Ol'H Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Riise er mye bedre enn Aurelilol. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Riise er mye bedre enn Aurelilol. Ja, kan ikke seriøst skjønne åffer han blir vraket. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg også mener Riise er bedre, men han er forsatt ikke god nok. Men Aurelio er en bedre spiller i form. Er derimot ganske håpløs når han ikke er i form. Det "huffet" var mer rettet mot laget generelt. En Kuyt på vingen, og Hyypia - Skrtel oser ikke akuratt klasse i midtforsvaret. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men Aurelio er en bedre spiller i form. Er derimot ganske håpløs når han ikke er i form. Jeg mener at Aurelio var et sprøtt kjøp når han ble hentet, mener fortsatt det. Kan ikke skjønne hva slike spillere gjør i Liverpool. Tipper han er en av de mange som går i sluken til sommeren. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg også mener Riise er bedre, men han er forsatt ikke god nok. Ving, benken, venstreback, ving, benk, ving, ving, venstreback, venstreback, benk osv.. Det vil utvikle Risse som spiller ja. Endret 8. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aurelio kom gratis så kan jo ikke akkurat kalle han et dårlig "kjøp", men Riise er fremdeles bedre. Det er vel ikke sikkert om Babel må stå over kampen, så kan jo drømme om å få se han på topp til helgen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aurelio var jo enormt skadeplaget når vi hentet han, men ettersom Traore skulle ut var Aurelio en grei backup til den "prisen". Benitez hadde jo Aurelio under seg i Valencia, så viste nok hva han kunne. Sa vell før han kom at Aurelio hadde betre pasningsfot en Alonso også. Synd vi ikke har fått sett noe slikt av gutten enda. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mohamed Sissoko demonstrerer stigende selvtillit etter overgangen til Juventus. Til Tuttosport uttaler han freidig at han er en bedre fotballspiller en Javier Mascherano - mannen som på mange måter henviste Sissoko til benken i Liverpool, og som til syvende og sist utløste overgangen til Serie A. Afrikaneren mener at det var en tabbe av Benitez å foretrekke argentineren på den sentrale midtbanen fremfor ham selv. - Jeg ønsker å vinne titler. Stol på meg, jeg er bedre enn Mascherano, siteres han av Tuttosport. Nå har jeg hørt det også :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er noe av det dummeste jeg har hørt, han er langt langt unna Macherano. Hadde han vært bedre hadde han selvfølgelig fått spille, men pr. i dag er det ikke veldig mange som kan tukte Macherano, uansett klubb. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han er vel programforpliktet til å si det Men morsom lesing var det absolutt! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Med den formen han viste i høst så kan han ikke lure seg selv engang :!: Men sitatet " jeg ønsker å vinne titler " kanskje ikke det smarteste man sier når man har forlatt en klubb som har sine målsettninger Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tja... Stoler nå ikke alt som står i media jeg da. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen tvil om at Sissoko er en kjempespiller, på de 51 kampene han spilte for Liverpool scoret han den svimlende sum av 1 mål og hadde bare 98302138 feilpasninger. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen tvil om at Sissoko er en kjempespiller, på de 51 kampene han spilte for Liverpool scoret han den svimlende sum av 1 mål og hadde bare 98302138 feilpasninger. Sissoko har ikke vært dårlig i den tiden har har spilt. Se bort fra denne sesongen! La meg minne på hvor mange mål carra har! og hvor mange feilpasninger han har Har respekt for sissoko! han er eller kommer til å bli en bra spiller hvis han får spilt seg i form, men han er langt unna masch!! det er ingen som er Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jepp, rart han ikke ble toppscorer i den posisjonen og den rollen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sissoko var knallgod frem til øyeskaden, så ble han gradvis dårligere, men fortsatt god. I år har han bare vært en vandrende katastrofe. Bedre enn Masche har han aldri vært og kommer heller aldri til å bli. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk bortedrakta i dag, den er jaggu meg strøken altså! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk bortedrakta i dag, den er jaggu meg strøken altså! Den hvite? Jeg har Gerrard bakpå den ihvertfall. Utrolig pen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen tvil om at Sissoko er en kjempespiller, på de 51 kampene han spilte for Liverpool scoret han den svimlende sum av 1 mål og hadde bare 98302138 feilpasninger. Og Mascherano har HELE NULL (!!!) mål på sine kamper. Sinnsykt dårlig spiller!! For å være litt seriøs; Sissoko var bankers den første tiden. Var helt fantastisk ballvinner, men pasningene ble dårligere, og han ble nærmest blind (i form av å se medspillere.) Var et greit tidspunkt å selge på, enda jeg tror han vil bli stor i Juventus. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk bortedrakta i dag, den er jaggu meg strøken altså! Den hvite? Jeg har Gerrard bakpå den ihvertfall. Utrolig pen. Jepp, har Gerrard jeg også. Den er utrolig kul. Men vi skifter vel alle draktene til neste sesong? Hjemmedrakta gjør ikke noe at skiftes ut, kul, men lei den nå. De to andre er jo helt genialt kule, så håper det blir noe lignende neste sesong (om de blir skifta ut?).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå