CCola Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 arkitekter tegner bare hvordan det skal se ut og utfører verken prosjekteringen eller oppføringen så med mindre det er de samme ingeniørene som skal dimensjonere konstruksjonene, har vi lite å være redd for Ja, men uansett om noe går galt, er det nok arkitektene som har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) arkitekter tegner bare hvordan det skal se ut og utfører verken prosjekteringen eller oppføringen så med mindre det er de samme ingeniørene som skal dimensjonere konstruksjonene, har vi lite å være redd for Ja, men uansett om noe går galt, er det nok arkitektene som har gjort noe galt. nei. De prosjekterende skal sørge for at konstruksjonene holder på papiret. Dersom det ikke lar seg gjøre, må de finne nye løsninger sammen med arkitektene, eller eventuelt på egenhånd Endret 12. februar 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det arkitektene tegner, blir ofte prøvd ut av avanserte datasystemer. Og så lenge det går bra der, skal det gå bra ellers også. Med mindre bygningsarbiderne/prosjektledere bygger anlegget feil fysisk. Endret 12. februar 2008 av AndersC Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis det ikke er arkitektfirmaets feil - hvorfor er det da deres ingeniører som ser på det? Ville vært rart om de gjorde det av ren veldedighet. Goscinny Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva om det er entrepenør firmaet som ville spare penger og brukte betong som var 50% svakere en arkitekt firmaets anvisninger?? Jeg tror ikke dette er arkitektene.. Grunnen til at de er der er jo fordi det er de som har bygget det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Når ble arkitektene anleggsarbeidere? Det er jo ikke arkitekter som bygger, de må jo ha engasjert noen, isåfall! Goscinny Endret 12. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er vel ikke arkitektene som bygger, ei heller engasjerer byningsarbeidere. Det er vel Liverpool som engasjerer det byggefirmaet som tilbyr best priser osv. ville jeg tro. Dette arkitektfirmaet ser kanskje på problemet fordi bygningsarbeidere/prosjektledere ikke er kvalifisert til å gjøre det på samme måte. Men jeg vet ikke, så det blir bare spekulasjoner fra min side. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Når ble arkitektene anleggsarbeidere? Det er jo ikke arkitekter som bygger, de må jo ha engasjert noen, isåfall! Goscinny Det er ingen arkitekter som bygger. Liverpool hyrer en utbygger som igjen bruker planene til arkitektene. utbyggeren hyrer så inn underentrepenører. Arkitektenes firma har ofte en rådgivende rolle i så store prosjekter. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da er det The Shit i Bergen, og LFC-supporterne fornekter seg ikke http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3344750.ece Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da er det The Shit i Bergen, og LFC-supporterne fornekter seg ikke http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3344750.ece hehe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Stygt å gjøre narr av The Peoples Club in Liverpool på den måten Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe..sier ikke annet, men var morsomt da Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har tenkt meg ned på stadion for å se kampen i dag. Skal eg ha på meg Liverpooldrakten kanskje? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Klart du må ha drakten Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke no spørsmål, ta på drakta! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håper bare eg kommer meg inn da. Kameraten min har bare en barnebillett til overs. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Få deg inn der!, med drakta! Flott banner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå