Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke min tillit verken ved å sikre oss dette stadionet eller sikre oss Masche. De må gjøre masse godt over lengre tid for å kunne få den tilliten, og de må vise at Liverpool er et prosjekt som skal sikre sportslig suksess og utvikle klubben og ikke bare en pengemaskin for dem. Samt at de må begynne å behandle interne saker på en helt annen måte. Vi skal ikke slutte å protestere mot eierne etter litt PR-godsnakk og noen bra hendelser.

Lenke til kommentar

De vil få et stort pluss i boka av meg sikrer de Masche, men likevel de har gjort en del dritt.

Over til noe annet, jeg har skaffet meg et halvårs abonnomet på LFC-Magazine (26 utgaver) det kommer en gang i uka. Så da er det en ting til å glede seg til :)

Thanks Hewitt ;)

Lenke til kommentar

Faen, du kjøpte det ja. Helvete, nå må jo jeg også ha det! Har ikke råd til ALT heller. :p

Men gode greier. Kjøpte to nummer av det i Liverpool som vi leste på flyet hjem, og det var et bra blad. Herlig å få det ukentlig i posten også, et høydepunkt hver uke da hvert fall. ;)

Lenke til kommentar

Er litt forskjell på å synes noe er positivt (som dagens hendelser stort sett er) og å gi sin fulle og hele støtte til eierne og elske de over alt på jord da. Det går også ann å rette opp feil man har gjort. Tar tid å bygge opp tillit, i dette tilfellet tar det mye lenger tid siden de starta så mildt sagt dårlig.

Edit: Hvor mye koster LFC-Magazine i halvåret?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Kan abonnere på det i kvartal, halvår eller år. Pris blir den samme for hvert nummer, ca 30,- per blad med frakt til Norge. Ca. 400 for kvartal, 800 halvår og 1600 årlig. Langt ifra noen ille pris. Det er jo egentlig enda billigere da, men koster litt med frakt til Norge, ca. en tier per blad.

Lenke til kommentar

Får håpe ting er for real denne gang og at arbeidet begynner nå så fort som mulig. Jeg tror nok ikke de driter seg ut med stadionsaken enda en gang, det ville jo bare latterliggjort dem enda mer. Det er vel forresten slik nå at vi blir nødt til å søke om byggetillatelse på ny, så ting tar vel ekstra tid?

Lenke til kommentar
Skaffer de oss Mascherano så skal de få min tillit..

Akkurat det skulle da egentlig bare mangle.

Lurer imidlertid hvor lang tid det tar før de nye tegningene blir forkastet... :hmm:

Går sikkert ikke lang tid skal du se.

Lenke til kommentar
Får håpe ting er for real denne gang og at arbeidet begynner nå så fort som mulig. Jeg tror nok ikke de driter seg ut med stadionsaken enda en gang, det ville jo bare latterliggjort dem enda mer. Det er vel forresten slik nå at vi blir nødt til å søke om byggetillatelse på ny, så ting tar vel ekstra tid?

Transport, grunn o.l er jo godkjent fra før, tviler på at det krever ekstra tid. Det som tar tid er jo det byggningstekniske, brann o.l som nå er endret.

Lenke til kommentar

Pablo Aimar linka. :hmm: Husker jeg digga han før, en av favorittspillerne mine, men han er vel "over the top" nå er han ikke? Etter at han stakk fra Valencia har jeg ikke fulgt med på hvordan han gjør det jeg, men ser at han har 14 mål på 39 kamper for Real Zaragoza da. :hmm: Dessuten trenger vi vel strengt tatt ikke enda en midtbanespiller.

Nei, usikker på hva jeg mener jeg, men tviler på at vi signer ham uansett.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle ikke det stemme?

Jeg er naturlig ruset idag ;) mye som har gått bra..

grunnen min:

jeg spurte her FØR jeg leste på liverpool.no

Jeg har ikke sett at det har stått tidligere

har hørt at den ikke skulle bli vist..

Så det stemmer garantert, men ble litt satt ut av at det stod VS2 på siden bare.... :)

Har et lite angrep av Adhd her nå ;) ikke noe annet.. jeg gleder meg også til kampen ;)

Lenke til kommentar

Itandje

Finnan - Hyypia - Skrtel - Riise

Pennant - Mascherano - Lucas - Benayoun

Crouch - Babel

Subs: Martin, Carragher, Kuyt, Gerrard, Torres.

Edit:

Transport, grunn o.l er jo godkjent fra før, tviler på at det krever ekstra tid. Det som tar tid er jo det byggningstekniske, brann o.l som nå er endret.

Infrastrukturen for 71 000 er ikke godkjent. Den er godkjent for 60 000, men de må blant annet ordne en toglinje for å få det godkjent. Siden det har dratt så mye ut så er de også nødt til å legge inn selve byggesøknaden på ny, men siden den er blitt godkjent fra før er jo det bare en formalitet.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Liker laget. Digg med Skrtel fra start og endelig Babel på topp, fra start. Har lyst til å tippe 7-0 jeg, men jeg tør jo søren ikke gjøre det i fare for at Liverpool driter seg ut igjen. Taper vi mot dette laget er det jo skandale, men det skjer ikke heller, håper og tror det blir mange mål. Sier 7-0 jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...