Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Må kjempe hardt

Jamie Carragher var på banen i det forsmedelige tapet mot Barnsley. Han mener at laget ikke er godt nok.

- Vi kan ikke bare kalle dette for en dårlig periode. Det har vart mye lengre enn det. Vi innser at vi ikke spiller godt nok. Det er fordi vi ikke er gode nok, enkelt og greit, sier Carragher.

:cry:

Og det er helt riktig. Liverpool har ikke stall bra nok til å stille opp mot de beste over flere kamper, slik er det. Dessverre.

Men ikke noe mr. Liverpool JR skal ut med dagen før en kamp!! Det mener jeg er totalt meningsløst.. "hva skjedde med dø og blø for drakta?? "we all dream of a team of carragher`s" ikke faen når man sier noe slikt foran den viktigste kampen SÅ langt i år. Sorry men detta er for dumt uansett hvor sant det er. .For det er det jo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool er mer enn gode nok til å slå Inter. Jeg er delvis enig med Carragher i at dette har vært en periode som har vart altfor lenge og det tilsier at det ligger noe mer bak, men det er heller ingen tvil om at spillerne underpresterer noe voldsomt om dagen. Inter skal sendes tilbake til Italia som nypresset appelsinjuice.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med Carra jeg også! men forskjellen på oss og han er at vi sitter med Øl og ser på! mens Carragher er en person som har innflytelse og respekt! og slike personer skal ikke komme med slikt..

Min mening.

Fotballspillere mener ikke alltid akkurat det de sier. Det han sier, kan også få motsatt effekt av det du mener. Spillerene kan også ta seg skikkelig sammen, og det tror jeg de kommer til å gjøre også. Nemlig motbevise Carra.

Om Carra sier som Hewitt at de reiser tilbake til Italia som nypresset appelsinjuice, tror jeg ikke han mener det ;)

Lenke til kommentar

Carragher har min tillitt uansett hva han sier. Han mener på INGEN måte å sverte klubben. Nå snakker vi om en mann som hadde ofret livet sitt for Liverpool uten å nøle. Jeg tror dette utsagnet gir de andre spillerne en vekker og de vil reise seg i morgen. Carra bruker autoriteten sin på en smart måte. Det skulle ikke forundre meg om at "hans ord er lov" innad i spillergruppa. Så når han sier at de skal vinne, gjør de sitt aller beste, og løper til lungene svikter og de puster blod.

Lenke til kommentar

Lykke til etterpå! Som fotball-elsker kan man vel nesten ikke la være å glede seg stort til slike kamper, selv om det er pool som spiller. Har hatt mye hell med gjettinga i det siste og mine spådommer for denne kampen er 3 eller 4-1 seier til L'pool, i en thriller av en match. Torra kommer til å putte 2 og Benitez trøkker til med Babel fra start ;) Babel putter ett

Lenke til kommentar
Carragher har min tillitt uansett hva han sier. Han mener på INGEN måte å sverte klubben. Nå snakker vi om en mann som hadde ofret livet sitt for Liverpool uten å nøle. Jeg tror dette utsagnet gir de andre spillerne en vekker og de vil reise seg i morgen. Carra bruker autoriteten sin på en smart måte. Det skulle ikke forundre meg om at "hans ord er lov" innad i spillergruppa. Så når han sier at de skal vinne, gjør de sitt aller beste, og løper til lungene svikter og de puster blod.

:!:

Enig! Angrer litt på at jeg følte dette, mannen er jo mr. Liverpool jr jo ;)

Lenke til kommentar
Gamle spekulasjoner. Gjesp.

Minst 3 måneder siden jeg la merke til det ryktet først... Steingammelt

Jeg vet da at det er gammelt men

(© NTB 19.02.08 kl. 13:48, sist oppdatert 19.02.08 kl. 13:49)

stusset jeg på, er det bare for å minne på saken og at de nå fant en grunn ;)

Realisten sier 0-2 supporteren 1-0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...