Stonemeister Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Føler med dere. Kan virkelig skjønne frustrasjonen deres. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis taktikken var å spille tidenes kjedeligste fotball for så å frustrere oss ytterligere så var jo kampen aldeles perfekt gjennomført. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Straffen, var den riktig eller ei? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Fy faen.. Skal slite med å holde 4.plassen om dette vedvarer. Alt var skuffende i dag, bortsett fra Lucas som gjorde en god figur som innbytter. Mest skuffende er selvsagt innsatsen. Alt for svakt.. Straffen, var den riktig eller ei? Soleklar. Edit: Og så ganske unødvendig og klønete ut av Carragher. Endret 30. januar 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg bare flirer jeg. Det er helt utrolig å si det, men jeg sitter og ler for meg selv. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Straffen var helt grei. Ljungberg utnytter selvfølgelig situasjonen og har alle muligheter til å stå, men den er ikke feil. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Straffen, var den riktig eller ei? Straffen var helt riktig. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Men Lucas får ikke starte neste kamp uansett. Bønna spiller værre en oldemora mi, men allikevel er han nærmest fast inventar. Hælvette. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, nå begynner det å spøke for dere med tanke på CL neste år. Har dere ikke 4 uavgjort og tapet i dag på de fem siste? Det er krise. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gidder ikke å tenke mer fotball i dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, nå begynner det å spøke for dere med tanke på CL neste år. Har dere ikke 4 uavgjort og tapet i dag på de fem siste? Det er krise. Stemmer det. Er i elendig form om dagen. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, nå begynner det å spøke for dere med tanke på CL neste år. Har dere ikke 4 uavgjort og tapet i dag på de fem siste? Det er krise. Det kan du godt si. Lurer på hvor lenge Rafa får lov til å sitte, det hjelper i hvert fall ikke på at spillerne hans ikke gidder å gjøre en skikkelig innsats fra kamp til kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg sover som regel alltid dårlig de gangene Liverpool spiller dårlig. Nå lurer jeg på når jeg kommer til å sove godt igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Feststemning her i huset. Ren og skjær glede. ELLER IKKE. Alle spillerne sugde i dag. Alle. Håper Rafa forteller dem det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Denne kampen her beskrive Alonso for meg. PUTA MADRE! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg sover som regel alltid dårlig de gangene Liverpool spiller dårlig. Nå lurer jeg på når jeg kommer til å sove godt igjen? Du kommer til å få et søvnløst liv min venn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Skal ikke si noe, men skal gi deres dagens små gullkorn fra naboen. Selv om jeg bare fikk med meg de siste 20min av Liverpool kampen. Må på jobb, derfor rakk jeg bare 1.omgang av united kampen. Å naboen nektet seff og se på United. Anyway, gullkorn. -Trenger Tranmere nytt farmerlag? -Vi spiller jo egentlig med null spisser siden den ene er på banen for å ødelegge for den andre! (Fikk Sms etter straffen) -Mobbet av en Blackburn supportere! nytt lavmål. Edit: Dere slapp da hvertfall tangere rekorden på 5 uavgjort da Endret 30. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Håper også noen forteller Rafa alvoret i situasjonen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Feststemning her i huset. Ren og skjær glede. ELLER IKKE. Alle spillerne sugde i dag. Alle. Håper Rafa forteller dem det. Langt under pari av samtlige spillere ja, de virker totalt uinspirert om dagen, ENESTE positive for oss i dag er Lucas som gjør det greit som innhopper, men hjelper ikke stort når resten av laget ikke er med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå