Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ingen grunn til å skamme meg, havantandwaterlooville spillerne kommer sannsyndeligvis aldri til å oppleve noe større som fotballspillere, de spiller for livet og gir jernet, virker ikke ut som Liverpool har forstått alvoret ennå.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen.

Lenke til kommentar
Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen.

Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? :p

Lenke til kommentar

Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? :p

Nettopp, deres livs største kamp!

2-2

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Nettopp, deres livs største kamp!

2-2

Hehe, kom med unnskyldningene dine du, blir bare flauere for deg selv :)

Lurer på om det var en lagerarbeider som har scoret for Havant, eller kanskje en pikkolo? :)

Lenke til kommentar

Jada, men jeg vet også at dette er fotball. Kampen må spilles, og Liverpool-spillerne har nok garantert undervurdert dem på samme måte som du gjør nå, og blir utkjempet og overrasket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ser ikke problemet. Havant får en opplevelse for livet og vi går glatt videre. Alle som ser kampen vet jo at vi vinner. Det handler ikke om undervurdering, men marginer. Vi kommer til å høvle i stykker dette stakkars laget i andre omgang. Det så akkurat likt ut mot Luton, selv om de ikke var like effektive som nåværende motstander.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Går til pause med uavgjort, og tror vi vinner 4-2.

Storseier med Peter-Kuyt som spiss blir vanskelig. Øyner spisskjøp i fremtiden nå ja.

Derby sliter voldsomt da, med 0-3 mot Preston

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes ikke det er flaut. Jeg synes det er god underholdning. En kul fotballkamp med andre ord. Så søtt at du er flau på vår vegne, Hyrlen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...