Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Burde jo skjønt at dette endte med Liverpool-tap. Når de hadde såpass problemer mot et 6-div.lag så konturene av hva som skulle skje mot ett mye sterkere Barnsley-lag.

Og i fare for å ikke få ban så velger jeg ikke le her i tråden, jeg fikk pusteproblemer for et par minutter siden og lo så jeg grein og dreit på meg på gulvet hjemme. Sånn, da vet dere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Benitez etter kampen: Jeg syntes vi spillte bra, og vi klarte å skape mange sjanser. Vi kontrollerte kampen og var uheldige. De hadde en fantastisk keeper, og de kjempet veldig hardt. Fortsetter vi å spille slik, så vil vi vinne mange kamper fremover.

Seriøst? Hahahhaha, rart at dem ikke vant da:.. :p

Lenke til kommentar
Benitez etter kampen: Jeg syntes vi spillte bra, og vi klarte å skape mange sjanser. Vi kontrollerte kampen og var uheldige. De hadde en fantastisk keeper, og de kjempet veldig hardt. Fortsetter vi å spille slik, så vil vi vinne mange kamper fremover.

Haha, det verste er at du har helt rett. Utrolig svakt at konsentrasjonen bakover glipper så voldsomt mot slutten, men det har vi jo sett før i år. Inter til tirsdag kan fort bli helt grusomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...