Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Etter å ha sett episodene, det første er ikke i NÆRHETEN av gult engang. Det andre er klart gult kort. Fjørtoft får prisen for dagens mest intelligente spørsmål, som vanlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor i helvete skal Torres falle for at det skal være kort? Materazzi river i skulderen i det han er på vei foran ham, hvordan kan det IKKE være et gult kort? "River" ja. Må da tåle litt? Ingen som kritiserer Torres i denne kampen altså? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig få som flyr rundt og kritiserer noen som ikke fortjener kritikk. Torres har ikke gjort noe kritikkverdig i kampen, så hvorfor skal jeg kritisere ham? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig få som flyr rundt og kritiserer noen som ikke fortjener kritikk. Torres har ikke gjort noe kritikkverdig i kampen, så hvorfor skal jeg kritisere ham? Hvorfor kritisere han? Fordi han har stupt som en jævla kjerring tre ganger i førsteomgang vel. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig få som flyr rundt og kritiserer noen som ikke fortjener kritikk. Torres har ikke gjort noe kritikkverdig i kampen, så hvorfor skal jeg kritisere ham? Som LFC fan så må jeg innrømme at Torres har falt litt lett. Men han er langt ifra å nærme seg en italiener på en helt vanlig dag. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Babel har vert god tilnå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Den der var 50/50. Hadde gått i hodet hans ellers. Jeg sier ikke straffe. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Den der var 50/50. Hadde gått i hodet hans ellers. Jeg sier ikke straffe. Hvem har hånda si ved siden av hue da? En ting er at den ikke søkte ballen, men det får da være grenser for hvor henda skal være Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Den der var 50/50. Hadde gått i hodet hans ellers. Jeg sier ikke straffe. Enig, hand søker ikke ball. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Den der var 50/50. Hadde gått i hodet hans ellers. Jeg sier ikke straffe. Hvem har hånda si ved siden av hue da? En ting er at den ikke søkte ballen, men det får da være grenser for hvor henda skal være Hendende er i NØYAKTIG samme posisjon før ballen blir slått inn som etter. Det er i tillegg ca 1 meter mellom beinet til gerrard og hendene. Nei, ikke straffe. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hvem har hånda si ved siden av hue da? En ting er at den ikke søkte ballen, men det får da være grenser for hvor henda skal være Alle som vil beskytte ansiktet holder vel hendene oppe ved hodet. Han ser at ballen er på vei mot hodet, og som en refleks tar han hendene opp for å å hindre at ballen går i ansiktet. Ikke straffe. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Klar straffe. Hendene er på vei ned men så plutselig snur de og søker ball. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Klar straffe. Hendene er på vei ned men så plutselig snur de og søker ball. Har du i det hele tatt sett samme situasjonen? Hendene beveger seg ikke. Kroppen gjør. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja jeg har sett den ja. Har du? Så klarer Benitez å ta ut Babel og ikke Kuyt. Jeg gir opp..... Endret 19. februar 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Klar straffe. Hendene er på vei ned men så plutselig snur de og søker ball. Hvordan kan hendene søke ball når han prøver å beskytte ansiktet? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja jeg har sett den ja. Har du? Så klarer Benitez å ta ut Babel og ikke Kuyt. Jeg gir opp..... Babel Terningkast 1!! Han har vært så dårlig at man kunne ha sendt han på første fly til Nederland! så jeg er enig i det byttet! MEN: Begge skulle ha vært byttet Endret 19. februar 2008 av Svantekiller Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Babel Terningkast 1!! HÆ? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 K K Que? Kuyt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå