Superparanoid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Vi kan virkelig kunststykket å undervurdere... Endret 26. januar 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde jeg vært United-supporter hadde jeg skammet meg. Endelig en innrømmelse av at du innerst inne heier på Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde jeg vært United-supporter hadde jeg skammet meg. Endelig en innrømmelse av at du innerst inne heier på Liverpool. Må si jeg hadde småsansen for Stan Collymore tilbake i 95 ja... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg ser ingen grunn til å skamme meg, havantandwaterlooville spillerne kommer sannsyndeligvis aldri til å oppleve noe større som fotballspillere, de spiller for livet og gir jernet, virker ikke ut som Liverpool har forstått alvoret ennå. Endret 26. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg går og gjør lekser. Jeg skal ikke ta på en LFC-drakt på en stund nå, dette er bare pinefullt... Håper laget skjerper seg, og innser alvoret... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen. Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen. Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? Nettopp, deres livs største kamp! 2-2 Endret 26. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 2-2. Come on, Reds! Med litt innsats kan vi greie dette. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) 2-2... Om vi vinner med ett mål, så holder det. Vi vinner nok hele FA-cupen til slutt skal du se Endret 26. januar 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingenting å skamme seg over, fotball er fotball og slikt skjer. En gang slår du Milan og vinner Champions League, en annen gang driter du deg ut mot et dårligere lag. Men det er mer urovekkende at vi slipper dem til så enkelt, og gutta må virkelig gå i seg selv i pausen og etter kampen. Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? Nettopp, deres livs største kamp! 2-2 Hehe, kom med unnskyldningene dine du, blir bare flauere for deg selv Lurer på om det var en lagerarbeider som har scoret for Havant, eller kanskje en pikkolo? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nettopp, deres livs største kamp! Og derfor hadde det vært greit om Liverpool hadde tapt for dem? På tide at Liverpool fikk litt balanse i regnskapet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dude, du vet at disse gutta spiller fotball en gang i uka, og har heltidsjobber ved siden av? Jada, men jeg vet også at dette er fotball. Kampen må spilles, og Liverpool-spillerne har nok garantert undervurdert dem på samme måte som du gjør nå, og blir utkjempet og overrasket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ser ikke problemet. Havant får en opplevelse for livet og vi går glatt videre. Alle som ser kampen vet jo at vi vinner. Det handler ikke om undervurdering, men marginer. Vi kommer til å høvle i stykker dette stakkars laget i andre omgang. Det så akkurat likt ut mot Luton, selv om de ikke var like effektive som nåværende motstander. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lurer på om det var en lagerarbeider som har scoret for Havant, eller kanskje en pikkolo? Tror han er taxisjåfør. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nettopp, deres livs største kamp! Og derfor hadde det vært greit om Liverpool hadde tapt for dem? På tide at Liverpool fikk litt balanse i regnskapet. Nei, men cup er cup, og dårligere laget er jo mer undervurderer man dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Går til pause med uavgjort, og tror vi vinner 4-2. Storseier med Peter-Kuyt som spiss blir vanskelig. Øyner spisskjøp i fremtiden nå ja. Derby sliter voldsomt da, med 0-3 mot Preston Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lurer på om det var en lagerarbeider som har scoret for Havant, eller kanskje en pikkolo? Tror han er taxisjåfør. Han holder på med prøven For London nå Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kan forsvare det så mye dere vil, dette er flaut og samtidig ufattelig morsomt for alle oss andre At dere vinner til slutt tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes ikke det er flaut. Jeg synes det er god underholdning. En kul fotballkamp med andre ord. Så søtt at du er flau på vår vegne, Hyrlen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå