Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vi har jo bare Finnan på høyrebacken som foreløpig kan stoles på, så jeg ser all grunn til å skaffe en god backup der. Husker da Finnan var ute noen kamper, laget ble straks mer sårbart på høyrekanten.

Pennant har prestert greit, ikke kjempebra, ikke dårlig. Han har vist en del bra og kommet til mange innlegg, men han har vært litt ustabil. Men jeg tror han kommer mer og mer med tiden, og han er jo uansett en god forsterkning med tanke på at vi ikke hadde noen ren høyreving før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at vi trenger backup, men ser ingen grunn til å bruke titalls millioner pund på å handle inn en ny hhøyreback. Håper at Gonzales og Pennant slår til ja. De har bra potensiale. Men tror begge lider av at Liverpool mangler offensive mønster.. Virker iallefall slik.

Ser forøvrig ut til at Neill blir det eneste kjøpet i neste transfervindu.

http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0

Lenke til kommentar

Ser ut til at Thomas Myhre kommer til å stå i mål for Charlton mot Liverpool til lørdag, fordi førstekeeper Scott Carson ikke kan benyttes fordi han er utleid fra oss. Hvordan ser vi på det? Jeg er litt redd for at Mr. Myhre kommer til å gjøre det vanskelig for oss. Vet jo hva han er god for, og han er sikkert ekstra ivrig på å vise seg fram nå som han har fått så lite med spilletid... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har hvertfall ganske stor tro på både Pennant og Speedy jeg da. Liker begge kjempegodt.. Kommer til å bli bedre og bedre for hver kamp de.

7472595[/snapback]

Der sa du det ErlendRU.

Det er så mye tvil rundt disse to at jeg skjønner hvis de har litt nerver før første målet.

Gonzales har endelig fått hull på byllen og mister litt av prestasjonsangsten nå,

Pennant jobber bedre og bedre og kommer til å gjøre noe fantastisk bra snart.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Samme med Guthrie, enormt talent.. Ikke sett mange kamper av han, men minner kanskje litt om Carrick..?

7484384[/snapback]

Nja, ville nok si det :)

7493251[/snapback]

At han minner om Carrick? Jeg synes hvertfall det, litt samme stilen og det enorme talentet med overblikk og greier..

Edit: Gleder meg utrolig til å følge han i årene framover hvertfall..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...