Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Forslag til ellever mot West Ham:

------------Reina----------------

Arbeloa---Carra---Hyypia---Riise

Pennant---Gerrard---Alonso---Kewell

-----------Torres---Bønna-----------

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle dere United-fans som fryder dere over at Liverpool ligger under og griner om at de er dårlige, hva skjedde 7.November 2006?

Liverpool slo i alle fall Havant, vi tapte mot Southend.

Bra forsøk PSV. Det var alt for mange forskjeller til at de kan sammenlignes.

Lenke til kommentar

Er jo ikke meningen å være identiske tilfeller heller, men poenget til PSV er vel heller at det skjer - faktisk relativt ofte - i fotballen at Askeladden, eller en god del dårligere lag, overrasker og spiller jevnt mot PL-lag, også topplag, og av og til går de til og med hen og vinner.

I Norge greide jo Haugesund å gå hele veien til cupfinalen, for eksempel.

Litt av sjarmen ved fotball at ingenting er avgjort før kampen er spilt.

Lenke til kommentar
Til alle dere United-fans som fryder dere over at Liverpool ligger under og griner om at de er dårlige, hva skjedde 7.November 2006?

Liverpool slo i alle fall Havant, vi tapte mot Southend.

Jeg tror da ingen har grinet her da? Vis jeg ikke tar helt feil ?

Lenke til kommentar
Er jo ikke meningen å være identiske tilfeller heller, men poenget til PSV er vel heller at det skjer - faktisk relativt ofte - i fotballen at Askeladden, eller en god del dårligere lag, overrasker og spiller jevnt mot PL-lag, også topplag, og av og til går de til og med hen og vinner.

I Norge greide jo Haugesund å gå hele veien til cupfinalen, for eksempel.

Litt av sjarmen ved fotball at ingenting er avgjort før kampen er spilt.

Helt sant, fryder meg over alle cupbomber jeg, klart at jeg ble litt ettertenksom når vi ligger under 1-2, men samtidig følte jeg meg sikker og derfor frydet jeg meg nesten over det selv som LFC supporter

Lenke til kommentar

Jeg er serriøst dønn lei av United supportere som kommer inn her å sier liverpool er dårlige. United er best i verden, woohoo, "vi er de beste fan'sn i verden"

For min del, kan dere bare holde rævva deres langt unna tråden vår. Det er ingen av oss som bryr oss om de usaklige innleggene deres.

Sorry for at jeg er litt røff i kjeften nå. Men, jeg er lei.

Lenke til kommentar
Jeg synes stort sett det å sammenligne unitedfans vs poolfans er 100% håpløst. Det finnes idioter overalt.

Nettopp! Å beskylde de andre supportene med å si "typisk" Liverpool-fans eller "typisk" United-fans er ufattelige dårlige gjennomtenkt. Skulle nesten tro at noen trodde vi var fra forskjellige planeter. Eneste forskjellen på oss (Liverpool-supportere) og andre supportere, er at vi holder med forskjellige lag! Vi har idioter, de andre har idioter. Håpløs diskusjon. :nei:

Lenke til kommentar

Vel selfølgelig finnes det idioter overalt, men det er liten tvil om forskjellene mellom manu og liverpool supporterne i dag(PÅ DETTE FORUMET). Er det muligå være så ufordragelig å ynkle forsøk på å provosere som i dag? Det kan du faktisk ikke se bort ifra Alastor, det er ganske latterlig egentlig, for det er kun manu supportere som driver med slikt. Så dessverre om du holder med manu så er det litt små ekkelt hva dine "brødre" driver med.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Hm, la meg se..

Vel selfølgelig finnes det idioter overalt, men det er liten tvil om forskjellene mellom manu og liverpool supporterne i dag(PÅ DETTE FORUMET). Er det muligå være så ufordragelig å ynkle forsøk på å provosere som i dag? Det kan du faktisk ikke se bort ifra Alastor, det er ganske latterlig egentlig, for det er kun manu supportere som driver med slikt. Så dessverre om du holder med manu så er det litt små ekkelt hva dine "brødre" driver med.

Litt usikker, men heller litt imot fail.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Det der var noe av det mest patetiske forsøket på utdriting som jeg har sett på lenge, PSV.

Kunne du ikke bare latt mannen si sitt? ManU, Man Utd, United osv er alle forkortelser. Hvis han vil bruke ManU så kan han det, det er jo et fritt land. Finnes det noen lov mot det utrykket?

Jeg prøver å ikke bruke det, men trenger ikke å klage på hver forbanna gang noen sier ManU.... Herlighet...

Lenke til kommentar
Jeg prøver å ikke bruke det, men trenger ikke å klage på hver forbanna gang noen sier ManU.... Herlighet...

Slik er det når man ikke finner noe annet vet du ;) eller han klarer ikke å motsvare?? innlegget lå rett og slett over fatteevnen så et motsvar eksisterer ikke. MEN som den gode Manchester United Football club supporteren ( ble det korrekt??) så må han jo følge sine og komme med noe piss...

:tease:

Lenke til kommentar

Nada internett i 1 dag, og tråden har økt med X antall sider.

Liker å se at Man Utd forsatt har hovuddelen med innlegg i denne tråden. Etter min mening synst jeg det beviser poenget med at dere bryr dere mer om at Liverpool gjør det svakt, enn at Man Utd gjør det bra.

Dere leder ligaen, dere møter snart Spurs, men likevell bruker dere tidene i denne tråden for å hetse en klubb i motvind.

Gleder meg til vinden snur, og det blir stille fra den andre kanten.

Lenke til kommentar
Nada internett i 1 dag, og tråden har økt med X antall sider.

Liker å se at Man Utd forsatt har hovuddelen med innlegg i denne tråden. Etter min mening synst jeg det beviser poenget med at dere bryr dere mer om at Liverpool gjør det svakt, enn at Man Utd gjør det bra.

Dere leder ligaen, dere møter snart Spurs, men likevell bruker dere tidene i denne tråden for å hetse en klubb i motvind.

Gleder meg til vinden snur, og det blir stille fra den andre kanten.

Er vel ingen her som har flere innlegget i Liverpool-tråden enn i ManUtd-tråden som ManUtd-supportere. Folk som Hyrlen, Fakey og meg liker å prate her, både saklig, og usaklig til tider, ettersom dere er hat-klubben vår. Verre er det ikke.

Og at vi bryr oss mer enn at Liverpool gjør det dårlig enn ManUtd gjør det bra, er bare piss fra din side, usaklig og patetisk piss!

Du må da skjønne at vi "hetser" dere (ja, skikkelig hets, bu-fuckin-hu...), var bare "HAHAHHA"-innlegg, når dere slipper inn to mål mot et non league-klubb fra 6. nivå i England. Tar du deg så nær av det at du må grine så jævlig eller?

Du gleder deg til vinden snur, det kan jeg love deg vi gjorde da dere lå 5 poeng foran oss etter tre spilte kamper, så, back at ya...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Synes det er så latterlig at dere annethvert innlegg skal klage på united-supportere som er med å diskuterer i denne tråden. Forumet heter diskusjon.no, da kan man ikke forvente at United-supporterne er alene i en tråd, men Liverpool-supporterne er alene her. Det blir for dumt å mene at det er sånn det skal være, da tror jeg man heller bare skal slette kontoen sin her på diskusjon.no, for da har man ingenting her å gjøre.

Forøvrig synd at dere slo Havant igår, kunne jo blitt årets bombe det der, men når Bennayoun(?) putta 3-2 målet var det vel ingen tvil om hvem som kom til å vinne.

Lenke til kommentar

Vel, det er ingenting i veien for ordentlig diskusjon men poengløse innlegg som bare skal provosere er vel ikke akkurat det beste for tråden. Vi har en annen tråd hvor vi kan diskutere MOT hverandre og jeg mener at folk kan ta erting og spydige kommentarer der. Klart er det plass for Man Utd supportere i diskusjonen men tråden handler om klubben Liverpool og ikke Liverpool vs. Man Utd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...