Superparanoid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jaja, flaks og flaks... Mitt tips er at vi må ha omkamp mot Barnsley, mens vi slår Inter greit over to kamper. Grunnen er enkel: Undervurdering! Her er vi verdensmestere... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ja, vi er englands svar på AC Milan om dagen... Endret 28. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Så jævlig sant, Mr. superparanoid. Hehe, typisk fotball og Liverpool. Gruser Inter 4-0 - greier så vidt å karre oss til 1-1 mot Barnsley. Edit: Leif Endret 28. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så jævlig sant, Mr. superparanoid. Hehe, typisk fotball og Liverpool. Gruser Inter 4-0 - greier så vidt å karre oss til 1-1 mot Barnsley. Edit: Leif tjaa, skeptisk til at dere slår Inter 4-0 da men Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så jævlig sant, Mr. superparanoid. Hehe, typisk fotball og Liverpool. Gruser Inter 4-0 - greier så vidt å karre oss til 1-1 mot Barnsley. Edit: Leif tjaa, skeptisk til at dere slår Inter 4-0 da men Du har rett, 5-0 * Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 tjaa, skeptisk til at dere slår Inter 4-0 da men Vel, når vi slår waterlooowilley 5-2, så ser jeg ingen grunn til att vi ikke skal slå Inter 4-0. Same shit. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Angående Sissoko gjenstår kun noen små detaljer som må bli utarbeidet før en overgang blir offisiell, blir Juventus-direktøren sitert på ved nettsiden goal.com. jeg er såpass at jeg krysser fingrene jeg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jadda! Sissoko så og si klar for Juve. Digg! Da får vi en del penger til å sikre Masche også, håper jeg virkelig hvertfall.. Takk for alt Momo, synd han ikke nådde helt opp hos oss, stort talent hvertfall. Håper han får utviklet seg litt mer i Juventus og at vi får se masse til han i årene som kommer. Forøvrig digg trekning i FA-cupen. Endret 28. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bye bye Sissoko. Satser på vi snart kan si "Velkommen Mascherano." Men begynner ikke å hoppe i høyet før jeg ser Mascherano putte signaturen sin på en lang, lang kontrakt Håper forøvrig på dette laget på Onsdag: Reina Finnan - Carra - Hyypia - Riise Pennant - Lucas - Alonso - Gerrard Babel - Torres Vi har faktisk så få / dårlige valg på vingen, at jeg ønsker å se vår kjære kaptein der. Nekter å tro dette blir laget, men håper. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Håper vi får noen skikkelig vinger snart, slik att vi kan spille 4-3-3. De att crouch/kuyt/voronin tar plassen til Alonso/Masch, er utilgivelig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hey Winy, hvis du skal kjøre Gerrard på en av kantene så ta han på høyre. Pennant er meget god på venstrevingen også. (Helst skal Gerrard spille sentralt da) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hey Winy, hvis du skal kjøre Gerrard på en av kantene så ta han på høyre. Pennant er meget god på venstrevingen også. (Helst skal Gerrard spille sentralt da) dissagree, gerrard får brukt skuddfoten sin bedre på venstre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hey Winy, hvis du skal kjøre Gerrard på en av kantene så ta han på høyre. Pennant er meget god på venstrevingen også. (Helst skal Gerrard spille sentralt da) dissagree, gerrard får brukt skuddfoten sin bedre på venstre. Du hvis Gerrard skal få bruke skuddfoten sin best mulig så skal han spille sentralt - ikke på kantene. Vil helst se dette laget: --------------------------Reina------------------------------ -------------------------------------------------------------- Arbeloa-------Carragher----------Hyypia----------Riise -------------------------------------------------------------- Pennant----------Gerrard--------Alonso---------Kewell ------------------------------------------------------------ --------------------Torres---------Kuyt------------------ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hey Winy, hvis du skal kjøre Gerrard på en av kantene så ta han på høyre. Pennant er meget god på venstrevingen også. (Helst skal Gerrard spille sentralt da) dissagree, gerrard får brukt skuddfoten sin bedre på venstre. Pennant er klart best på høyrevingen, da han kan gå helt til linjen å slå inn. Gerrard på venstrevingen er egentli bare posisjonen på "lag oppsettet". Gerrard skal spille bortimot fritt. Han skal trekke mye inn osv. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du hvis Gerrard skal få bruke skuddfoten sin best mulig så skal han spille sentralt - ikke på kantene. Skuddfoten hans fungerer utmerket også fra kant, putta jo 23 (?) i 05-sesongen hvor han stort sett spilte ute til høyre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du hvis Gerrard skal få bruke skuddfoten sin best mulig så skal han spille sentralt - ikke på kantene. Skuddfoten hans fungerer utmerket også fra kant, putta jo 23 (?) i 05-sesongen hvor han stort sett spilte ute til høyre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen innlegg er slettet. Brukeren har fått begrunnelse på PM. Reaksjoner på moderering skal ikke tas her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå som det ser ut til at John Arne blir med oss inntil videre kan vi unne oss noen magic moments John Arne Riise - Thunderbolt Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå som det ser ut til at John Arne blir med oss inntil videre kan vi unne oss noen magic moments John Arne Riise - Thunderbolt Ingen tvil om at Riise har scoret mange viktige og pene mål for oss, bare synd det ikke har gått så bra i år. Uansett, jeg synes det var noen opplagte scoringer som burde vært med her, men som var utelatt, f.eks. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var ikke den med da ? Fantastisk scoring btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå