Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvem er sjerald? De snakket sånn om han på TV3. Det har vært en møkkakamp, så sier kommentatorene at det har vært en kjempekamp? Flott å sette 2 supportere til å kommentere eget lag. Det er greit med Rbk, men for internasjonale lag er det fint med litt saklighet..

Det er så lite viktig idag at man ikke trenger å snakke om det engang!

vi slo Inter 2-0!!

Det er bra!! uansett 10 mann eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fin kamp ikveld, eier det meste(siden vi var en spiller mer)

Innleggene var ikke av det ebste sorten, Pennant og Peter hjalp masse ved inhopp.

Kuyt netter er utrolig, Gerrards mål er vackert to the max.

Lenke til kommentar

Makan til folk i studio.

Solberg påstår at dommeren har fått beskjed av observatøren sin i PAUSEN at han dømte feil.

En observatør snakker aldri direkte med dommeren om kampen, ikke en gang etter kampslutt. Han skriver rapport.

De er en gjeng med idioter når det kommer til forståelse av hvordan det egentlig fungerer. Men sånn er det vel når de skal lage seoghør-fotball.

Lenke til kommentar

I mine øyne ble Liverpool snytt for en soleklar straffe. Sett situasjonen noen ganger og jeg er for en sjelden gangs skyld på lag med tv3 gutta. Syntes Bergdølmo er helt håpløs ellers. Starts greeker derimot liker jeg veldig godt. Faktisk en av få som virkelig viser at han har greie på det han snakker om i tv3's sporsverden. De to kommentatorene lager bra liv (det skal de ha) men har fotball-kunnskap lik 0.

PS: Pool vant ikke over et bedre lag, de slo et dårligere. vedder en femmer på at pool vinner og rundspiller inter borte også, da vertene ikke kan ligge bakpå å safe. Det røde kortet bidro såklart til at de ble defensive i dag, men det hadde de nok blitt uansett. Har tidligere i uka hatt en hefitg fight om hvor bra serie A er, i dag fikk vi nok et svar på det spørr du meg. "Gleder meg" til å se Arsenal banke Milan i mårra :)

Grattis til alle Liverpool fans:) Dere har fortjent litt opptur nå!

Lenke til kommentar
I mine øyne ble Liverpool snytt for en soleklar straffe. Sett situasjonen noen ganger og jeg er for en sjelden gangs skyld på lag med tv3 gutta. Syntes Bergdølmo er helt håpløs ellers. Starts greeker derimot liker jeg veldig godt. Faktisk en av få som virkelig viser at han har greie på det han snakker om i tv3's sporsverden. De to kommentatorene lager bra liv (det skal de ha) men har fotball-kunnskap lik 0.

PS: Pool vant ikke over et bedre lag, de slo et dårligere. vedder en femmer på at pool vinner og rundspiller inter borte også, da vertene ikke kan ligge bakpå å safe. Det røde kortet bidro såklart til at de ble defensive i dag, men det hadde de nok blitt uansett. Har tidligere i uka hatt en hefitg fight om hvor bra serie A er, i dag fikk vi nok et svar på det spørr du meg. "Gleder meg" til å se Arsenal banke Milan i mårra :)

Du skrev innlegget mitt ;)

Lenke til kommentar

Inter går selvsagt ikke ut og angriper borte i en CL-kamp mot Liverpool, de vil ha med seg et bra resultat tilbake til Milano, selvsagt...akkurat som omtrent alle andre store lag på bortebane i Europa, italienske eller ei...og når de tillegg får en mann feilaktiv utvist så sier det seg selv at de har få sjanser.

Vi hadde ingen fight om hvor bra italiensk Serie A var, jeg mener Serie A er verdens nest beste liga, etter den engelske, som jeg også skrev i tråden. Så iflg din "glimrende" påstand er Serie A bedre enn La Liga siden Roma slo Real Madrid (Kanskje verdens beste lag), idag?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Ha! Det var svar på tiltale til alle som mente at Liverpool ville bli knust av Inter! Hvor mange sjanser hadde Inter egentlig? Jeg kommer ikke på noen. Greit nok preget sikkert utvisningen kampen en god del, men med Inter's "stjernespisser" burde man vel forvente mer?

Angående straffesituasjonen, så hadde mange garantert dømt straffe, mens andre ikke. Så vi skal vel ikke klage for mye på den, men skal man følge regelboka er det vel ingen tvil. Hvorfor skal han forøvrig beskytte ansiktet mot en ball som er såååååå løs? En profesjonell fotballspiller bør ikke være redd for en sånn ball...

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har hjerte til TO Peter Crouch, han er en spiller som kan vær ræva og kjempegod..

Torres ER kjempegod

I dag igjen viser Crouch (og også Kuyt) hvor god han er, og dere sier han er elendig og vil selge fort som svint. Han varierer kanskje litt, det kan jeg være enig i, men det gjør jo hele laget også. Dere er en eneste stor sinuskurve! I det ene øyeblikket er dere knallgode, i det andre sliter dere med å vinne over rørleggere.

Torres var grei i dag, men satt ikke de store sjansene han fikk, noe en er ganske avhengig av i CL. Crouch var bedre etter min mening. Snudde kampen og vant omtrent alt av dueller og gav dere mange sjanser. Ikke søren om han er en raua spiller.

Gerrard spiller som vanlig bra.

Ikke bare jeg som irriterte meg over Sjerrar, nei :p

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

NightKeeper: Hva med å dra et lite forsonende veddemål? Jeg vedder på at Real slår Roma greit hjemme og tar seg videre :) Mens du da tror på Roma?

Jeg tviler sterkt på at Real, Barca, Sevilla ville skapt så lite (ingen muligheter) selv om de hadde fått et rødt kort. Men vi for se på San Siro, om Inter åpenbarer seg offensivt da. At de kom til Anfield med en defensiv tankegang er jo åpenbart, men 0 sjangser er litt vel skrallt likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...