Hewitt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vi har jo bare Finnan på høyrebacken som foreløpig kan stoles på, så jeg ser all grunn til å skaffe en god backup der. Husker da Finnan var ute noen kamper, laget ble straks mer sårbart på høyrekanten. Pennant har prestert greit, ikke kjempebra, ikke dårlig. Han har vist en del bra og kommet til mange innlegg, men han har vært litt ustabil. Men jeg tror han kommer mer og mer med tiden, og han er jo uansett en god forsterkning med tanke på at vi ikke hadde noen ren høyreving før. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har hvertfall ganske stor tro på både Pennant og Speedy jeg da. Liker begge kjempegodt.. Kommer til å bli bedre og bedre for hver kamp de. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Greit nok at vi trenger backup, men ser ingen grunn til å bruke titalls millioner pund på å handle inn en ny hhøyreback. Håper at Gonzales og Pennant slår til ja. De har bra potensiale. Men tror begge lider av at Liverpool mangler offensive mønster.. Virker iallefall slik. Ser forøvrig ut til at Neill blir det eneste kjøpet i neste transfervindu. http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Lenke til kommentar
OHell Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kan gjøre det godt han. Dumt at ikke oppkjøpet skjer fort nok. Men, blir nok bra uansett Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 YNWA på nrk! Operastemme nobelpriskonserten Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så det nettopp. Ikke bra.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ser ut til at Thomas Myhre kommer til å stå i mål for Charlton mot Liverpool til lørdag, fordi førstekeeper Scott Carson ikke kan benyttes fordi han er utleid fra oss. Hvordan ser vi på det? Jeg er litt redd for at Mr. Myhre kommer til å gjøre det vanskelig for oss. Vet jo hva han er god for, og han er sikkert ekstra ivrig på å vise seg fram nå som han har fått så lite med spilletid... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Myhre er jo ganske god han, men tror ikke det blir noe problem.. Forsvaret har jo rimelig mye å si, og det kan jo ikke være verdens beste slik de ligger ann.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg tenkte akkurat det samme som sentimental. Typisk en slik kamp der Thomas Myhre kan slå til og gjøre sin livs innsats. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke engang Supermann kan redde Charlton på Lørdag. Vi har 8-0 på de siste to kampene, en hel uke fri før kampen og det ser ut som hele laget (mer eller mindre) har en formkurve som peker OPP. 0-3 Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Var det ikke ifjor Myhre var enormt god mot Liverpool på Anfield? Han har da naturligvis brukt opp all flaksen sin og kommer til å slippe inn masse mål denne gangen! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 For Norge sin del trenger vi jo en keeper som gjør det bra, men hvorfor må det skje mot Liverpool? Dvs, det vet vi jo ikke enda, men jeg har fortsatt en stygg følelse... Får håpe på noen vannvittige skudd fra Gerrard og Agger som Myhre er sjanseløse på da... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har hvertfall ganske stor tro på både Pennant og Speedy jeg da. Liker begge kjempegodt.. Kommer til å bli bedre og bedre for hver kamp de. 7472595[/snapback] Der sa du det ErlendRU. Det er så mye tvil rundt disse to at jeg skjønner hvis de har litt nerver før første målet. Gonzales har endelig fått hull på byllen og mister litt av prestasjonsangsten nå, Pennant jobber bedre og bedre og kommer til å gjøre noe fantastisk bra snart. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gonzalez putta jo mot Tottenham også.. Men er enig med dere, han kan bli veldig nyttig etterhvert han. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Samme med Guthrie, enormt talent.. Ikke sett mange kamper av han, men minner kanskje litt om Carrick..? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Samme med Guthrie, enormt talent.. Ikke sett mange kamper av han, men minner kanskje litt om Carrick..? 7484384[/snapback] Nja, ville nok si det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Samme med Guthrie, enormt talent.. Ikke sett mange kamper av han, men minner kanskje litt om Carrick..? 7484384[/snapback] Nja, ville nok si det 7493251[/snapback] At han minner om Carrick? Jeg synes hvertfall det, litt samme stilen og det enorme talentet med overblikk og greier.. Edit: Gleder meg utrolig til å følge han i årene framover hvertfall.. Endret 13. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg gleder meg veldig til Pennant kommer i god-leie. Han virker som en spiller som kan få til mye ut av ingenting. Edit: Quote-musklene tok litt overhånd. Endret 13. desember 2006 av danno_O Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor Quoter du Carrick/Guthire diskusjonen for å nevne Pennant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå