NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 NightKeeper: Hva med å dra et lite forsonende veddemål? Jeg vedder på at Real slår Roma greit hjemme og tar seg videre Mens du da tror på Roma? Tror ikke på Roma jeg, men det er irrelevant, det som er relevant er at du brukte denne kampen som eksempel på hvor mye bedre PL er enn Serie A, du kunne vel bruke en annen kamp enn denne, der i det minste begge lagene får spille med 10 utespillere i 90 minutter? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Faktisk var muligheten til å heade den til corner, og safe, istedet for viljehands. (Han kunne snudd hode om han var redd for ballen) Uansett, kansje litt strengt rødt kort pga det først gule var litt billig, men vi skulle hatt straffen, så mulig det utjevnet hverandre. Syns egenlig det var deilig å se en dommer slå konsekvent ned på holding, håper det blir sånn over hele linja. Hvor mange hands hadde egenlig Inter, vilje og ikke vilje, var sikkert bortimot 10 stk, spiller for faen ikke håndball. Eller kansje vi skal begynne å kalle spillet det, så vi kan blåse av på Italiensk passivt spill, eller var det et Italiensk lag vi spilte mot? eneste Italiener forsvant jo etter 30 min Vist jeg ikke tar helt feil er Gerrard`s scoring Liverpools nr 500 i europa cupene. Inter hadde 499 før denne kampen, liverpool hadde altså 498. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er fornøyd med valgene Rafa gjorde i dag, likte startoppstillingen og grepene han gjorde underveis med å sette inn Crouch og Pennant som begge spilte bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 eller var det et Italiensk lag vi spilte mot? eneste Italiener forsvant jo etter 30 min Og hvor mange engelskmenn hadde Liverpool utpå der? 2. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Enig med deg Termometer, men skulle gjerne ha sett Crouch litt før, når vi sto å stanga i en vegg. Nå gikk det jo bra da, så har ikke noe jeg skulle sagt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) eller var det et Italiensk lag vi spilte mot? eneste Italiener forsvant jo etter 30 min Og hvor mange engelskmenn hadde Liverpool utpå der? 2. Crouch, Carragher, Pennant, Gerrard. To av dem kom etter bytter, dog. Steve Finnan er født i Irland, men vokste opp i England. Fire og en halv, da. Goscinny Endret 19. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er fornøyd med valgene Rafa gjorde i dag, likte startoppstillingen og grepene han gjorde underveis med å sette inn Crouch og Pennant som begge spilte bra. Ditto. Mener dog at begge burde komt før. Men fnatastisk kamp. Herlig mål av Gerrard som avslutter det hele. Latterlig at folk mener det var et innlegg, alle som har sett Gerrard skyte før ser jo eksakt hva han prøver på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 eller var det et Italiensk lag vi spilte mot? eneste Italiener forsvant jo etter 30 min Og hvor mange engelskmenn hadde Liverpool utpå der? 2. Startet med to og avsluttet med 4... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 eller var det et Italiensk lag vi spilte mot? eneste Italiener forsvant jo etter 30 min Og hvor mange engelskmenn hadde Liverpool utpå der? 2. Inter startet vel med to italienere, avsluttet med 1 Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er fornøyd med valgene Rafa gjorde i dag, likte startoppstillingen og grepene han gjorde underveis med å sette inn Crouch og Pennant som begge spilte bra. Ditto. Mener dog at begge burde komt før. Men fnatastisk kamp. Herlig mål av Gerrard som avslutter det hele. Latterlig at folk mener det var et innlegg, alle som har sett Gerrard skyte før ser jo eksakt hva han prøver på. Sir ikke annet, var virkelig en herlig kamp. Innlegg av Gerrard, latterlig, man ser på lang av stand at det der ikke er noe innlegg. Ikke bare det, Vieira hendsett som bare det, skulle hatt straffe som vi ikke fikk. Virkelig en fortjent seier Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sir ikke annet, var virkelig en herlig kamp. Innlegg av Gerrard, latterlig, man ser på lang av stand at det der ikke er noe innlegg.Ikke bare det, Vieira hendsett som bare det, skulle hatt straffe som vi ikke fikk. Virkelig en fortjent seier Jepp. To gigamuligheter også, den til Torra (syk save btw) og Hypias heading fra femmeteren. Riktignok under press, men dog. Selv om pool stanget lenge så vant de relativt greit til slutt. helt fortjent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jadda!! Dette var så sykt deilig! Tok heelt av når Kuyt putta den første, og ikke bedre når Gerrard fikk den syke scoringa si helelr! Fytte svin så diigg!! Ser jeg har litt lesing foran meg i mårra også i denne tråden, orker ikke det nå, gledesrus nå! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Morsomte med hele kampen utenom målene var da Torres pissa på Materazzi som hadde et forsprang på halve banen, men likevel ikke rakk frem før Torres. Til bortekampen er også Agger sannsynligvis tilbake, han trener nå som normalt med resten av gjengen igjen. Og vi slapp heldigvis unna et gult kort til Carragher, så han må heller ikke stå over. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer med seieren. Skal ikke ta fra dere noe som helst nå, men er det flere enn meg som synes det røde kortet til Materazzi var ekstremt strengt dømt og at dommeren ikke fulgte med på kampen i det HELE tatt? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dommeren fulgte ikke med kampen? Vel missa han et straffespark og burde gitt noen Inter-spillere til gult kort hvis han skulle være konsekvent, men ellers gjorde han det stort sett bra. Som jeg sa tidligere; det andre gule kortet til Materazzi var soleklart (dog ser det ut til at han kanskje får det for protester og ikke for den faktiske obstruksjonen), men det første kortet var strengt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Grattis til alle Liverpool fans:) Dere har fortjent litt opptur nå! Takk for det, hyggelig med litt gode ord igjen Bare typisk at jeg ikke fikk sett årets kamp sålangt, pga lang biltur... Men deilig var det uansett. Rafalution is back Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dommeren fulgte ikke med kampen? Vel missa han et straffespark og burde gitt noen Inter-spillere til gult kort hvis han skulle være konsekvent, men ellers gjorde han det stort sett bra. Som jeg sa tidligere; det andre gule kortet til Materazzi var soleklart (dog ser det ut til at han kanskje får det for protester og ikke for den faktiske obstruksjonen), men det første kortet var strengt.Dommeren følger ikke med i kampen så lenge avgjørelsene går for liverpool. Går de mot liverpool gjør dommeren en god jobb. Enkel scum-logikk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fin kamp i går. Fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer med seieren. Skal ikke ta fra dere noe som helst nå, men er det flere enn meg som synes det røde kortet til Materazzi var ekstremt strengt dømt og at dommeren ikke fulgte med på kampen i det HELE tatt? For min del kunne Matrix blitt på banen, vi så jo hvor lekende lett det var for Torres før Chivu kom inni midtforsvaret. Det røde kortet ville komt før eller siden, da Materazzi ikke er typen som lar en spiller jogge fra han uten å sparke han ned bakfra. På 30 minutter ydmyket Torres han flere ganger. Dommeren gjorde riktig i å få han ut først som sist Det ble en slitekamp, men 68% possession mot et Italiensk lag som vanligvis er sinnsykt ballsikre er bare fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå