Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Selv om jeg synest dette er ustyrelig morsomt så føler jeg litt med dere. Morro med Luke Steele jah, men herregud, det er bedre at dere taper for Barnsley enn en kamp i Pl, PL er mye viktigere.. jeg hadde håpet på at man utd røyk i dag, litt dumt...får enda tøffere kamp program.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Haha, reflektert innlegg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kan da si en ting. Vil heller tape 2-1 mot Barnsley enn 4-0 mot Man Utd. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 den taklingen på nani burde traore sett gult...han tar med seg mannen å ballen.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kan da si en ting. Vil heller tape 2-1 mot Barnsley enn 4-0 mot Man Utd. Den tar jeg som et komplimang.... tror jeg Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 den taklingen på nani burde traore sett gult...han tar med seg mannen å ballen.. upps feil tråd..haah..sorry.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) den taklingen på nani burde traore sett gult...han tar med seg mannen å ballen.. Ta det i en annen tråd. Edit: Godt du så det selv Edit 2: Må forøvrig si at kampen i dag skal glemmes raskest mulig. Nå får uheldigvis våre Amerikanske venner en grunn til å sparke Rafa (som om de skulle hatt noen grunn fra før av). Ellers synes jeg vi burde la Crouch få sjansen i flere kamper. Han er den eneste av spisstypene våre som kan ta ned ballen og holde på den en stund, inkludert Torres selvfølgelig. Det værste er at mannen på 2 meter har god teknikk også. Greit nok, han er ikke god nok hvis vi skal kjempe med Manu og Arsenal. Men pr. i dag burde vi bruke han oftere. Så kan vi jo stille oss det store spørsmålet hvordan skal han få skikk på avslutningene. Det er jo en hake som både han og andre har slitt med. Endret 16. februar 2008 av AndersC Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) den taklingen på nani burde traore sett gult...han tar med seg mannen å ballen.. upps feil tråd..haah..sorry.. Gult kort utdelt for "spamming". Et til innen 24 timer og det blir til rødt. Da må man stå over forumet i 2 døgn. Endret 16. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor deppe? Vi er ute av FA-cupen, that's all! Har sagt det før og sier det igjen: vi er verdensmestere på å undervurdere. Hadde vi møtt sterkere motstand, hadde vi også spilt helt annerledes. Bare vent til tirsdag, Inter kommer til å bli sendt hjem igjen som slakt!! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Mange vil nok finne det lett å skylde på Rafa. Men hva gjorde han galt? Jo, han tok av Babel. Det er uforståelig. Men han satte også innpå Gerrard tiligere enn jeg hadde trodd. Han fikk laget opp i banen, og vi presset noe utrolig voldsomt, men uten hell. Hell. Det var det som skilte Barnsley fra oss idag. Vi hadde rett og slett uflaks. Udyktighet kan man gjerne si, og der kan jeg forøvrig være enig, men det var vanskelig å gjøre noe med en glimrende keeper Steele som spilte sin livs kamp. Jeg vil derimot ikke kaste meg på hylekoret som gjør alt for å få Rafa ut først som sist. Han har vist tidligere at CL er noe han takler spesielt godt, og mitt råtips er at vi får se en oppreisning mot Inter slik den vi hadde fra Golfkølle-kvelden foran Barca-kampen, bare vent og se ;-) Misforstå meg rett, jeg er naturligvis møkkaskuffet, men jeg velger å glemme denne kampen og heller stå bak laget, for det kommer lysere tider - forhåpentligvis allerede til midtuka :-) YNWA Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor deppe? Vi er ute av FA-cupen, that's all! Har sagt det før og sier det igjen: vi er verdensmestere på å undervurdere. Hadde vi møtt sterkere motstand, hadde vi også spilt helt annerledes. Bare vent til tirsdag, Inter kommer til å bli sendt hjem igjen som slakt!! Du har nok mykje rett i det du seier. Resultat som dagens er det nok best å bare ta med godt humør og heller glede seg på Barnsleys vegne. Det vil nok vere eit heilt anna Liverpool lag som møter Inter om nokre dagar. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Altså, hvor skal vi starte? Dere har virkelig nådd bunnen nå! Dere greide det en gang, da dere spilte uavgjort mot Luton, og de fleste tenkte vel at det var et engangstilfelle. Men så gjør dere det igjen, og slipper inn to mål mot Havant & Waterlooville på hjemmebane. Ikke nok med at vi (Man Utd) trekker et PL-lag for 10. gang på rad i FA-cupen og leker oss videre, men igjen så får dere relativt enkel motstand som enkelt og greit skal være plankekjøring. Så klarer dere å tape på overtid, hvordan i huleste er det mulig? At dere ikke startet med Torres/Gerrard er en ting, men dere skal da allikevel kunne spassere til seier hjemme mot Barnsley?! Hører mange sier at "det er ikke Rafa sin feil, han stiller jo med et lag som skal kunne slå Barnsley enkelt" osv. Men herregud, så klart er det jo Rafas feil! Dere har jo allerede nesten driti dere skjikkelig ut mot hobby-lag allerede, og at Rafa igjen da ikke kjører Gerrard/Torres er alene hans skyld. Greit, det laget han kjørte utpå skal enkelt klare å slå Barnsley som jeg har nevnt en del ganger, men vi har jo sett gang på gang at det faktisk ikke fungerer i det hele tatt. Med mindre dere skulle ha vanlig CL-flaks og slå ut Inter, så er dere igjen ute av alle turneringer, allerede i februar! Nok en fiaskosesong mao. Problemet ligger hos dere supportere som absolutt vil tviholde på en manager, som faktisk ikke har klart å forbedre dere noe på de 4 (?) årene han har sittet i managerstolen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Altså, hvor skal vi starte? Dere har virkelig nådd bunnen nå! Dere greide det en gang, da dere spilte uavgjort mot Luton, og de fleste tenkte vel at det var et engangstilfelle. Men så gjør dere det igjen, og slipper inn to mål mot Havant & Waterlooville på hjemmebane. Ikke nok med at vi (Man Utd) trekker et PL-lag for 10. gang på rad i FA-cupen og leker oss videre, men igjen så får dere relativt enkel motstand som enkelt og greit skal være plankekjøring. Så klarer dere å tape på overtid, hvordan i huleste er det mulig? At dere ikke startet med Torres/Gerrard er en ting, men dere skal da allikevel kunne spassere til seier hjemme mot Barnsley?! Hører mange sier at "det er ikke Rafa sin feil, han stiller jo med et lag som skal kunne slå Barnsley enkelt" osv. Men herregud, så klart er det jo Rafas feil! Dere har jo allerede nesten driti dere skjikkelig ut mot hobby-lag allerede, og at Rafa igjen da ikke kjører Gerrard/Torres er alene hans skyld. Greit, det laget han kjørte utpå skal enkelt klare å slå Barnsley som jeg har nevnt en del ganger, men vi har jo sett gang på gang at det faktisk ikke fungerer i det hele tatt. Med mindre dere skulle ha vanlig CL-flaks og slå ut Inter, så er dere igjen ute av alle turneringer, allerede i februar! Nok en fiaskosesong mao. Problemet ligger hos dere supportere som absolutt vil tviholde på en manager, som faktisk ikke har klart å forbedre dere noe på de 4 (?) årene han har sittet i managerstolen. Da tenker du omtrent Som Rafa selv. Så det er faktisk vår skyld!? Hahaha Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du sier jo ting alle vet og har sagt tidligere. Tror du ikke vi er klar over at ting i klubben ikke stemmer om dagen? At ting ikke akkurat går på skinner? Eller at dette er en fiaskosesong hvis vi ikke vinner CL? Det er ikke akkurat rakettforskning du kommer med. Torres startet ikke i går fordi han var skadet. Gerrard startet ikke fordi vi har en mye viktigere kamp allerede på tirsdag. Og det skal ikke være nødvendig å starte med Gerrard og Torres for å vinne mot Barnsley uansett, så jeg klandrer ikke Rafa på det punktet. Laget som spilte i går har over 400 landskamper til sammen. Det skal vinne lett mot Barnsley. Spillerne underpresterer voldsomt og har gjort det i et par måneder nå, men Rafa må selvfølgelig også ta sin del av skylden for det, det er han som til syvende og sist er ansvarlig for at spillerne alltid skal være fokuserte, motiverte og i form. Og ja, vi støtter Rafa. Enda. For min del er det først og fremst fordi kontinuitet over tid kanskje er den aller viktigste formelen til suksess. Samt at det ikke finnes noen ledige trenere per dags dato som vil kunne gjøre en bedre jobb enn Rafa. Men til syvende og sist er det jo heller ikke vi supportere som bestemmer hvem som skal trene Liverpool. Rafa sine dager er nok talte hvis det ikke blir CL-suksess i år, det føler jeg meg sikker på. Det vil bli andre sesongen på rad uten et trofé av betydning, og vi har heller ikke greid å nærme oss i ligaen, så jeg tror nok eierne (hvem enn det er ved sesongslutt) avskjediger Rafa. Ikke nok med at vi (Man Utd) trekker et PL-lag for 10. gang på rad i FA-cupen og leker oss videre (...) Med mindre dere skulle ha vanlig CL-flaks og slå ut Inter (...) Spar deg. Dette er vel det første noenlunde seriøse innlegget jeg har sett fra denne kanten (som selvfølgelig handler om noe du elsker å skrive om - Liverpool-fiasko), men det ødelegges dessverre av slikt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Altså, hvor skal vi starte? Dere har virkelig nådd bunnen nå! Dere greide det en gang, da dere spilte uavgjort mot Luton, og de fleste tenkte vel at det var et engangstilfelle. Men så gjør dere det igjen, og slipper inn to mål mot Havant & Waterlooville på hjemmebane. Ikke nok med at vi (Man Utd) trekker et PL-lag for 10. gang på rad i FA-cupen og leker oss videre, men igjen så får dere relativt enkel motstand som enkelt og greit skal være plankekjøring. Så klarer dere å tape på overtid, hvordan i huleste er det mulig? At dere ikke startet med Torres/Gerrard er en ting, men dere skal da allikevel kunne spassere til seier hjemme mot Barnsley?! Hører mange sier at "det er ikke Rafa sin feil, han stiller jo med et lag som skal kunne slå Barnsley enkelt" osv. Men herregud, så klart er det jo Rafas feil! Dere har jo allerede nesten driti dere skjikkelig ut mot hobby-lag allerede, og at Rafa igjen da ikke kjører Gerrard/Torres er alene hans skyld. Greit, det laget han kjørte utpå skal enkelt klare å slå Barnsley som jeg har nevnt en del ganger, men vi har jo sett gang på gang at det faktisk ikke fungerer i det hele tatt. Med mindre dere skulle ha vanlig CL-flaks og slå ut Inter, så er dere igjen ute av alle turneringer, allerede i februar! Nok en fiaskosesong mao. Problemet ligger hos dere supportere som absolutt vil tviholde på en manager, som faktisk ikke har klart å forbedre dere noe på de 4 (?) årene han har sittet i managerstolen. Da tenker du omtrent Som Rafa selv. Så det er faktisk vår skyld!? Hahaha Hadde det ikke vært for supporterne som kjemper for å beholde Rafa, er jeg sikker på at han ikke ville sittet i managerstolen lenger. @Hewitt: Poenget mitt er at det hjelper ikke å gå rundt å si at et lag uten Gerrard/Torres er godt nok, når det faktisk ikke er det. Det er en alt for dårlig unnskyldning. Nå skal det nevnes at jeg skrev innlegget i en heftig bakrus, så ble litt mye tull i innlegget. Spar deg. Dette er vel det første noenlunde seriøse innlegget jeg har sett fra denne kanten (som selvfølgelig handler om noe du elsker å skrive om - Liverpool-fiasko), men det ødelegges dessverre av slikt. Sorry, jeg bare måtte Ta å glem innlegget jeg skrev, det ble bare et heftig rot, skal skrive det igjen litt bedre etterpå. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det finnes jo ikke samspill mellom spillerne våre siden ingen aner hvem som får spille fra kamp til kamp, noe som fører til et tilfeldig/ikke noe angrepsmønster. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 @Hewitt: Poenget mitt er at det hjelper ikke å gå rundt å si at et lag uten Gerrard/Torres er godt nok, når det faktisk ikke er det. Det er en alt for dårlig unnskyldning. Uenig. Vi var langt bedre enn Barnsley i går, men det som til slutt sørget for tap var en blanding av udyktighet og uflaks foran begge mål. Vi vant ikke i går, men laget uten Gerrard/Torres er likevel godt nok til en slik kamp. Av og til taper man, sånn er det jo bare. Vi har tapt med Torres og Gerrard på banen også. Mener du da at Man Utd uten Rooney ikke er gode nok, siden dere bare taper uten ham? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 @Hewitt: Poenget mitt er at det hjelper ikke å gå rundt å si at et lag uten Gerrard/Torres er godt nok, når det faktisk ikke er det. Det er en alt for dårlig unnskyldning. Mener du da at Man Utd uten Rooney ikke er gode nok, siden dere bare taper uten ham? Tulle argument, i tillegg et uten grunnlag også. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det er et tulleargument satt opp mot et annet tulleargument, men du forstår også at det bare brukes for å understreke poenget mitt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det er et tulleargument satt opp mot et annet tulleargument, men du forstår også at det bare brukes for å understreke poenget mitt. Poenget ditt skaut Barnsley sønder og sammen igår. Men jeg er egentlig tilbøyelig til å være litt enig, LFC har ikke vært særlig bedre med dem på banen heller i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå