Havard_92 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kom akkurat hjem, hører at Chelsea (kanskje) ble snytt for straffe? Og dere som ikke ser dette på TV, bruker dere sopcast/ppmate eller hvilket program er best? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Sopcast er best. Og Chelsea skulle ikke ha straffe. Hahahaha Riley på ræv :!: Endret 10. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det er utrolig deilig å se at Skrtel og Carra ha rså full kontroll på Anelka. Forsvaret er ganske kompakt i dag. Bare spissene våre hadde scort... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den straffe situasjonen er til å diskuteres. Hadde det vært andre veien så hadde vi skreket høyt og lenge! jeg er litt usikker Det er utrolig deilig å se at Skrtel og Carra ha rså full kontroll på Anelka. Forsvaret er ganske kompakt i dag. Bare spissene våre hadde scort... Rettelse... Hadde vi bare hatt spisser! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hadde vi bare hatt spisser! Vi har en, men han er skadet. El Niño, jeg savner deg! Må bare le av dommeren, StevieG fikk ham i bakken Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hadde vi bare hatt spisser! Vi har en, men han er skadet. El Niño, jeg savner deg! Må bare le av dommeren, StevieG fikk ham i bakken Sorry må bare rette på deg det var Masche WTF Rafa??? Ta ut Babel latterlig! Synes heller Rafa kunne gjort dette Pennant inn - Crouch ut. Kuyt - Babel - Pennant Endret 10. februar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Sorry må bare rette på deg det var Masche o.O Jeg trenger virkelig søvn... Denne kampen er i bunn og grunn ganske fargeløs... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Babel ut faktisk :/ syntes han så ut som deres giftigste spiller... Merkelig syntes jeg, selv om Pennant er fresh nok han Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Rafa har det der med rare bytter... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For en forferdelig kjedelig kamp.. Men det er jo positivt at vi holder buret rent, og at vi ihvertfall ser ut til å spille angrep Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Før folk hyler for høyt så bør de kanskje sette seg litt inn i det de klager over. Babel klarer ikke en hel kamp. Han sliter med tempoet. Han har sagt det selv. Dessuten er Pennant bedre enn ham for tiden, så byttet var bra det. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjedelig resultat. Men er vel ikke så ille for noen av partene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Det har jo blitt helt uvanlig i det siste. Har liksom ikke skjedd noensinne før... Jeg er misfonøyd, ja forsvaret er bra. Men framover sliter vi som vanlig. Vi trenger en god spiss til, som Torres. Babel var god i dag, kanskje på tide å ta den trøya på seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Denne kampen var for øvrig et greit bevis på at Kuyt er ti klasser over Crouch. 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Like lite sjokk som at United blei eid av City Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er så lei av sånne kjedelig premier league kamper med ''topplagene'', der ingen av lagene får til en dritt... Typisk 0-0 kamp. Ta for eksempel El Clasico! 3-3 i fjor. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Bedre det enn å tape 1-2 for byrivalen... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Denne kampen var for øvrig et greit bevis på at Kuyt er ti klasser over Crouch. 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Like lite sjokk som at United blei eid av City Au, den svei virkelig, huff 0-0, sjokk....hvem skulle tro det når det er Chelsea og Liverpool vi prater om her? Bedre det enn å tape 1-2 for byrivalen... Hvor prater vi om det egentlig? Sier bare at Liverpool og Chelsea i oppgjør er kjedelige kamper, verre er det ikke. Endret 10. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror vi må vere fornøyd med CL plass i år. Medalje kampen blir for tøff Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Under omstendighetene er jeg fornøyd med 0-0 må jeg si, selv om 3 poeng hadde vært det beste og mest ønskelige så klart. Deilig at vi er såpass trygge defensivt i dag, så og si alle av de defensive spillerne presterer bra i dag, Skrtel var kanskje den beste. Ble litt redd når Skrtel fikk den trøkken i hånda, men gikk heldigvis bra. Vi manglet en goalgetter/Torres som kunne avgjort kampen på egenhånd, verken Kuyt eller Crouch klarer det. Babel var god, men falmet utover i kampen, synes det var et riktig bytte, selv om Pennant ikke var altfor god når han kom inn han heller.. Håper bare Rafa lar Babel starte litt flere kamper utover nå, skjønner ikke hvorfor Rafa ikke gjør det oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå