Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette er jo slike rykter som går hele tiden. Det er mange aviser og nettsteder som skal ha stoff. Og da er det ikke vanskelig å lage en kjempesak. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det vil alltid være litt spekulasjoner rundt en stjernespiller. Hehe, og det var jo også en veldig seriøs kilde, ikke minst. "Torres talk about leaving Liverpool after only eight months" ... eh, nei? Det han sier er er at Milan er en stor og interessant klubb, men at han aldri fikk noe konkret tilbud derfra når han var i Atletico. Altså, han sier ingenting om å forlate Liverpool, men denne bloggen (burde jo si sitt) velger å snu det litt om slik at folk gidder å lese noe som vel egentlig ikke kan kalles en nyhet heller. Og til slutt: "At this moment, I would not go. I am happy in Liverpool and The Premier League and I hope to stay for a long time. Never say never, though.” I tillegg er dette sagt til en spansk avis, så man skal vel stille et lite spørsmålstegn om oversettelsen alltid er 100%. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Som jeg skrev Hewitt; ta det med en klype salt (eller oregano, som jeg så fint skrev:)) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Laget mot Barnsley: Itandje Finnan - Hyypia - Carragher - Riise Benayoun - Lucas - Alonso - Babel Crouch - Kuyt Subs: Martin, Arbeloa, Kewell, Gerrard, Pennant Ville gjerne sett Nemeth, Insua, Kewell og Pennant fra start jeg da, men. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Da er det snart kamp, får gjøre Babel-drakta klar Fint lag, og jeg håper på nytt langskudd fra Lucas. Eneste jeg ikke liker er Crouch, han bør skåre... Come on, you Reds! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Helt greit lag selv om jeg hadde i likhet med Hewitt håpet på fjes som Nemeth og Insua og helst Babel på topp. Good luck lads Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette blir et spennende oppgjør. Vil tro Liverpool kanskje har en megaliten fordel med hjemmebane, ellers tror jeg det blir gjevnt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bristol City slo ut Southampton... Hvem kommer tror dere vi kommer til å møte i neste runde? :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Superparanoid: Først må vi gå videre Sitter med Agger drakten på. Endret 16. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ville gjerne sett Nemeth, Insua, Kewell og Pennant fra start jeg da, men. Enig. Hadde vært spennende.. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Enig. Men det er ikke så ille lag. Men det er litt synd at Carra må spille. Han skulle ha fått pause.. Men ellers spennende. Og Alonso bør vise seg frem idag Sitter med Agger drakt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Denne kampen bør være grei skuring. Men det blir spennende. Edit: Satser på å bestille Carra drakt i dag. Endret 16. februar 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Denne kampen bør være grei skuring. Men det blir spennende. Slik som mot Luton og Havant & Waterlooville? Tipper dere møter Coventry, Cardiff eller Bristol Rovers - HVIS dere i det heletatt kommer videre Goscinny Endret 16. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Forøvrig rettferdig det. Altså å møte gjevngode lag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kuyt kommer 1mot1 og har 3-4 pasningsalternativer, hvor slår han ballen? Jo, han slår den MELLOM de to som er lengst bort, slik at det blir innkast til Barnsley. Fantastisk spiller! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kuyt kommer 1mot1 og har 3-4 pasningsalternativer, hvor slår han ballen? Jo, han slår den MELLOM de to som er lengst bort, slik at det blir innkast til Barnsley. Fantastisk spiller! Kom det som et sjokk? Fyren er rett og slett en elendig fotballspiller. Crouch er 10x bedre. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Når vi har hjørnespark, hvorfor ikke lempe ballen inn?? når man har 10 meter med spillere der inne?? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Crouch er klønete, mens Kuyt sliter med helt elementære pasningsfeil. Hurra. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vi er i rute foran Inter.. huff for en sesong Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kuyt kommer 1mot1 og har 3-4 pasningsalternativer, hvor slår han ballen? Jo, han slår den MELLOM de to som er lengst bort, slik at det blir innkast til Barnsley. Fantastisk spiller! Kom det som et sjokk? Fyren er rett og slett en elendig fotballspiller. Crouch er 10x bedre. Nei har jeg sagt det? Måtte bare få ut litt frustrasjon over den elendige fotballspilleren. Ja, Crouch er 10x bedre, og det sier det meste da Crouch er relativt dårlig han også. Faen dette er elendig altså, gruer meg nesten til Interkampen nå, litt redd det kan bli stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå