Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det som jeg misliker sterkt er at Yossi har skoret mer enn Babel,Kuyt,Peter og Voronin

spissene våre(ikke Torres,han har gjort jobben sin) er ikke gode nok.

sier igjen: Kuyt må ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vel allerede vært kraftig jubel fra deg, eller hur? :p

- Magnus sier:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LA DET VÆRE SANT! PLEASE LA DET VÆRE SANT FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

- Magnus sier:

JEG SA VI KOM TIL OG SIGNE HAN! WHO'S YOUR MAN?

- Magnus sier:

JEG MÅ FINNE NOE OG KYSSE OG KLEMME OG OG!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Det har vel allerede vært kraftig jubel fra deg, eller hur? :p

- Magnus sier:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LA DET VÆRE SANT! PLEASE LA DET VÆRE SANT FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

- Magnus sier:

JEG SA VI KOM TIL OG SIGNE HAN! WHO'S YOUR MAN?

- Magnus sier:

JEG MÅ FINNE NOE OG KYSSE OG KLEMME OG OG!!!!!!!!

Din jævel :p Jaja, kan nå vise følelser jeg da. Btw den vil bli enda mer jubel når jeg VET han er signert ;)

Lenke til kommentar
Ifølge hjemmesiden til Liverpool er ennå ikke alle formaliteter i orden.

Sky fastholder imidlertid at Rick Parry i dag ble enig med KIA, de økonomiske rådgiverne til Javier, men at det ikke haster for partene med å få dette igjennom formelt.

:D

Lenke til kommentar

Er veldig sikker på at Masche blir nå, så det er ingen problemer. Han vil bli, klubben vil ha ham, eierne har sagt at de vil betale for ham, vi har solgt Sissoko, og Liverpool har blitt enig med både Masche selv og de som eier han om henholdsvis personlige og økonomiske betingelser for signeringen. Så alt er egentlig i orden, det er bare formaliteten i form av fysiske underskrifter, men det haster jo for så vidt ikke siden han allerede er i klubben. Ser at noen nettsteder nevner overgangsvinduet, men det er jo helt irrelevant siden han allerede er i klubben. Men klart, jeg ser gjerne den signaturen så fort som mulig så vi slipper å ha en bitteliten usikkerhet i bakhodet. :p

Lenke til kommentar
Fire av våre, henholdsvis Reina, Arbeloa, Alonso og Torres er tatt ut i Spanias tropp som skal møte Frankrike.

Moro for gutta. Spesiellt Arbeloa.

Så spørs det om Arbeloa og Reina bare blir benkeslitere, eller om de får prøve seg siden det kun er snakk om en privatlandskamp.

Moro forøvrig at Sissoko har etterlatt seg et brev hvor han forteller hvordan han har hatt det i Liverpool, og hvordan han ser på supporterne etc. I mine øyne var han i ferd med etterlate seg et heller dårlig inntrykk, etter flere utalelser om at han ønsket seg til en annen klubb og at han ikke kunne forstå hvorfor han ikke fikk spille mer. Men det er mulig han har blitt noe feilsitert i media, i alle fall fikk jeg mer respekt for ham etter det han skriver i sitt brev.

Lenke til kommentar
Alonso er vel også benkesliter, vet han har spilt fast noen ganger, men i de tre på midtbanen på Spania er han i øyeblikket ikke god nok.

Han har 39 a-lags kamper da.

Den eneste som er fast på midtbanen(sentralt) hos spania er vel Xavi. Etter de jeg ser de, så har Spania verdens sterkeste midtbane, som enkeltspillere vel å merke. Bare sentralt har de Silva, Xavi, Iniesta, Alonso og Fabregas. Litt av ett luksus problem.

Lenke til kommentar
Iniesta burde ha fast plass. Maken til undervurdert spiller har jeg ikke sett på lenge

Enig. Han er blitt satt alt for mye i skyggen av Ronaldinho, Messi og Henry. De samme gjelder Xavi. Han har spilt kamper med passing accuracy på utrolige 97% og spiller nesten alltid bra. Synd att slike spillere blir satt slik i skyggen. United's Scholes er jo ett annet eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...