Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skeid Jenter 13 ?

Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem.

Du er sørgelig, banan.

Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile.

Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is?

Nei hva er problemet? Dere har jo 11 av verdens beste spillere på banen, ser ingen grunn for å gjøre bytter?

Hvem har sagt noe om bytter? Vi stiller selvsagt med samme lag i andre omgang.

Hva hjelper det med "verdens beste" spillere på benken hvis dere ikke skal gjøre bytter?

Nå begynner du å tulle fælt her wh1te.

Du er så søt..

Du prøver ditt ytterste for å prøve å lage furore.. Sorry idag klarer du det ikke.

Vi spiller rævva..

eller de kjemper med livet som innsats, mens vi går å ser på.. Da ender det slik..

Mentaliteten til liverpool spillerne er så dårlig at de egentlig ikke burde ha gjort noe..

Lenke til kommentar
Skeid Jenter 13 ?

Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem.

Du er sørgelig, banan.

Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile.

Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is?

Nei hva er problemet? Dere har jo 11 av verdens beste spillere på banen, ser ingen grunn for å gjøre bytter?

Hvem har sagt noe om bytter? Vi stiller selvsagt med samme lag i andre omgang.

Hva hjelper det med "verdens beste" spillere på benken hvis dere ikke skal gjøre bytter?

Nå begynner du å tulle fælt her wh1te.

Du er så søt..

Du prøver ditt ytterste for å prøve å lage furore.. Sorry idag klarer du det ikke.

Har på følelsen at jeg allerede har fått deg sur jeg :)

Lenke til kommentar
Har på følelsen at jeg allerede har fått deg sur jeg :)

Meg du tenker på??

Isåfall så har du en dårlig følelse ;)

At snøfreseren gikk istykker idag gjorde meg sur..

Men det du gjør ler jeg av ;)

Men det er morsomt å konfrontere litt, skaper mange totalt meningsløse diskusjoner OG det er jo viktig :)

Lenke til kommentar

Alta IF..?

Norsk 1.div og 2.div er mye bedre organisert både defensivt og offensivt enn dette laget. 3.div Kanskje.

Bul IF da..?

Lenke til kommentar
Dette laget er bedre enn tredje divisjon i Norge.

Keep telling yourself that.

Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret.

Lenke til kommentar

Hehe. Skjønner godt at Man Utd-folket går helt berserk og snakker om verdens ende og slikt, jeg hadde ledd godt selv jeg om det var motsatt. Men dere glemmer selvfølgelig at fotball er fotball og dette er litt av sjarmen ved spillet - alt kan skje.

Vi må heve oss betraktelig.

For øvrig, siden jeg er så snill så skal jeg gi Man Utd(/Liverpool)-folka her en liten godbit - målscorer Potter var i fjor utleid en måned til Kvinesdal i 3. divisjon, men fikk ikke spilletid der. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette laget er bedre enn tredje divisjon i Norge.

Keep telling yourself that.

Dere har hatt et skikkelig angrep å et mål. Samt et skudd. Hadde det vært litt kvalitet fremover fra Liverpools side hadde dere ledet 5-0. Å målene til Havant kan ikke kalles annet enn flaks og enorm sløvskap fra Liverpool forsvaret.

Så du mener jeg kunne puttet to mot Liverpool? I think not.

Benny Onion er rå mot drittlagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...