Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan være en idé å se kampene før du kommenterer, pleier hvert fall å være litt nyttig.

Jeg teller fortsatt mål. Ballbesitelse og sjanser er fine ting, men når man spiller i 90min mot et LeagueOne lag å taper kan du ikke bare skylde på marginene.

Lenke til kommentar
Kan være en idé å se kampene før du kommenterer, pleier hvert fall å være litt nyttig.

Jeg teller fortsatt mål. Ballbesitelse og sjanser er fine ting, men når man spiller i 90min mot et LeagueOne lag å taper kan du ikke bare skylde på marginene.

Helt enig, hvem forventer ikke at et topplag i PL ikke skal dominere mot league one...?

Uansett, liverpool, er på rett vei, det er de definitivt, men jeg trodde de hadde kommet mye mye nærmere man utd og Chelsea (Nå har vell arsenal bli skumlere enn det jeg trodde å, men).

Med noen kvalitets signeringer i sommer, 2-3 stykker, da må hicks og gutta bla opp massive beløp (Gjør dem det?).....

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at vi også var veldig udyktige, spesielt rotet vi litt i forsvar de gangene de var på besøk. Men jo, mye av kampen var marginer. Utallige sjanser og ikke minst mål imot på overtid. Men Barnsley skal ha cred også, Steele spiller sin livs kamp i mål og forsvarerne spilte med hjertet utenpå drakten. Det er den type innstilling vi også burde ha i hver kamp selv om det er mot dårligere lag.

Poenget er bare at et tap ikke betyr at laget vi stilte ikke er godt nok til å slå Barnsley, for det er de. Hver kamp lever sitt eget liv. Dermed trakk jeg en parallell til Man Utd uten Rooney, som har tapt for eksempel to ganger mot City, mot Bolton og mot West Ham uten ham, for å understreke poenget.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan du ikke det?

Det å brenne en stor sjangse 1 gang kan skje den beste, 2 ganger og tilogmed 3 ganger også. Men når det skjer igjen og igjen ila. en kamp er det ikke kun marginer, det er udugelighet.

Tilogmed deres egen Carragher mener jo det samme, ifølge ham så "får man akkurat hva man fortjener" på fotballbanen.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan du ikke det?

Det å brenne en stor sjangse 1 gang kan skje den beste, 2 ganger og tilogmed 3 ganger også. Men når det skjer igjen og igjen ila. en kamp er det ikke kun marginer, det er udugelighet.

Tilogmed deres egen Carragher mener jo det samme, ifølge ham så "får man akkurat hva man fortjener" på fotballbanen.

De er jo kvalitetsspillere, selvfølelig er det marginer, det er ikke sånn at spillerne har blitt plustelig dårlige etter jul.

Når det er motgang så er det motgang.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Kvalitetsspillere (da snakker vi om "øverste hylle" altså) i Liverpool slik jeg ser det: Reina, Carragher, Agger, Alonso, Gerrard, Mascherano, Torres. Resten av laget er gode (Pennant, Babel, Skrtel, Arbeloa, etc), greie (Finnan, Riise, Hyypiä, etc.) eller under gjennomsnittet for en klubb som Liverpool (Crouch, Kuyt, Benayoun, Aurelio, etc.). Lovende talenter er da ikke medregnet. Vi trenger noen flere gode spillere og et par til fra øverste hylle, samt få ut de som ikke holder mål.

Lenke til kommentar

Det er jo fordi han var langtidsskadet og nettopp tilbake, slet litt med formen og tempoet i begynnelsen igjen, begynner å komme seg igjen nå. Men han kommer garantert ikke til å få spille mer enn Gerrard og Mascherano, siden de per dags dato utgjør det beste midtbaneparet vårt. Men Alonso er en klassespiller, hadde sklidd inn i startellveren på de aller, aller fleste lag. Vi har superb dekning på midtbanen med Gerrard, Alonso og Masche, samt "læregutten" Lucas. :)

Lenke til kommentar
Det er jo fordi han var langtidsskadet og nettopp tilbake, slet litt med formen og tempoet i begynnelsen igjen, begynner å komme seg igjen nå. Men han kommer garantert ikke til å få spille mer enn Gerrard og Mascherano, siden de per dags dato utgjør det beste midtbaneparet vårt.

Hvis/når Alonso finner tilbake til toppformen hadde jeg likt å se en 4-3-3 med Alonso som anker på midten og Gerrard og Masche som indreløpere, tror det kunne blitt fint.

Lenke til kommentar
Hvis/når Alonso finner tilbake til toppformen hadde jeg likt å se en 4-3-3 med Alonso som anker på midten og Gerrard og Masche som indreløpere, tror det kunne blitt fint.

Tror jeg aller helst ville sett noe slikt, med Masche som anker.

------------------------Reina-------------------------

Finnan------Carragher-------Agger--------Riise

------------------Mascherano---------------------

---------Gerrard--------------Alonso-------------

-----------------------------------------------------

---Pennant---------Torres----------Babel--------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...