Svantekiller Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alonso linkes bort Alonso linkes, av lokalavisa Liverpool Daily Post, til Tottenham. Xabi Alonso har slitt med å få spille den siste tiden, og spanjolen linkes i dag av Liverpool Daily Post til Tottenham. Det spekuleres i at han skal være noe utilpass i Liverpool grunnet at Mascherano og Gerrard virker å stille foran ham i midtbanekøen, og at han av den grunn skal være tilbøyelig til å forene seg med landsmannen Juande Ramos i London. En eventuell pris hevdes å skulle ligge på rundt £14 millioner. Syk verden Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selger faen ikke Alonso til £14M. Han har steget godt i pris siden vi kjøpte ham. Ikke skal han selges i det hele tatt heller! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Et tredjevalg på midtbanen er ikke verd så veldig mye mer. Særlig når han selges til en mindre klubb. Har han lenge igjen av kontrakten ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Han er ikke tredjevalg. Han og Mascherano kjemper om samme posisjon, og når Alonso er i form og ikke nylig tilbake fra langvarig skade, vil han nok spille mer eller mindre like mye som Mascherano får. Og han er langt bedre enn £14M. Vi kjøpte ham for rundt £11-12M, og siden den gang har han definitivt levert godt nok til å ha steget en del i pris. Men selvfølgelig, man er ikke mer verdt enn markedet er villig til å betale, men å selge Alonso for £14M ville vært en vits, da hadde jeg blitt litt forbanna. Ja, han har en lang kontrakt som strekker seg til 2012. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Et tredjevalg på midtbanen er ikke verd så veldig mye mer. Særlig når han selges til en mindre klubb. Har han lenge igjen av kontrakten ? Mener han signa 5 års kontrakt i sommer. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mener de er tabbe å slege ham for alt under £25M. Eller, de er vel tabbe å selge ham uansett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ikke noe tro på at Alonso er på vei bort enda. Han må jo få mer tid til å prestere etter skade, og så lenge Benitez fortsetter å rotere, er det ikke noe problem med at han fortsatt får mye spilletid framover. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Selv om det er mye rivalisering mellom Liverpool og ManU, synes jeg det er på sin plass å hedre de 8 ManU spillerne som døde i München ulykken for 50 år siden i dag. YNWA Endret 6. februar 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Støtter gstavdal! YNWA! Angående Alonso ryktene, så skal vi ikke se bortfra at Ramos jakter en landsmann som er 3. valg i sin klubb, og med slike kvaliteter. Tipper Alonso blir lei benken etter hvert, vertfall vist Javier forsetter som han gjør. Kan fort bli et salg til sommeren, men nekter å tro at prisen ligger under £20 Mill. Og når de betalte £21 Mill for Darren Bent,så kan det fort skje. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Selv om det er mye rivalisering mellom Liverpool og ManU, synes jeg det er på sin plass å hedre de 8 ManU spillerne som døde i München ulykken for 50 år siden i dag. YNWA Sender en tanke til de 8 og Manchester United supporterene. You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sjeiken involverer seg! Now we´re talking - spennende! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Selv om det er mye rivalisering mellom Liverpool og ManU, synes jeg det er på sin plass å hedre de 8 ManU spillerne som døde i München ulykken for 50 år siden i dag. YNWA Enig!! Min tanke er sendt til alle pårørende og fans verden over Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Torres halter ut og blir byttet mot Frankrike, la oss håpe det ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Måtte privatlandskamper brenne. Torres ut med skade etter 20 minutter elns. Holdt seg til låret etter en løpsduell, og er mest trolig en strekk. Da mister han vell kampen mot Chelsea. Stiller vi med Crouch - Kuyt blir det stygt for vår del. Håper vertfall Babel får sjangsen som spiss, så vi har litt fart på topp. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Uff, Torres skadet? Synd nyhet for alle Liverpool-fans. Hvordan skal dere nå klare å slå Chelsea? Jaja, håper dere klarer det allikevel. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Slapp av. Vi har Crouch som er i en helt syk scoringsform nå, med hele ett mål forrige kamp! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Babel skadet også meldes det. Jaja. Da røk de 100 kr jeg satte på LFC. Derimot er jeg ekstremt glad for at Malouda ikke er i klubben, mer begrenset spiller har jeg ikke sett på lenge. Hadde vertfall en fatal kamp mot SPania nettopp. HVer gang han fikk ballen skulle han vende for å få bort forsvararen, men det endte bare med at han stoppet all fart i angrepet, og ødla det, samtidig som han ikke kom seg forbi en forsvarer. Satser på dette laget mot CFC: Reina, Carra, Hyypia, Skrtel, Riise, Pennant, Gerrard, Lucas, Alonso, Babel, Crouch. Noe 4-4-2 / 4-5-1 aktig. Satser på Babel tilbake mao. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ALONSO HAR FEM GULE KORT!!!!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ALONSO HAR FEM GULE KORT!!!!!! omfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå