Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret. Hvordan får du forresten til at vi har hatt et angrep og et mål, når vi har tre mål? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Dette laget er bedre enn tredje divisjon i Norge. Keep telling yourself that. Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret. Så du mener jeg kunne puttet to mot Liverpool? I think not. Benny Onion er rå mot drittlagene. Ja om Finnan hadde hælet den til deg å Hyypia styrt den for deg så. @Edit, jeg er nede å spiser nå. Dropper Andre-omgang siden det bare blir en nedtur. Derfor så jeg ikke at Bønna scoret annet enn på live Endret 26. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
mintman Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fakey, du kjeder meg.... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ser ut som Benayoun går for nok et hat-trick i Liverpool-drakta. Endret 26. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Wikiartikkelen om Alfie Potter sier: "Potter played a big part in Havant & Waterlooville's famous second goal at Anfield to put them 2-1 up against Premier League side Liverpool; his shot took a deflection of Martin Skrtel and was ultimately credited as an own goal against the Slovakian defender." Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Benayoun hattrick! Wohoo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvor mange andre kommer til å lage hattrick i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Wikiartikkelen om Alfie Potter sier:"Potter played a big part in Havant & Waterlooville's famous second goal at Anfield to put them 2-1 up against Premier League side Liverpool; his shot took a deflection of Martin Skrtel and was ultimately credited as an own goal against the Slovakian defender." Ble det selvmål altså? Teit, egentlig. Det var en deflection og det pleier ikke å bli selvmål. Hva skjer med draktreklamen til Havant egentlig? Publikum har Carlsberg, men spillerne har Probably i Carlsberg-skrift. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hehe. Skjønner godt at Man Utd-folket går helt berserk og snakker om verdens ende og slikt, jeg hadde ledd godt selv jeg om det var motsatt. Men dere glemmer selvfølgelig at fotball er fotball og dette er litt av sjarmen ved spillet - alt kan skje. Vi må heve oss betraktelig. For øvrig, siden jeg er så snill så skal jeg gi Man Utd(/Liverpool)-folka her en liten godbit - målscorer Potter var i fjor utleid en måned til Kvinesdal i 3. divisjon, men fikk ikke spilletid der. Hahaha, det er jo ekstremt morsomt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har en følelse av at vi vinner nå. Sett innpå Torres for Crouch, så kan han også få enda litt flere mål på målkontoen. Edit: Lucas har vært solid i dag. Strør jo om seg med krempasninger og scorer mål og greier, ikke verst.. Endret 26. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du hadde rett der reynolds Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lurte på det jeg og. Trodde de hadde Carlsberg, for jeg mente jeg hadde sett det før, men tenkte at jeg muligens bare hadde sett feil. "Probably" som i "Probably we'll beat them?" ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 De har Carlsberg, men et eller annet har funnet sted slik at de har skiftet til Probably i denne kampen skrevet i Carlsberg-fonten. Aner ikke hvorfor, men ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg knakk koden. Carlsberg sitt "slogan" er "Probably the best beer in the world." Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har de faktisk sponsor normalt? Eller bare for denne kampen? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du hadde rett der reynolds Ja, dessverre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, de har Carlsberg som sponsor normalt. Bare til å se på bilder fra tidligere kamper. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hahaha Masche-raid Edit: Føler plutselig veldig rolig med en gang Carra kom inn. Endret 26. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Oppi alt dette. Skal man føle med Crouch?? Han kan umulig ha det bra... Han skulle tatt seg en pause og trent seg i form. Og kommet gradvis tilbake.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Charlie" Oatway jogger inn på banen til fordel for Wilkinson. Førstnevnte spiller har hele tolv navn, og de elleve fornavnene stammer fra startelleveren til Queens Park Rangers fra 1973. 12 navn? Makan til foreldre fyren har... Nå har jeg sett det og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå