Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Poengløse provoserende innlegg blir som oftest slettet. De aller fleste her i begge tråder klarer å oppføre seg 100% skikkelig.

I god supporterånd, så ler vi allikevel litt av hverandre når det ikke går så bra - det synes jeg faktisk er helt greit. Men grensene er der.

Alle her inne respekterer hverandre, det er en del av diskusjon.no. Det er fritt fram å poste i alle tråder for alle, så lenge man respekterer de andre, er høflige og diskuterer på et skikkelig nivå.

Det kommer SVÆRT LITE rapporter fra disse trådene, svært svært lite. Allikevel ser jeg at mange reagerer på andres poster. Hvorfor klarer dere ikke å ignorere det dere mener er over streken, og kun rapportere det?

United er en stor del av det å diskutere Liverpool, og omvendt, sånn har det faktisk alltid vært, pga rivaliseringen. Slik vil det være.

Jeg setter med dette en oppsummerende strek for diskusjonen rundt hva vi egentlig skal diskutere og hvordan og hvorfor. Jeg vil slette innlegg som drar tråden videre off topic - men ta gjerne kontakt med meg på pm dersom man har synspunkter og tips eller tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Lo litt av denne jeg:

PS! Kun seks Premier League-lag er igjen i FA-cupen. For de eventyrlystne er dessverre de tre store - Arsenal, Chelsea og Manchester United - blant disse. I tillegg lever Portsmouth, Liverpool og Middlesbrough.

It's the end of the big four, visstnok.

Artikkelforfatter har kanskje ikke fått med seg hvordan Liverpool opererer i cup-sammenheng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sier bare eid jeg :)

Ja, skikkelig, skikkelig eid :roll:

Hvis du ser denne sesongen var det riktig skrevet, men historisk sett så synes jeg Liverpool hadde fortjent en plass i den jeveste klubben.

Hvis man bruker litt sunn fornuft så fortjener vi en plass blant de fire farligste lagene, ikke minst fordi det er cup det er snakk om. I serien er vi også en av de fire store, men vi er ikke en av fire tittelutfordrere enda.

Lenke til kommentar
Hvis du ser denne sesongen var det riktig skrevet, men historisk sett så synes jeg Liverpool hadde fortjent en plass i den jeveste klubben.

Skal man ta alt sesong for sesong er det mye som ikke burde blitt skrevet.

I England er det ikke 3 store lag, det er 4. Alle har en dalende kurve. Vi var da vittig nok forann Arsenal ifjor.

Lenke til kommentar

ok, det eg meinte med mitt kanskje lite og meiningslause innlegg wh1te var det at det artikkelforfatter har skrive der reflekterer kva som har vert filfelle denne sesongen. Men så klart, alle lag har ein skuffende sesong, denne sesongen ser det ut til å det blir pool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...