Attityd Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lurer på om det var en lagerarbeider som har scoret for Havant, eller kanskje en pikkolo? Tror han er taxisjåfør. En av spissene er taxisjåfør i London, ja. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fantastisk morsomt at dere prøver å "bortforklare" dette med at det bare er koselig at de har putta to på dere. Som noen andre nevnte, var jeg også flau da vi slapp inn et mål mot Derby. Dere har sluppet inn to mål mot et hobby-lag, og det på én omgang. Det er rett og slett sørgerlig men også komisk, særlig mtp at "dere" foran hver kamp og da særlig denne snakket om kalasseire, og i denne spesielt snakket "dere" om tosifret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 foretrekker en 3-2 kamp foran en 11-0 kamp anyday. FOtball skal være fotball,ikke enveiskjøring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du er sørgelig, banan. Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile. Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes ikke det er flaut. Nei, ikke i det hele tatt liksom. Du er litt av en type du Wh1te. Tror liksom ikke The Kop syntes det er så veldig morsomt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes ikke det er flaut. Nei, ikke i det hele tatt liksom. Du er litt av en type du Wh1te. Tror liksom ikke The Kop syntes det er så veldig morsomt.... Det er forskjell på å føle seg flau som supporter og ikke synes det er morsomt. Men fortsett å gjøre diskusjonen usaklig du. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Legg merke til at det kun er så kalte manu supportere som sitter å sier hvor flaue de hadde vært, synes også det er en kul kamp, og meget stilig at waterlooville har hengt så bra med. For en opplevelse, holde liverpool til uavgjort med pause! So what for liverpool viss de vinner til slutt? De går da tross alt videre og samtidig har de gitt waterlooville en opplevelse de sent vil glemme. Vel vel 45minutter igjen, heia waterlooville!!! Det er tydelig stoooor mental forskjell på de som holder med manu og de som holder med liverpool. Endret 26. januar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Wh1te er arrogant av natur, kan ikke klandre gutten for det. Litt av sjarmen hans Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette kommer jeg sannsynligvis aldri til å se igjen. Fjorårets CL-finalister i kamp mot Havant & Waterlooville og stillingen 2-2 til pause. Tviler ikke på at dere rævkjører dem i andre, men dette var en flau affære uansett. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du er sørgelig, banan. Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile. Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is? Nei hva er problemet? Dere har jo 11 av verdens beste spillere på banen, ser ingen grunn for å gjøre bytter? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det handler ikke om undervurdering, men marginer. Joda det handler om marginer også, men selvsagt handler det om undervurdering også. Hadde vi møtt f.eks Arsenal hadde vi ikke satt Gerrard, Carragher og Torres på benken, og vi hadde ikke utelatt Reina fra troppen. Innsatsen hadde nok også vært mye bedre i en slik kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem. Du er sørgelig, banan. Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile. Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is? Nei hva er problemet? Dere har jo 11 av verdens beste spillere på banen, ser ingen grunn for å gjøre bytter? Hvem har sagt noe om bytter? Vi stiller selvsagt med samme lag i andre omgang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes ikke det er flaut. Nei, ikke i det hele tatt liksom. Du er litt av en type du Wh1te. Tror liksom ikke The Kop syntes det er så veldig morsomt.... Har alltid lurt på hvorfor det henger så mange ManU supportere i denne tråden. Klart jeg syntes ikke det er gøy at de har scoret to, men jeg er ikke flau, jeg vet vi er bedre lag og dette gir meg ingen bekymringer Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Skeid Jenter 13 ? Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem. Du er sørgelig, banan. Jeg skal innrømme at alkoholen muligens har fjernet et par bekymringer jeg kanskje normalt ville hatt, men at vi har sluppet inn to bryr meg ikke. Dere kan legge så mange ord i våre munner som dere vil, men jeg må nesten bare smile. Hvem har sagt at det ikke fortsatt kan bli tosifret? Vi har to av, oi vent, verdens beste spillere på benken. What the problem is? Nei hva er problemet? Dere har jo 11 av verdens beste spillere på banen, ser ingen grunn for å gjøre bytter? Hvem har sagt noe om bytter? Vi stiller selvsagt med samme lag i andre omgang. Hva hjelper det med "verdens beste" spillere på benken hvis dere ikke skal gjøre bytter? Nå begynner du å tulle fælt her wh1te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva hjelper det med "verdens beste" spillere på benken hvis dere ikke skal gjøre bytter? Nå begynner du å tulle fælt her wh1te. Hva snakker du om? Hvis vi skulle slite, noe vi ikke har gjort til nå, så setter vi dem innpå. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Legg merke til at det kun er så kalte manu supportere som sitter å sier hvor flaue de hadde vært, synes også det er en kul kamp, og meget stilig at waterlooville har hengt så bra med. For en opplevelse, holde liverpool til uavgjort med pause! So what for liverpool viss de vinner til slutt? De går da tross alt videre og samtidig har de gitt waterlooville en opplevelse de sent vil glemme. Vel vel 45minutter igjen, heia waterlooville!!! Det er tydelig stoooor mental forskjell på de som holder med manu og de som holder med liverpool. Såkalte United-supportere ja, hehe, den sved kjempemye Stor mental forskjell? På hvilken måte? At vi har en vinnermentalitet og at dere ikke har, eller? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem. Eliteserie 1.div 2.div 3.div 4.div 5.div Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Stor mental forskjell? På hvilken måte? At vi har en vinnermentalitet og at dere ikke har, eller? Ja, du har rett. Nei, jeg er ikke ironisk. Hva tilsvarer et sjettenivås lag i England her hjemme egentlig? Jeg klarer ikke helt å plassere dem. Eliteserie 1.div 2.div 3.div 4.div 5.div Spillmessig, snakker jeg om. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror vi snakker et middels lag 2. divisjon hadde det vært i Norge. Det er ikke kjempebra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Tror vi snakker et middels lag 2. divisjon hadde det vært i Norge.Det er ikke kjempebra. Var noe sånt jeg også tippa. Nå spiller vel kanskje de sitt livs kamp også. Edit: Noen andre som la merke til at kommentatoren kalte Parry og Moores for Hicks og Gillett? Endret 26. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå