Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Alonso linkes bort

Alonso linkes, av lokalavisa Liverpool Daily Post, til Tottenham.

Xabi Alonso har slitt med å få spille den siste tiden, og spanjolen linkes i dag av Liverpool Daily Post til Tottenham. Det spekuleres i at han skal være noe utilpass i Liverpool grunnet at Mascherano og Gerrard virker å stille foran ham i midtbanekøen, og at han av den grunn skal være tilbøyelig til å forene seg med landsmannen Juande Ramos i London. En eventuell pris hevdes å skulle ligge på rundt £14 millioner.

Syk verden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke tredjevalg. Han og Mascherano kjemper om samme posisjon, og når Alonso er i form og ikke nylig tilbake fra langvarig skade, vil han nok spille mer eller mindre like mye som Mascherano får. Og han er langt bedre enn £14M. Vi kjøpte ham for rundt £11-12M, og siden den gang har han definitivt levert godt nok til å ha steget en del i pris. Men selvfølgelig, man er ikke mer verdt enn markedet er villig til å betale, men å selge Alonso for £14M ville vært en vits, da hadde jeg blitt litt forbanna.

Ja, han har en lang kontrakt som strekker seg til 2012.

Lenke til kommentar

Støtter gstavdal! YNWA!

Angående Alonso ryktene, så skal vi ikke se bortfra at Ramos jakter en landsmann som er 3. valg i sin klubb, og med slike kvaliteter. Tipper Alonso blir lei benken etter hvert, vertfall vist Javier forsetter som han gjør. Kan fort bli et salg til sommeren, men nekter å tro at prisen ligger under £20 Mill.

Og når de betalte £21 Mill for Darren Bent,så kan det fort skje.

Lenke til kommentar
Selv om det er mye rivalisering mellom Liverpool og ManU, synes jeg det er på sin plass å hedre de 8 ManU spillerne som døde i München ulykken for 50 år siden i dag.

YNWA

Sender en tanke til de 8 og Manchester United supporterene. You'll Never Walk Alone

Lenke til kommentar

Måtte privatlandskamper brenne.

Torres ut med skade etter 20 minutter elns. Holdt seg til låret etter en løpsduell, og er mest trolig en strekk. Da mister han vell kampen mot Chelsea.

Stiller vi med Crouch - Kuyt blir det stygt for vår del.

Håper vertfall Babel får sjangsen som spiss, så vi har litt fart på topp.

Lenke til kommentar

Babel skadet også meldes det.

Jaja. Da røk de 100 kr jeg satte på LFC.

Derimot er jeg ekstremt glad for at Malouda ikke er i klubben, mer begrenset spiller har jeg ikke sett på lenge. Hadde vertfall en fatal kamp mot SPania nettopp. HVer gang han fikk ballen skulle han vende for å få bort forsvararen, men det endte bare med at han stoppet all fart i angrepet, og ødla det, samtidig som han ikke kom seg forbi en forsvarer.

Satser på dette laget mot CFC:

Reina, Carra, Hyypia, Skrtel, Riise, Pennant, Gerrard, Lucas, Alonso, Babel, Crouch.

Noe 4-4-2 / 4-5-1 aktig. Satser på Babel tilbake mao.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...