Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Nei, vi kjøpte ham i sommer for en liten sum.

Han kostet vel over 3m? Men det er ikke akkurat mye.

Kompisen min, som kun er fan fordi han bor med meg, har så stor tro på oss at han satt penger på kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra omgang dette, har bedre kontroll enn jeg hadde forventet, men det er dog litt skummelt at det ikke blir noen mål. Chelsea ble vel snytt for en straffe, man da går det vel kanskje opp i den straffen de fikk i forrige kampen. Hadde likt å se Pennant på høyrekanten i dag, Kuyt har klart seg bra, men tror dette hadde vært kampen for Pennant utpå der, veit ikke helt hvem han burde bytte med da men. Håper vi fortsetter sånn, men vi må få et mål snart, ellers blir det tight mot slutten tror jeg.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med at vi stort sett eier Chelsea spillemessig, men greier likevel ikke skape så mange store sjanser, og Crouch og Kuyt trenger store sjanser for å greie å score. :p Men vi er mye bedre enn jeg hadde fryktet og har alle muligheter til å vinne hvis vi er gode foran kassa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Crouch er som vanlig ubrukelig og misbruker de sjansene han har fått. Babel viser seg tidvis frem og Skrtel er kanskje den beste til nå. Gerrard er også god. Kuyt er bra og viser at han fortsatt fortjener vår tillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...