Jeg_ruler Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når Sissoko ikke fikk spille under en sjef som er kjent for å rotere mye så sier det litt om forskjellen på ham og Mascherano Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Idiotisk utsagn av Sissoko. Men man skal ikke tro alt man leser heller. Jeg tror nok Momo passer bedre i Juve egentlig, håper han kommer inn i varmen der og får spille litt, han har jo megastort potensiale. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jepp, alle drakter byttes ut neste år. Blir mange drakter å kjøpe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jepp, alle drakter byttes ut neste år. Blir mange drakter å kjøpe. Men det er verdt det. Gleder meg til å se de nye draktene, og håper på at Addidas nå lager noe særegent... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk bortedrakta i dag, den er jaggu meg strøken altså! Den hvite? Jeg har Gerrard bakpå den ihvertfall. Utrolig pen. Jepp, har Gerrard jeg også. Den er utrolig kul. Men vi skifter vel alle draktene til neste sesong? Hjemmedrakta gjør ikke noe at skiftes ut, kul, men lei den nå. De to andre er jo helt genialt kule, så håper det blir noe lignende neste sesong (om de blir skifta ut?).. Ja, vi skifter alle draktene. Da blir det garantert Mascherano på hjemmedrakten for min del. Og Carra på en av bortedraktene. Erlend har du kjøpt den svarte? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Satser på Mascherano på hjemmedrakten neste år, menst Torres skal få pryde bortedrakten Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Satser på David Silva på drakten til neste år jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Satser på David Silva på drakten til neste år jeg It would be a dream come through Vi får se hva Rafa og yankeene blir enige om da... med mindre DIC eller fansen overtar klubben. Mye som kan skje fram til da... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingen tvil om at Sissoko er en kjempespiller, på de 51 kampene han spilte for Liverpool scoret han den svimlende sum av 1 mål og hadde bare 98302138 feilpasninger. Og Mascherano har HELE NULL (!!!) mål på sine kamper. Sinnsykt dårlig spiller!! Jepp, Mascherano er også kjempedårlig. I likhet med Sissoko burde han putte minst 30 mål hver sesong. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ingen tvil om at Sissoko er en kjempespiller, på de 51 kampene han spilte for Liverpool scoret han den svimlende sum av 1 mål og hadde bare 98302138 feilpasninger. Og Mascherano har HELE NULL (!!!) mål på sine kamper. Sinnsykt dårlig spiller!! Jepp, Mascherano er også kjempedårlig. I likhet med Sissoko burde han putte minst 30 mål hver sesong. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Blir Agger på min hjemmetrøye til neste sesong. Babel på bortetrøya. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Carragher på hjemme og Alonso på borte, og evt. Agger på tredjedrakta Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Carragher på hjemme og Alonso på borte, og evt. Agger på tredjedrakta Jeg har Agger på den sorte nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har Agger på den sorte nå Me too. Med CL trykk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Blir Agger på min hjemmetrøye til neste sesong. Babel på bortetrøya. Har Babel på hjemmedrakta jeg... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Satser på å bestille hjemmetrøye med Carragher trykk. Går det an å få kjøpt keepertrøye? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det går selvfølgelig an. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hva skal man tro om kampen etterpå? Jeg vil tippe det blir, tett, gjevnspilt og forhåpentligvis underholdende, og 0-1 eller 1-2 seier til oss. Endret 10. februar 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Føler meg langt fra sikker på noen seier. Chelsea er knallsterke hjemme, er vel det beste hjemmelaget i PL over tid? 75 kamper uten tap. Og vi må heve oss rimelig kolossalt fra den formsvikten, samtidig som vi spiller uten Torres (mest sannsynlig), Alonso, muligens Babel, Agger, osv, i tillegg til at Mascherano ikke akkurat har hatt optimale treningsforhold til kampen. Jeg håper på seier, men kan ikke si jeg forventer det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Føler meg langt fra sikker på noen seier. Chelsea er knallsterke hjemme, er vel det beste hjemmelaget i PL over tid? 75 kamper uten tap. Og vi må heve oss rimelig kolossalt fra den formsvikten, samtidig som vi spiller uten Torres (mest sannsynlig), Alonso, muligens Babel, Agger, osv, i tillegg til at Mascherano ikke akkurat har hatt optimale treningsforhold til kampen. Jeg håper på seier, men kan ikke si jeg forventer det. Jeg vil vel heller ikke si at jeg forventer seier, var litt optimisme i den tippingen, men jeg har en bra følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå