Ol'H Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg likte spesielt en ting han sier: "If you're going to have a problem, there's no better club in the world to have it at than ours." Hva i all verden mener han med det? Har han innfunnet seg med egen inkompetanse foran kassa eller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg likte spesielt en ting han sier: "If you're going to have a problem, there's no better club in the world to have it at than ours." Hva i all verden mener han med det? Har han innfunnet seg med egen inkompetanse foran kassa eller? Liverpool er Edens Hage for underpresterende spillere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Han mener selvfølgelig at det er bedre å være mislykket i Liverpool enn å være i Man Utd at all. Les mellom linjene 'a. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Er det det han mener, da? Jeg tolket det slik at det var god åpenhet og lett å ta opp problemene sine med resten av spillergruppen. Mao godt miljø hvor en kan diskutere og bli ferdig med problemene. Det kan jo tolkes på din måte også, da. ENDRET: Hewitt; var det sarkasme? Goscinny Endret 7. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det det han mener, da? Jeg tolket det slik at det var god åpenhet og lett å ta opp problemene sine med resten av spillergruppen. Mao godt miljø hvor en kan diskutere og bli ferdig med problemene. Det kan jo tolkes på din måte også, da. Jeg tror det er sånn Kuyt mener det også. Senere i intervjuet snakket i alle fall han om at det var et utrolig sterkt bånd i spillergruppen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Torres ute i 10 dager ja.. Forbanna privatlandskamper. Spillerene har det travelt nok som det er. Skal forresten bli lov med 7 innbyttere på benken fra neste sesong. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg likte spesielt en ting han sier: "If you're going to have a problem, there's no better club in the world to have it at than ours." Hva i all verden mener han med det? Har han innfunnet seg med egen inkompetanse foran kassa eller? Skjønner du ikke hva han mener med dette?? Jeg satser på at du ikke mener det. MEN hvis du ikke skjønner det skal jeg forklare! Hvis en person har problemer, vil han gjerne ha noen å støtte seg på! noen han kan stole på som kan gi han hjelp støtte og sympati!! Altså en tillits person! Han mener at da at i Liverpool så får man akkurat den hjelpen man trenger! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg likte spesielt en ting han sier: "If you're going to have a problem, there's no better club in the world to have it at than ours." Hva i all verden mener han med det? Har han innfunnet seg med egen inkompetanse foran kassa eller? Han mener at da at i Liverpool så får man akkurat den hjelpen man trenger! Det tar bare et par år? Eller er Liverpool en psykologisk leirskole for utbrente spisser? Jeg som alle andre skjønte hva han mente, men det blir litt feil å si at Liverpool er verdens beste (banan?) klubb å være i med slike problemer når det er tydelig at han hvertfall ikke er blitt bedre på banen utover sesongen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, det er hans mening fordi han spiller i Liverpool og det er litt supporterfrieri. Går det an å henge seg opp i det også? Det er ikke akkurat unormalt at en spiller forteller offentlig at hans klubb er den beste i diverse ting. Deal with it. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/07/526222.html Noen som har lyst til å eie endel av klubben?Eller kanskje mer vesentlig, noen som har råd? Tebnk så gøy å være medeier for klubben sin! Satt av 5000 pund allerede ^^ Får bare håpe at 99 999 andre gjør det samme. Selv om det ikke ser lovend ut enda (11 000 eller hva det er som har sagt seg villig). Og de som ikke har råd kan jo gå sammen om å kjøpe en Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg som alle andre skjønte hva han mente, men det blir litt feil å si at Liverpool er verdens beste (banan?) klubb å være i med slike problemer når det er tydelig at han hvertfall ikke er blitt bedre på banen utover sesongen.De fleste spillere sier vel offentlig at de er i den beste klubben og ikke kan tenke seg å være noen andre plasser osv osv - ikke akkurat noe å gå i fistel over Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, det er hans mening fordi han spiller i Liverpool og det er litt supporterfrieri. Går det an å henge seg opp i det også? Det er ikke akkurat unormalt at en spiller forteller offentlig at hans klubb er den beste i diverse ting. Deal with it. Vel når herr Kuyt kanskje er den dårligste spissen av alle på topp4 lagene, å har holdt den formen i ja et år. Å viser lite eller ingen tegn til bedring. Så ser jeg ironien når han påstår at han får hjelp med problemene. (Nå vet jo jeg at Kuyt mest sannsynlig scorer 3 mål mot Chelsea siden jeg sa dette, å dere kan peke nese mot meg til helgen.) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (Nå vet jo jeg at Kuyt mest sannsynlig scorer 3 mål mot Chelsea siden jeg sa dette, å dere kan peke nese mot meg til helgen.) Hehe, det hadde vært ganske typisk ja. Jeg høres kanskje veldig rar ut nå, men jeg håper å få se Voronin mot Chelsea. Jeg er nok en av de få som virkelig har sansen for den jentete ukraineren. Mon tro om han faktisk er like god nå som han var i starten av sesongen, eller for den saks skyld like god som han plutselig ble i FM08 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg avventer litt med å svare det jeg har tenkt før jeg har sjekka hvor grensen ligger før jeg blir banna igjen Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg avventer litt med å svare det jeg har tenkt før jeg har sjekka hvor grensen ligger før jeg blir banna igjen Det er faktisk noe av det klokeste du har sagt her i tråden! Endret 8. februar 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg høres kanskje veldig rar ut nå, men jeg håper å få se Voronin mot Chelsea. Er ikke Voronin fortsatt skadet? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Torres: Jeg kan spille mot Chelsea Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Torres: Jeg kan spille mot Chelsea Du må lese de siste nyhetene først: Torres ute i 10 dager Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (Nå vet jo jeg at Kuyt mest sannsynlig scorer 3 mål mot Chelsea siden jeg sa dette, å dere kan peke nese mot meg til helgen.) Hehe, det hadde vært ganske typisk ja. Jeg høres kanskje veldig rar ut nå, men jeg håper å få se Voronin mot Chelsea. Jeg er nok en av de få som virkelig har sansen for den jentete ukraineren. Mon tro om han faktisk er like god nå som han var i starten av sesongen, eller for den saks skyld like god som han plutselig ble i FM08 Voronin er nok den mest kreative spissen Liverpool har etter Torres, men sliter med tempoet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg høres kanskje veldig rar ut nå, men jeg håper å få se Voronin mot Chelsea. Er ikke Voronin fortsatt skadet? Jo. Mao, vi har disse spissene: Kuyt, Crouch. Tipper vi får se noe ala dette: ------------- Crouch ------------ Kuyt -------------------- Pennant -------- Gerrard - Lucas ------------- Masche Aurelio - Hyypia - Skrtel - Carra --------------- Reina Eller var Aurelio skadet? Da blir det i såfall Riise. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå