Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå som det ser ut til at John Arne blir med oss inntil videre kan vi unne oss noen magic moments :)

John Arne Riise - Thunderbolt

Ingen tvil om at Riise har scoret mange viktige og pene mål for oss, bare synd det ikke har gått så bra i år. Uansett, jeg synes det var noen opplagte scoringer som burde vært med her, men som var utelatt, f.eks.

den var jo med..se 0:45 :)

Jo var visst det. Gikk så fort at jeg ikke fikk med meg det første gangen.

Lenke til kommentar

Er Sissoko borte snart?

£9,6M er mye penger for en spiller som Sissokko. Ville vært typisk om han begynte å spille dritbra for Juve. Men vi får jo en del penger, så kanskje vi får inn en klassespiss i neste overgangsvindu... Vi får se...

Ooops, det ble jo klart i går. Pokker ta meg, og mine manglende evner til å følge med... :blush: Sorry, karer...

Men denne er vel fersk...

Jeg er også fremdeles skeptisk til eierene. Når jeg ser ting skje, så blir jeg glad...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Pengene fra Sissoko blir nok brukt på Masche. Ser helst at vi hadde blitt kvitt Crouch nå også, mens vi fremdeles kan få noe for han.

Jepp, pengene vi får skal - og blir brukt på Masche. Hadde vært godt og se Crouch gå nå, men jeg tror vi er ferdig med alt som heter januarvinduet.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Sissoko har et enormt potensiale men han kan ikke utvikle seg i liverpool.. Det vises..

men det betyr penger til Masch :) som jeg har mer tro på :)

:wallbash: likte designet til de tapende arkitekt firmaet bedre jeg.. om stadion ja ;)

Når jeg så de så fikk jeg en god følelse i magen... er det feil?

Lenke til kommentar
De forkastede planene så jo for all del spennende og imponerende ut, ville blitt et fint stadion det også, men da er jeg virkelig glad vi gikk for HKS' planer. Den andre ser altfor "Emirates og Wembley wannabe" ut. Bedre med noe unikt.

Ja, det tenker jeg også på. De forkastede planene er litt sånn klone av visse nye stadioner. Vi er tross alt LFC, og da fortjener vi noe unikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...