Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret.

Hvordan får du forresten til at vi har hatt et angrep og et mål, når vi har tre mål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette laget er bedre enn tredje divisjon i Norge.

Keep telling yourself that.

Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret.

Så du mener jeg kunne puttet to mot Liverpool? I think not.

Benny Onion er rå mot drittlagene.

Ja om Finnan hadde hælet den til deg å Hyypia styrt den for deg så.

@Edit, jeg er nede å spiser nå. Dropper Andre-omgang siden det bare blir en nedtur. Derfor så jeg ikke at Bønna scoret annet enn på live :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Wikiartikkelen om Alfie Potter sier:

"Potter played a big part in Havant & Waterlooville's famous second goal at Anfield to put them 2-1 up against Premier League side Liverpool; his shot took a deflection of Martin Skrtel and was ultimately credited as an own goal against the Slovakian defender."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wikiartikkelen om Alfie Potter sier:

"Potter played a big part in Havant & Waterlooville's famous second goal at Anfield to put them 2-1 up against Premier League side Liverpool; his shot took a deflection of Martin Skrtel and was ultimately credited as an own goal against the Slovakian defender."

Ble det selvmål altså? Teit, egentlig. Det var en deflection og det pleier ikke å bli selvmål.

Hva skjer med draktreklamen til Havant egentlig? Publikum har Carlsberg, men spillerne har Probably i Carlsberg-skrift.

Lenke til kommentar
Hehe. Skjønner godt at Man Utd-folket går helt berserk og snakker om verdens ende og slikt, jeg hadde ledd godt selv jeg om det var motsatt. Men dere glemmer selvfølgelig at fotball er fotball og dette er litt av sjarmen ved spillet - alt kan skje.

Vi må heve oss betraktelig.

For øvrig, siden jeg er så snill så skal jeg gi Man Utd(/Liverpool)-folka her en liten godbit - målscorer Potter var i fjor utleid en måned til Kvinesdal i 3. divisjon, men fikk ikke spilletid der. :p

Hahaha, det er jo ekstremt morsomt!

Lenke til kommentar

Har en følelse av at vi vinner nå. :p Sett innpå Torres for Crouch, så kan han også få enda litt flere mål på målkontoen.

Edit: Lucas har vært solid i dag. Strør jo om seg med krempasninger og scorer mål og greier, ikke verst..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...