe. 2. gule er hva gult, og dommeren var konsekvens på holding i går. Dessverre er han en av veldig få som tar holding. Det er jeg enig i. Jeg registrerer at enkelte sier at det var Torres som fikk Materazzi utvist ved å jukse, men hva faen? Første situasjon er IKKE gult, Torres tar igjen Materazzi som har et forsprang på omtrent Stavanger til Liverpool og skjærer forbi ham, mister balansen og faller. Det er ikke gult kort, men hvordan går det an å påstå at det er filming? Det skjedde forresten ikke straffefeltet heller, bare så det er sagt, for Liverpool fikk frispark på den. Andre gule er helt korrekt og å si at Torres filmer på den er litt som å si at Lillestrøm har sjangs på CL-tittelen i år. Dommeren dømmer, ikke Torres, og i tilllegg til at han ikke filmet, så uttrykte han heller ikke noe til dommeren om å gi kort. Men jeg er helt enig i at Materazzi ikke skulle hatt det første gule, det var ikke noe å få gult kort for. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor trekker du egentlig kampen inn i det? Jeg er ikke bitter? Jeg så mange dager i forveien at Liverpool kom til å vinne, og da Matrix ble utvist var løpet kjørt for Inter. Ganske patetisk den der kommentaren om at jeg bryr meg mer om Liverpool enn om mitt eget lag, jævla patetisk faktisk, men forventet ikke noe annet fra deg. Er det ikke kampen vi snakker om her da? Så vidt jeg har forstått det så mener du at det er filminga til Torres som førte til at Matrix ble utvist, som igjen førte til at Inter tapte kampen? Correct me if im wrong. Mener også det med filminga er reint bullshit, det første gule var billig ja, men det andre gule var soleklart. Mulig du faktisk ikke er bitter, men det kan faktisk virke sånn, tro det eller ei. Og det kan faktisk også til tider virke som at mange av dere bryr dere mer om hvordan Liverpool gjør det, enn deres eget lag, selv om det sikkert ikke er sånn. Tro det eller ei der også. Hva du forventer av meg driter jeg egentlig ganske greit i. ErlendRU med en innertier. MAnU-supporterne hang over denne tråden som en flokk med gribber når det var 0-0 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tevez har jo skapt flere mål en Torres i år (jfr. assists og mål), ergo en bedre spiss Min Toyota hiace kommer seg raskere fra A til B en Bmw`en som er på verksted ergo hicen er en raskere bil :!: Den måtte bare komme Men til dere andre. Torres filmet seg til Rødt kort for han Italieneren: Herregud, er det mulig? Dommeren dømte for Liverpool: så dere kampen?? Dommeren var tragisk begge veier, og hadde han fulgt boken hadde ikke Inter hatt en spiller igjen, med tanke på at de handset stort sett hver gang de fikk låne ballen i 2. omgang Til slutt: Liverpool vant fortjent og spilte en bra kamp selv om de ikke klarte å skape mange sjanser. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det forresten noen som har fått med seg hvorfor returkampen vår går en uke senere enn alle andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå