Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

arkitekter tegner bare hvordan det skal se ut og utfører verken prosjekteringen eller oppføringen

så med mindre det er de samme ingeniørene som skal dimensjonere konstruksjonene, har vi lite å være redd for

Ja, men uansett om noe går galt, er det nok arkitektene som har gjort noe galt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arkitekter tegner bare hvordan det skal se ut og utfører verken prosjekteringen eller oppføringen

så med mindre det er de samme ingeniørene som skal dimensjonere konstruksjonene, har vi lite å være redd for

Ja, men uansett om noe går galt, er det nok arkitektene som har gjort noe galt. :)

nei.

De prosjekterende skal sørge for at konstruksjonene holder på papiret. Dersom det ikke lar seg gjøre, må de finne nye løsninger sammen med arkitektene, eller eventuelt på egenhånd

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar

Det er vel ikke arkitektene som bygger, ei heller engasjerer byningsarbeidere. Det er vel Liverpool som engasjerer det byggefirmaet som tilbyr best priser osv. ville jeg tro.

Dette arkitektfirmaet ser kanskje på problemet fordi bygningsarbeidere/prosjektledere ikke er kvalifisert til å gjøre det på samme måte.

Men jeg vet ikke, så det blir bare spekulasjoner fra min side.

Lenke til kommentar
Når ble arkitektene anleggsarbeidere? Det er jo ikke arkitekter som bygger, de må jo ha engasjert noen, isåfall!

Goscinny ;)

Det er ingen arkitekter som bygger. Liverpool hyrer en utbygger som igjen bruker planene til arkitektene. utbyggeren hyrer så inn underentrepenører. Arkitektenes firma har ofte en rådgivende rolle i så store prosjekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...