Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre dere skulle ha vanlig CL-flaks og slå ut Inter (...)

Spar deg. Dette er vel det første noenlunde seriøse innlegget jeg har sett fra denne kanten (som selvfølgelig handler om noe du elsker å skrive om - Liverpool-fiasko), men det ødelegges dessverre av slikt.

Just like that.

Lenke til kommentar

Nei, bare dommern og Torres. Torres filma 3 ganger og dommern dømte bare i favør Liverpool så det er egentlig innmari flaks at Liverpool vant. Faktisk så flaks at jeg helt glemmer å fokusere på laget jeg egentlig holder med.

Endret av ugh!
Lenke til kommentar

Da beskrev du jo nærmest en hel sesong for Man Utd i én setning ... Materazzis kort er greit nok, jeg er enig i at det første gule ikke var kort. Hvor ble det av straffen vi skulle hatt da? Og to mål er altså flaks fordi de kommer når kampen nærmer seg slutt? Virkelig flott fotballforståelse du har, banan. Det var omtrent et lag på banen i går, hvert fall som ville vinne, og vi hadde alt av sjanser, Inter hadde ikke én lusen sjanse engang. Vi burde nok vunnet 4-0, men skal si meg fornøyd med en tomålsledelse som tas med til Milano.

Lenke til kommentar

Jeg tar meget gjerne imot en video på disse forferdelige filmingene. Jeg så hele kampen med argusøyne, kunne ikke se en eneste Torres-filming.

Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er kjedelig for deg at Torres valgte Liverpool, men sånn er verden - man gir og man tar. :)

Lenke til kommentar
Så, dere forsvarer filming eller? Siden ingen har nevnt det her liksom, litt merkelig spør du meg.

Filming er noe dritt. Jeg har aldri sett en eneste Unitedspiller filme seg til et viktig frispark/straffespark så Torres burde gå i skammekroken med en gang.

Lenke til kommentar

Heilt klart fortjent at Liverpool vinner kampen, men der er endel situasjonar som heilt klart påvirkar utfallet. Synd at Materazzi blir utvist så tidlig, og spesielt ettersom det er første kortet heilt klart er feil. Men vil ikkje seie at 68% posession mot et Inter med 10 mann, er så veldig imponerande.

Pool gjer vel jobben som ein kan forvente på Anfield i CL. Innsatsen var bra, men gjennomføringa manglar det endel på både spelemessig og foran mål.

Så spørs det om det er nok med to mål når de skal til Milano. Praktisk å ikkje sleppe inn mål sjølvsagt, noko som aukar sjansane betraktelig for å komme vidare.

Får ha lykke til i alle fall, no startar oppladninga til kveldens bortekamp mot Lyon.

Lenke til kommentar

Word hewitt.

Klarer heller ikke finne denne grusome filmingen som Nightkeeper snakker om.

Husk det at når du sprinter, runder Materazzis som en bøye og tar ballen, så har man ikke nødvendig vis veldig mye balanse igjenn i kroppen. Når da gjøken holder igjenn i skulderen samtidig som Torres freser forover, så går man i bakken, er dette så vanskelig og forstå?

Lenke til kommentar
Jeg tar meget gjerne imot en video på disse forferdelige filmingene. Jeg så hele kampen med argusøyne, kunne ikke se en eneste Torres-filming.

Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det er kjedelig for deg at Torres valgte Liverpool, men sånn er verden - man gir og man tar. :)

Merkelig det der, virker som alle andre enn Liverpool-supportere så den.

Hvorfor skal jeg være bitter ovenfor Torres, vi fikk Tevez og jeg er fornøyd med det?

Men alle lag har sine filmere, dere har deres, vi har våres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vet ikke om noen husker situasjonen når Torres ble røsket i bakken i straffefeltet av to Inter-spillere. Jeg synes det så ut som straffe, men reprisen kom aldri. Torres filmet for øvrig fint lite i kampen (dvs ingenting). Medalje til han som fremlegger bevis om det motsatte :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen husker situasjonen når Torres ble røsket i bakken i straffefeltet av to Inter-spillere. Jeg synes det så ut som straffe, men reprisen kom aldri. Torres filmet for øvrig fint lite i kampen (dvs ingenting). Medalje til han som fremlegger bevis om det motsatte :)

Ganske vanlig at når en av stjernespillerene på et lag stuper som en kjerring så har ingen sett det, mens alle andre har sett det. Det som er skuffende er at dere ikke tar avstand fra filming, mens meg og mange har gjort det når Ronaldo og tildels Rooney har vært ute på tokt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tar avstand fra filming. Hvor er klippene? Jeg så kampen med ymse supportere og ingen, absolutt ingen, nevnte filming.

Lenke til kommentar
Jeg tar avstand fra filming. Hvor er klippene? Jeg så kampen med ymse supportere og ingen, absolutt ingen, nevnte filming.

Hvordan i h. skal jeg vite om det finnes klipp av det? Jeg vet hva jeg så i går, og de jeg så kampen med så også filmingen. Samt minst 15-20 stk som kommenterte Torres' filming(er) på VGD (Og ja, det finnes mange seriøse der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...