Blax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Spilte ikke Luke Steele i Man Utd før? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ser ut som han fint kunne danket ut Van Der Sar... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Haha, dette var bare latterlig altså. Redd for at Rafa henger i en tynn tråd på Anfield nå, han får sikkert lov til å fortsette ut sesongen, men da er det nok slutt, har vel så og si ikke sjangs på å vinne noe nå. Er litt realistisk nå og sier at det er store sjanser for at vi går på en smell mot Inter. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Årsak: Luke Steele har hatt et opphold i Manchester United. Virkning: Opplever sukksess og avgjør kampen til rivalene til gamle klubben nesten på egenhånd. :!: Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sammen med høyrebacken var han helt fantastisk god, men spissene våre var ikke akkurat iskalde i avslutningene heller. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som ser United? Vi er milevis unna strukturen, viljen og trøkket de legger i angrepene sine. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Spilte ikke Luke Steele i Man Utd før? jo...han kom fra Peterborough...og var et kjempe talent...men som vanlig klarte han ikke videreutvikle seg som keeper, typisk engelsk fortiden...kun Ben foster er keeper som er litt fremtidsrettet, som er nogelunde komplett. Engelskmann altså.,.. Noen som ser United? Vi er milevis unna strukturen, viljen og trøkket de legger i angrepene sine. jah, vi i United, pisser som vanlig på motstandern, ihvertfall hivs kampen teller... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 United er et maskineri, vi er en vaskedame. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, hehe!!! :!: dere har virkelig storspilt i, hehe, år mot City og West, heh , Ham fr eksempel:D pissa på em (ja, jeg er irritert - både på oss selv og på alle møkkainnleggene folk får seg til å poste her hele tiden) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg er fremdeles sjokkert. Måtte roe meg ned for å skrive her... Faen, erre mulig? Barnsley av alle lag Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, hehe!!! :!: dere har virkelig storspilt i, hehe, år mot City og West, heh , Ham fr eksempel:D pissa på em (ja, jeg er irritert - både på oss selv og på alle møkkainnleggene folk får seg til å poste her hele tiden) hva sa du? at det var? jeg synes jeg ser 3-0....1-23.... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ta det i Man Utd tråden du Lusken. Gidd provoser sånn, vet selv hvordan det er.. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, hehe!!! :!: dere har virkelig storspilt i, hehe, år mot City og West, heh , Ham fr eksempel:D pissa på em (ja, jeg er irritert - både på oss selv og på alle møkkainnleggene folk får seg til å poste her hele tiden) alle lag har dårlige kamper, disse er de dårlige til man utd. Men vi har langt fra like dårlige kamper som dere, det er jo en grunn til at vi ligger foran.. men skal ta resten i den kjiiipe man utd tråden, der det trolig ikke er lov med egne og "4 real" meninger...Everybody be friends, det er meningen... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Enig ass, alle burde få ha sine 4 real meninger. Word. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Enig ass, alle burde få ha sine 4 real meninger. Word. Mine meninger er for grove til å nevnes her... La oss bare si at jeg synes dette er toppen av dritt som har skjedd med LFC i 08... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 [offtopic]Lusken, heier du på AS Roma og United? Isåfall hadde du det sikkert gøy under CL kvalifiseringen da Ronaldo, Smith & CO gruste Romerne 7-1! [/offtopic] Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 [offtopic]Lusken, heier du på AS Roma og United? Isåfall hadde du det sikkert gøy under CL kvalifiseringen da Ronaldo, Smith & CO gruste Romerne 7-1! [/offtopic] Du mener dagen da Tv'en min gikk, pga uforventede slag...? jeg har beskrevet hva jeg synes om denne kampen før. Roma er mye mer enn bare fotball, som engelsk fotball er av, det er alt rundt det, og ikke minst kampen mot det rike nord! Når denna kampen er over...er det kampfixerne/doperne mot ærlig og redlig lille Roma ( ) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ta det der i annen tråd da, This is Anfield Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ta det der i annen tråd da, This is Anfield åhhh, jeg har sååå lyst til å kommentere... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Selv om jeg synest dette er ustyrelig morsomt så føler jeg litt med dere. Morro med Luke Steele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå