Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alonso er vel også benkesliter, vet han har spilt fast noen ganger, men i de tre på midtbanen på Spania er han i øyeblikket ikke god nok.

Han har 39 a-lags kamper da.

Den eneste som er fast på midtbanen(sentralt) hos spania er vel Xavi. Etter de jeg ser de, så har Spania verdens sterkeste midtbane, som enkeltspillere vel å merke. Bare sentralt har de Silva, Xavi, Iniesta, Alonso og Fabregas. Litt av ett luksus problem.

Derfor jeg sa at han hadde spilt fast :)

Men ja, Iniesta er Barcas beste midtbanespiller for tiden, syk spiller.

Lenke til kommentar
United's Scholes er jo ett annet eksempel.

Scholes spiller ikke på landslaget fordi han trakk seg fra det for noen år siden. Eller mente du før det?

Nei, mente bare att han var ett godt eksempel på en undervurdert spiller. Sett da bortifra fra sine egne supportere som hyrlen nevnte.

Lenke til kommentar

Liker laget jeg. Hvertfall på papiret. Blir det Carra på backen da mon tro? :hmm: Lucas på venstre? Lucas har hvertfall fortjent en plass på laget, spilt meget bra i det siste. Deilig at Kuyt er benka, men hadde heller sett Babel i stedet for Crouch på topp, men Babel er som vanlig benka. :(

Lenke til kommentar
Erlend tror kanskje vi kjører 3-4-2. Men Aurelio på vingen.

Er vel ikke akkurat noen formasjon som heter det med mindre man har fått rødt kort eller noe, så tviler litt på det. Kan dog være 3-5-2 med Masche defensivt. Men det tviler jeg meget sterkt på, ville i så fall vært veldig dumt.

Lenke til kommentar
Erlend tror kanskje vi kjører 3-4-2. Men Aurelio på vingen.

Er vel ikke akkurat noen formasjon som heter det med mindre man har fått rødt kort eller noe, så tviler litt på det. Kan dog være 3-5-2 med Masche defensivt. Men det tviler jeg meget sterkt på, ville i så fall vært veldig dumt.

Du vet aldri med Rafa. Vet ikke jeg, leste det på et annet forum.

Edit: Det var 4-4-2 ja:)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
er med unntak av crouch enig med laget jeg ;)

Men det er bekymringsverdig at Carra må spille back egentlig..

Hva er det med Liverpools bruk av spillere i feil posisjoner? Synes det skjer hver gang, og jeg synes det er merkelig!

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Okay. Vi suger ræva i angrep. Pennant får godkjent, han var ganske god. Mascherano var også god og viser at han kan både være ødelegger og tilrettelegger. Skrtel var også positiv.

Ellers har jeg ikke så mye mer og påpeke.

Andreomgang: Crouch ut - Babel inn.

Lenke til kommentar

Lucas må ut, Babel inn. Han er for øyeblikket ikke god nok for PL. Crouch burde få litt mer enn 45. min på å vise hva han kan. Han har ikke vært dårligere enn de andre, men så har jo alle vært under par også.

Ellers: Beveg dere, kom på løp! Det er det som er medisinen. Deretter kommer sjansene og målene...forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...