Varmo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har tenkt meg ned på stadion for å se kampen i dag. Skal eg ha på meg Liverpooldrakten kanskje? Ja, selvfølgelig Flott banner ja! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Idag er det 12 år siden Englands mest suksessrike manager gikk ifra oss. Vi lyser fortsatt fred over hans minne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Idag er det 12 år siden Englands mest suksessrike manager gikk ifra oss. Vi lyser fortsatt fred over hans minne. Han var ikke Englands mest suksessrike manager, det er Sir Alex Ferguson. Fakta må på bordet. Men, hvil i fred, Paisley. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ifølge Liverpool.no så er han det... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 på de ni årene hvor han var manager for Liverpool, ble han tidenes mestvinnende manager både på Anfield og England for øvrig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ifølge Liverpool.no så er han det... Det står at han ble ja, men han er det ikke nå Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Aaah, da har jeg grepet! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har tenkt meg ned på stadion for å se kampen i dag. Skal eg ha på meg Liverpooldrakten kanskje? Gjorde du de? Synst jeg så en i Liverpool drakt Jeg ble forøvrig stoppet av noen everton fans, da jeg gikk med en liverpool genser før kampen. No fight tho Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Liverpool might be fighting for a top four finish in the English Premier League this season(again) but their 23-year old Argentine international midfielder Javier Mascherano is pretty much confident that they can win a silverware this season. Mascherano says that the Reds do have a great chance of lifting the UEFA Champions League and the FA Cup this season and insists that this time he wants to bring home a trophy and a gold medal. Mascherano says: When you lose any final, it’s painful. But suffering defeat in such a massive game as the Champions League or Copa America last year was really hard to take. Even when I was back in South America I always watched the European Cup games and loved it. It’s the most important title you can win in club football and we were so close to doing it. This time, winning one would be really nice. Hopefully, it will happen this season in the Champions League or FA Cup because I don’t want another silver medal - I prefer gold! Last season, Rafael Benitez’s side lost 2-1 to AC Milan in the Champions League final and Mascherano also suffered defeat with the Argentine national team as they lost in the Copa America final to Brazil. Although the Champions League might not be something that Liverpool can win this season, they can certainly go for the FA Cup. Messi91: Jeg skulle vært der Endret 14. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har tenkt meg ned på stadion for å se kampen i dag. Skal eg ha på meg Liverpooldrakten kanskje? Gjorde du de? Synst jeg så en i Liverpool drakt Jeg ble forøvrig stoppet av noen everton fans, da jeg gikk med en liverpool genser før kampen. No fight tho Seff hadde eg drakten på. Var noen Evertonfans et par rader forran meg som reagerte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Telegraph melder at Peter Crouch har startet samtaler med Liverpool om en ny kontrakt. 26-åringen har bare 16 måneder igjen av sin nåværende avtale med de røde, og pressen har derfor lenge spekulert i at angriperens dager på Anfield var talte. Aston Villa-manager Martin O'Neill skal ha vist interesse for landslagsspissen, og det skal være denne interessen som nå har fått den sportslige ledelsen på Anfield til å ta affære. Crouch er inne i sin tredje sesong i Liverpool etter £7M-overgangen fra Southampton sommeren 2005, og har så langt notert seg for 39 mål på 124 kamper for klubben. Fy faen så jeg håper at dette ikke er sant. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hm, dette var rart. Trodde Rafa hadde bestemt seg for å la Crouch gå i sommer, syns heller vi burde fornye kontrakten til John Arne... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 synes det er greit og fornye med crouch og heller selge unna kuyt og voronin , crouch for ikke nok sjanser i første ellveren og jeg tror han kommer til og gjøre det bedre viss han spiller mer regelmessig , han har jo scoret 40 mål på 125 kamper . kuyt og voronin er ikke gode nok for et Liverpool som har som mål og vinne kamper og turneringer Hm, dette var rart. Trodde Rafa hadde bestemt seg for å la Crouch gå i sommer, syns heller vi burde fornye kontrakten til John Arne... Liverpool har håpløse venstre backer , den ene verre en den andre . aurelio er verst , men john arne er ikke mye bedre . tror nok insua hadde gjort det bra hadde han vært eldre og hatt mer erfaring . Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Liverpool har håpløse venstre backer , den ene verre en den andre . Yes. Helt enig. Vil ha en knallbra replacement til sommeren. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Liverpool har håpløse venstre backer , den ene verre en den andre . Yes. Helt enig. Vil ha en knallbra replacement til sommeren. Hva med Lahm? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Liverpool har håpløse venstre backer , den ene verre en den andre . aurelio er verst , men john arne er ikke mye bedre . tror nok insua hadde gjort det bra hadde han vært eldre og hatt mer erfaring . Venstre backer hvem? KRF?? Hvis du mener venstrebacker, så vil jeg ikke si de er håpløse, men de har ikke prestert bra nok for en klubb som vil kalle seg selv en toppklubb. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Liverpool har håpløse venstre backer , den ene verre en den andre . aurelio er verst , men john arne er ikke mye bedre . tror nok insua hadde gjort det bra hadde han vært eldre og hatt mer erfaring . Venstre backer hvem? KRF?? Hvis du mener venstrebacker, så vil jeg ikke si de er håpløse, men de har ikke prestert bra nok for en klubb som vil kalle seg selv en toppklubb. ergo de er håpløse Samme hvor bra de egentlig er når de ikke presterer... Beste venstre backen vi har hatt iår er Finnan Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 £23 million Liverpool striker talking about exit after only eight months . Torres joined the Reds in the summer from Spanish side Atletico Madrid for a fee believed to be in the region of £20-23 million. "Relations between Atletico and Milan have always been excellent, and the possibility has been discussed, but I never got a precise offer from Milan,” Torres told La Stampa. “I am very grateful to Milan because, since I was a child, I dreamed of playing for such a big club. “But the interest of Milan has never pushed to the point of having to decide whether to go or not. Link: http://football-corner.blogspot.com/2008/0...er-talking.html Jøss, trodde Liverpool var den eneste klubben for Torres jeg, hvertfall etter hva jeg har blitt fortalt Men skal ta det med en klype oregano. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har lest mange sånne rykter om Torres i det siste, tar de egentlig ikke så seriøst da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå