Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, dette er deilig! Masche var mom. Meget godt fornøyd med Skrtel også, så og si full kontroll i alt han gjør. Lucas var litt skuff, men han kommer sterkere tilbake. Mulig han idioten av en kommentator har rett i at Lucas ikke er helt klar for kamp hver uke enda. Godt fornøyd i dag ja, godt at Crouch viste seg fram litt. Synd det ikke ble mål på den volleyen han hadde.

Lenke til kommentar

- Reina - Ikke så veldig mye og gjøre, men holder nullen.

- Carragher - Moro å se han på backen selv om jeg foretrekker og ha han på stopperplass, men for all del han var god. Artig med Carra-assist.

- Skrtel - Han kommer til og lykkes i PL det er jeg nesten sikker på. Trenger bare litt mer rutine så er han bankers. Fart, styrke, trår til i duellene - meget bra.

- Hyypia - Slurver litt men han gjør jobben.

- Aurelio - Selg han til sommeren. Vil aldri se han mer fra start. Riise er bedre.

- Pennant - Vår beste ving er god til og komme til innlegg, han var kvikk i beina store deler av kampen. En av våre klart farligste offensive spillere. Skaffer oss et straffespark too.

- Gerrard - I første omgang er han ikke helt seg selv, har dog noen gode stikkere, ellers ikke no spesielt. (Ingen var gode i første omgang med unntak av kanskje Mascherano og Pennant)

- Mascherano - Min yndling var kanskje banens beste nok en gang, gode taklinger viser og passningsfoten. (Favorittmidtbanen min er med Gerrard - Mascherano sentralt.)

- Lucas - Gjør ikke noe særlig i dag, men han kommer seg.

- Crouch - Virker som Peter har kommet tilbake i scoringsform. Bra av Rafa og starte med han.

- Torres - Kan jo skrive at jeg elsker han (gjør jo selvfølgelig det da). Men har gjort det så mange ganger at dere vet det sikkert. Var godt og se han få sitt 18 mål, er som vanlig en trussel hele tiden. Nydelig scoring :)

Min mening.

Edit. Leifer.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Stort sett enig med deg..

Men:

Hyppia var bunnsolid i mine øyne. alt det bra han gjorde overdekket det lille negative.

Gerrard var rett og slett dårlig. Så enkelt er det, man forventer mer av en slik spiller. Og hvorfor tar han straffer?

Finnan gjorde også en god figur synes jeg. Med tanke på omstendighetene ;)

Torres er ute av form, hvis vi ser bort i fra målet som var superb så er han litt for lett match mener jeg da.

Lenke til kommentar

Ikke veldig uenig dine vurderinger, men Reina ville jeg gitt noen trekk pga flere dårlige utspark. Ellers synes også jeg at Hyypiä var utrolig god i dag. Leser spillet godt, vinner alle hodedueller og var også bra med offensivt et par ganger. Selv om Hyypiä ikke er verdens raskeste, så tar han igjen det på rutinen. Mascherano var også som vanlig meget god, men et par sleivspark ødelegger litt. Men når det er sagt, så er han jo flink til å rette opp igjen de feilene han gjør. Crouch og Pennant bør også få sin del av æren for seieren i dag. Crouch var igjen nær på å lage nok et spektaktulært mål, noe som beviser at de tidligere målene hans ikke bare skyldes tilfeldigheter. Men neste kamp er vel verken Crouch eller Pennant med fra start...

Lenke til kommentar

Torres er ikke verdens sterkeste, men han er da robust og solid nok. Har definitivt fysikken på sin side, ser bare hvordan han dominerer ved å løpe rett forbi stoppere og backer som prøver å stoppe ham med alle midler, og han hiver seg ikke bare overende - faller han så har han en grunn. Slikt er godt å se. Men selvfølgelig, alle som får en strak arm fra Rio sliter med å holde seg på beina i fart. :p

Edit:

For øvrig, når jeg ser det igjen så går det opp for meg at det burde vært dømt frispark, den hånda der kan glatt katogoriseres som aktiv.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Rio dytter verken mer eller mindre enn Torres. Dessuten er den knuffingen der lite i forhold til andre situasjoner. Rio var etter min mening bare mye sterkere. Han har nok bedre fysikk, og har vekta på sin side.

Skal si dere var høyt oppe etter en kamp :) Får se hvordan stemningen i leiren er om en ukes tid ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Rio dytter verken mer eller mindre enn Torres. Dessuten er den knuffingen der lite i forhold til andre situasjoner. Rio var etter min mening bare mye sterkere. Han har nok bedre fysikk, og har vekta på sin side.

Han bruker armen aktivt - ergo klart frispark etter reglene. At Rio er sterkere er en selvfølge.

Skal si dere var høyt oppe etter en kamp :) Får se hvordan stemningen i leiren er om en ukes tid ...

Der måtte jeg faen le høyt! :!: Høyt oppe? Kødder du? Det er jo knapt folk som jubler her jo, 4-5 personer som er glade for en seier? Det er langt verre tilstander i Man Utd-tråden hver uke. Og det skal strengt tatt være glede over en seier. Jeg trodde det var litt av greia jeg, men jeg har kanskje misforstått konseptet ...

Lenke til kommentar
På tide å si det:

TORRES! Gud som jeg elsker den spilleren!

Han er litt pinglete, men ellers en iskald avslutter.

Fikk bare lyst til å vise en litt gamel episode. Pool suportene trenger ekstra underholdning etter de vant over Sunderland! Første PL seier i 2008. :)

Dette var underholdning ja. Lo høyt mange ganger, hva var egentlig poenget? Hva er det du vil frem til? skjønner ikke noe jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...