Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dette var bare latterlig altså. Redd for at Rafa henger i en tynn tråd på Anfield nå, han får sikkert lov til å fortsette ut sesongen, men da er det nok slutt, har vel så og si ikke sjangs på å vinne noe nå. Er litt realistisk nå og sier at det er store sjanser for at vi går på en smell mot Inter.

Lenke til kommentar
Spilte ikke Luke Steele i Man Utd før?

jo...han kom fra Peterborough...og var et kjempe talent...men som vanlig klarte han ikke videreutvikle seg som keeper, typisk engelsk fortiden...kun Ben foster er keeper som er litt fremtidsrettet, som er nogelunde komplett. Engelskmann altså.,..

Noen som ser United? Vi er milevis unna strukturen, viljen og trøkket de legger i angrepene sine.

jah, vi i United, pisser som vanlig på motstandern, ihvertfall hivs kampen teller... :p :!: :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, hehe!!! :D :!: dere har virkelig storspilt i, hehe, år mot City og West, heh :D, Ham fr eksempel:D pissa på em :thumbs::thumbup:

(ja, jeg er irritert - både på oss selv og på alle møkkainnleggene folk får seg til å poste her hele tiden)

hva sa du? at det var?

jeg synes jeg ser 3-0....1-23....

Lenke til kommentar
Ja, hehe!!! :D :!: dere har virkelig storspilt i, hehe, år mot City og West, heh :D, Ham fr eksempel:D pissa på em :thumbs::thumbup:

(ja, jeg er irritert - både på oss selv og på alle møkkainnleggene folk får seg til å poste her hele tiden)

alle lag har dårlige kamper, disse er de dårlige til man utd. Men vi har langt fra like dårlige kamper som dere, det er jo en grunn til at vi ligger foran..

men skal ta resten i den kjiiipe man utd tråden, der det trolig ikke er lov med egne og "4 real" meninger...Everybody be friends, det er meningen... :no:;)

Lenke til kommentar
[offtopic]Lusken, heier du på AS Roma og United?

Isåfall hadde du det sikkert gøy under CL kvalifiseringen da Ronaldo, Smith & CO gruste Romerne 7-1! :D[/offtopic]

:cry: Du mener dagen da Tv'en min gikk, pga uforventede slag...? :p

jeg har beskrevet hva jeg synes om denne kampen før.

Roma er mye mer enn bare fotball, som engelsk fotball er av, det er alt rundt det, og ikke minst kampen mot det rike nord!

Når denna kampen er over...er det kampfixerne/doperne mot ærlig og redlig lille Roma ( :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...