NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Burde jo skjønt at dette endte med Liverpool-tap. Når de hadde såpass problemer mot et 6-div.lag så konturene av hva som skulle skje mot ett mye sterkere Barnsley-lag. Og i fare for å ikke få ban så velger jeg ikke le her i tråden, jeg fikk pusteproblemer for et par minutter siden og lo så jeg grein og dreit på meg på gulvet hjemme. Sånn, da vet dere det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bare le du, for dette er latterlig... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Barnsley har verdens beste keeper! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hadde det ikke vært for Steele. Fy faen for en keeper. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 nå er det bare å sparke benitez den rotasjonspøoletikken er det som ødelegger hele lagt . forbanna dritt,,, tar ut de spillerne som er best bra valg du. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 haha seriøst. hadde jeg vært pool supporter hadde jeg sittet med hvit forkle og vinket bentiez adjø... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 jaja, glise glise glise... :!: :!: :!: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH jeg er såå enig i han her... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Må få føye til at byttet av Babel var helt utrolig tett. Kewell har hverken fart eller teknikk nok lenger til å dra av noen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Må få føye til at byttet av Babel var helt utrolig tett. Kewell har hverken fart eller teknikk nok lenger til å dra av noen. Han skjøt jo hver gang han fikk ballen, hver gang fra like dårlig vinkel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hhahahahah, dette tapet sier jo at dere ikke har så sterk stall. Men tror også Benitez trenerkarriere i Liverpool henger i tynn tråd. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Så tragisk jaja, de vinner vertfall fortjent. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Benitez etter kampen: Jeg syntes vi spillte bra, og vi klarte å skape mange sjanser. Vi kontrollerte kampen og var uheldige. De hadde en fantastisk keeper, og de kjempet veldig hardt. Fortsetter vi å spille slik, så vil vi vinne mange kamper fremover. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 jaja, vi vet hvordan det er...husker 5 runde, FA cupen, 97/98, 3-2 tap mot 'em.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Benitez etter kampen: Jeg syntes vi spillte bra, og vi klarte å skape mange sjanser. Vi kontrollerte kampen og var uheldige. De hadde en fantastisk keeper, og de kjempet veldig hardt. Fortsetter vi å spille slik, så vil vi vinne mange kamper fremover. Seriøst? Hahahhaha, rart at dem ikke vant da:.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Spiller vi slik, med Crouch og Kuyt på topp kan vi like gjerne la Inter vinne på walkover. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Men tror også Benitez trenerkarriere i Liverpool henger i tynn tråd. Han er nok på vei ut nå, ja. Uheldigvis. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Benitez etter kampen: Jeg syntes vi spillte bra, og vi klarte å skape mange sjanser. Vi kontrollerte kampen og var uheldige. De hadde en fantastisk keeper, og de kjempet veldig hardt. Fortsetter vi å spille slik, så vil vi vinne mange kamper fremover. Haha, det verste er at du har helt rett. Utrolig svakt at konsentrasjonen bakover glipper så voldsomt mot slutten, men det har vi jo sett før i år. Inter til tirsdag kan fort bli helt grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå