Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvis en 4-3-3 formasjon skulle forekomme, er det viktig at en av vingene alltid er i nærheten av Torres. Jeg er redd han muligens blir litt for aleine på topp, hvis ikke en av vingene skyver inn og tildels midtbanen kommer etter. Men om dette skulle funke så er ikke en 4-3-3 formasjon å forakte i andre kommende kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men han kommer garantert ikke til å få spille mer enn Gerrard og Mascherano, siden de per dags dato utgjør det beste midtbaneparet vårt.

Det skjønner jeg ikke. Liverpool med en frisk Alonso på banen er mye giftigere enn med Masche.

Helt enig. Alonso-Gerrard utfyller hverandre mye mer enn de Gerrard-Mach gjør.

Lenke til kommentar
Men han kommer garantert ikke til å få spille mer enn Gerrard og Mascherano, siden de per dags dato utgjør det beste midtbaneparet vårt.

Det skjønner jeg ikke. Liverpool med en frisk Alonso på banen er mye giftigere enn med Masche.

Tja, både og. Alonso er mye friskere enn Mascherano offensivt, det er det ingen tvil om. Men Masche er syk defensivt, og så også at når Gerrard og Masche spilte sammen, så fikk Gerrard mye friere tøyler til å satse alt fremover og bøttet jo inn mål i den perioden. Men sentral midtbane er heldigvis et luksusproblem, for alle er gode og alt funker. Til og med lille Lucas spilte jo hetta av Chelsea. :) En 4-3-3 kan derfor funke, så fremt gutta har øvd på det på trening. Det trengs trening for å bare hoppe over på en ny formasjon.

Lenke til kommentar
Man Utd har aldri gjort det? Arsenal har aldri gjort det? Barceona har aldri gjort det? ALLE klubber har gjort det, små eller store.

Selvsagt, men i slike tilfeller er det fortsatt idiotisk å skylde på marginene. Liverpool tapte fordi de var for dårlige. Akkurat som United var for dårlige mot shitty.

Lenke til kommentar

Sitter her med litt delte følelser forran kampen i morgen. Er utrolig spent og nervøs. Alle vet jo at Liverpool pleier å være et helt annet lag i CL, og jeg satser på at det er tilfelle i morgen. Vi trenger virkelig CL-formen hvis vi skal ha en sjangs mot Inter som er i storform for tiden.

Lurer på hvem som blir foretrukket på midstopperplassen. Skrtel skal være skadefri, men det spørs om Rafa tør å bruke han. Han tok jo en sjangse mot Chelsea og startet med Skrtel, så ser ingen grunn til han ikke gjør det samme i morgen.

Håper vi starter med dette laget i morgen i en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 formasjon.

Reina

Finnan-Carra-Skrtel-Riise

Gerrard-Alonso-Masche

Pennant-Torres-Babel

eller

Reina

Finnan-Carra-Skrtel-Riise

Alonso-Mache

Pennant-Gerrard-Babel

Torres

Lenke til kommentar

Når Liverpool har eksperimentert med noe annet enn vanlig 4-4-2 har det gått heller dårlig. Selvom vi har 3 fantastiske sentrale midtbanespillere, så tror jeg ikke vi kan prøve å eksperimentere mot Inter. Som jeg anser som et av Europas beste fotballag for tiden.

Men jeg er enig at når man har en såpass dårlig stall som Liverpool har, så burde man klare å bruke 3 av de aller beste samtidig. Dermed burde man kanskje begynne å prøve enten 4-1-3-2, eller 3-5-2 mot bunnlagene o.l.

Lenke til kommentar
Må kjempe hardt

Jamie Carragher var på banen i det forsmedelige tapet mot Barnsley. Han mener at laget ikke er godt nok.

- Vi kan ikke bare kalle dette for en dårlig periode. Det har vart mye lengre enn det. Vi innser at vi ikke spiller godt nok. Det er fordi vi ikke er gode nok, enkelt og greit, sier Carragher.

:cry:

Og det er helt riktig. Liverpool har ikke stall bra nok til å stille opp mot de beste over flere kamper, slik er det. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...