Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Poengløse provoserende innlegg blir som oftest slettet. De aller fleste her i begge tråder klarer å oppføre seg 100% skikkelig. I god supporterånd, så ler vi allikevel litt av hverandre når det ikke går så bra - det synes jeg faktisk er helt greit. Men grensene er der. Alle her inne respekterer hverandre, det er en del av diskusjon.no. Det er fritt fram å poste i alle tråder for alle, så lenge man respekterer de andre, er høflige og diskuterer på et skikkelig nivå. Det kommer SVÆRT LITE rapporter fra disse trådene, svært svært lite. Allikevel ser jeg at mange reagerer på andres poster. Hvorfor klarer dere ikke å ignorere det dere mener er over streken, og kun rapportere det? United er en stor del av det å diskutere Liverpool, og omvendt, sånn har det faktisk alltid vært, pga rivaliseringen. Slik vil det være. Jeg setter med dette en oppsummerende strek for diskusjonen rundt hva vi egentlig skal diskutere og hvordan og hvorfor. Jeg vil slette innlegg som drar tråden videre off topic - men ta gjerne kontakt med meg på pm dersom man har synspunkter og tips eller tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://news.bbc.co.uk/player/sol/newsid_72...s=1&bbcws=1 Her er et intervju med Hicks - han sier blant annet at vi vil signere Masche permanent, og at Rafa vil bli på Anfield i minst til kontrakten hans går ut. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror det ikke før jeg får se det, uheldigvis. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nervøs, gammel mann det der. Redd for The Kops, han nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Lo litt av denne jeg: PS! Kun seks Premier League-lag er igjen i FA-cupen. For de eventyrlystne er dessverre de tre store - Arsenal, Chelsea og Manchester United - blant disse. I tillegg lever Portsmouth, Liverpool og Middlesbrough. It's the end of the big four, visstnok. Artikkelforfatter har kanskje ikke fått med seg hvordan Liverpool opererer i cup-sammenheng. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du ser denne sesongen var det riktig skrevet, men historisk sett så synes jeg Liverpool hadde fortjent en plass i den jeveste klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sier bare eid jeg Ja, skikkelig, skikkelig eid Hvis du ser denne sesongen var det riktig skrevet, men historisk sett så synes jeg Liverpool hadde fortjent en plass i den jeveste klubben. Hvis man bruker litt sunn fornuft så fortjener vi en plass blant de fire farligste lagene, ikke minst fordi det er cup det er snakk om. I serien er vi også en av de fire store, men vi er ikke en av fire tittelutfordrere enda. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du ser denne sesongen var det riktig skrevet, men historisk sett så synes jeg Liverpool hadde fortjent en plass i den jeveste klubben. Skal man ta alt sesong for sesong er det mye som ikke burde blitt skrevet. I England er det ikke 3 store lag, det er 4. Alle har en dalende kurve. Vi var da vittig nok forann Arsenal ifjor. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Alle har en dalende kurve. ? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dalende kurve? ja alle har visst nok det ja. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg er enig med artikkelforfatteren. I år har ikke Liverpool vært oppe på nivået til hverken Arsenal, United eller Chelsea, selv om de historisk sett selvsagt er å regne som et av de store lagene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer med dagen til vår kjære Jamie Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok, det eg meinte med mitt kanskje lite og meiningslause innlegg wh1te var det at det artikkelforfatter har skrive der reflekterer kva som har vert filfelle denne sesongen. Men så klart, alle lag har ein skuffende sesong, denne sesongen ser det ut til å det blir pool Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Man Utd - Arsenal Liverpool - Barnsley Chelsea - Huddelsfield Town Dere har flaks - IGJEN! Goscinny Endret 28. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Godt å se. Med dagens form må vi trekke slike lag om vi skal ha sjangs. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ManUtd mot Arsenal blir spennende da! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er bare å prise seg lykkelig over flaksen i trekninga, nå bør det bli kvartfinale! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hoho. Sweet trekning. Flere av topplagene ute allerede. Bør bli finale iår. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er vel strengt tatt Chelsea som hadde mest flaks, men jeg klager ikke. Vi skal nå møte Inter i en annen cup, så litt flaks fortjener vi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå