Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kuyt klarte ihvertfall å score fra 5 meters hold. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det var godt det Alonso viser seg frem nå DET ER BRA!! men når han må spille sammen med Crouch og Kuyt så er det ikke lett Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Babel gjør det bra. edit: med unntak av cornere. Endret 16. februar 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det var da som faen. Håper han kommer inn igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeje, grei skuring dette, vi kjører piano foran overkjøringen av Inter på tirsdag. Fint for Kuyt at han scoret, han trenger all selvtillit han kan få. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fælt som dere skal disse Kuyt da? Han har jo vært meget god så langt i kampen. Å klage på at en ball går mellom to spillere når han slår innlegg er jo helt idiotisk, når han har kommet ned til dølinja og slår ballen perfekt 45 grader ut. At det ikke er noen spillere der er én ting, men det burde det jo være. Like etter er rollene byttet og Kuyt står der (etter bra forarbeid av Babel) og da blir det mål! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg skjønner heller ikke helt denne mobbingen av Kuyt og Crouch. Dere kan ikke si at Crouch er noen dårlig spiller, det blir for dumt. Isåfall er det laget rundt ham det er noe galt med. En engelskmann på landslaget kan umulig være dårlig, og han scorer jo for dere fra tid til annen. Goscinny Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Grei første omgang. Herlig at Kuyt goala, det trenger'n. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Akkurat nå sitter jeg bare å ler. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette målet viser. 1. hvorfor riise ikke er god nok! 2. hvorfor itadnje ikke er førstekeeper. Kjempe sjansen rett etter viser hvorfor vi ikke forguder crouch Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Off topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er redd jeg. Vi produserer jo ganske bra med sjanser og har trykket. men hva hjelper det?? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Liverpool presser på. Kuyt skyter fra ni meter. Steele redder fantastisk nok en gang. Klarer Barnsley å ri unna dette stormløpet? Tatt rett ut av FM. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Gratulerer med dagen Nå må jeg innrømme at jeg er laaaaaaaaangt nede i kjelleren! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 E så forbanna typisk! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Faen i helvete. Dette er krise, gjentar, krise! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Stemmer. Med tanke på all den mobbingen fra de som ikke har noe i denne tråden å gjøre så holder jeg meg unna her til Tirsdag! snakkes Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Wow, dette var virkelig dårlig. Forbanna ineffektive vi er, samtidig som vi roter for mye bak. Herregud. Glad jeg skal ut og drikke bort dette nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå