Hewitt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Masche hadde hvert fall vært en jævlig godnyhet midt oppi disse dårlige tider. Leste at han kan fritt begynne å snakke med andre klubber 1. februar, så vi har i så fall en uke på oss til å få det ordnet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da må vi bruke den uken vi har godt. Ingen tvil om at dette blir altfor spennende. Ja, Masche hadde vært et fantastisk lyspunkt i denne tiden. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Å jeg husker den tiden vi ble mobbet for Glazer. Mange Pool-supportere som endelig trodde storhetstiden til United var over. Nå er vi bedre enn aldri før, og det er Pool som nå er på vei ned (fortsetter å være) i søla. Helt utrolig hvordan ting plutselig kan snu og slå tilbake på deg! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis eierne i det hele tatt har noe ønske om å gjenvinne litt tillit, så er det et lite steg i riktig retning å sikre Mascherano - selv om det bare skulle mangle. Bare de gjør det før det er for seint! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 [...]og det er Pool som nå er på vei ned (fortsetter å være) i søla. Hvordan i huleste kan du komme her å påstå at Liverpool er nede i søla? Leeds er nede i søla, Liverpool har fremdeles mulighet til å spille Champions League neste sesong. Typisk Man Utd-arroganse det der. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 [...]og det er Pool som nå er på vei ned (fortsetter å være) i søla. Hvordan i huleste kan du komme her å påstå at Liverpool er nede i søla? Leeds er nede i søla, Liverpool har fremdeles mulighet til å spille Champions League neste sesong. Typisk Man Utd-arroganse det der. for å si det sånn, pool kommer ikke med i CL neste år om de ikke vinner i år..Har ikke stor tro på at de klarer 4 plassen, sorry Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 [...]og det er Pool som nå er på vei ned (fortsetter å være) i søla. Hvordan i huleste kan du komme her å påstå at Liverpool er nede i søla? Leeds er nede i søla, Liverpool har fremdeles mulighet til å spille Champions League neste sesong. Typisk Man Utd-arroganse det der. fakey er ignore-materiale Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 - SAF angriper Liverpool-eiere Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 [...]og det er Pool som nå er på vei ned (fortsetter å være) i søla. Hvordan i huleste kan du komme her å påstå at Liverpool er nede i søla? Leeds er nede i søla, Liverpool har fremdeles mulighet til å spille Champions League neste sesong. Typisk Man Utd-arroganse det der. fakey er ignore-materiale Jeg blir ikke ignorert ofte for å si det sånn. Alltid noen som biter på agnet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ny stadion presentert! 71000 plasser og ikke store forskjellen fra det gamle egentlig. Noen som veit akkurat hva som er forskjellen? Så noen forandringer utseendemessig, men var jo ikke så mye. Dette liker jeg! Hvis G&H sikrer Masche også nå, så begynner det hvertfall å hjelpe, selv om tilliten er ganske tynnslitt allerede.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Oi, dæsken. Ikke mange endringer det der nei, og 71 000 seter. Jeg greier ikke å merke forskjell fra det gamle. Hva er endringene, billigere materialer? Jeg lurer virkelig... Bare vi får Masche nå, så ser framtiden lysere ut. Best at de også punger ut penger i sommer... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/25/524958.html her er saken, dette blir bra, skulle nesten skått til med 80.000 med en gang så de har den største i PL Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/25/524958.html her er saken, dette blir bra, skulle nesten skått til med 80.000 med en gang så de har den største i PL Tror du Liverpool skulle klart å selge ut 80.000? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/25/524958.html her er saken, dette blir bra, skulle nesten skått til med 80.000 med en gang så de har den største i PL Tror du Liverpool skulle klart å selge ut 80.000? Det står vel omtrent 40k på venteliste til sesongkort elns. Så ja, lett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/25/524958.html her er saken, dette blir bra, skulle nesten skått til med 80.000 med en gang så de har den største i PL Tror du Liverpool skulle klart å selge ut 80.000? Det står vel omtrent 40k på venteliste til sesongkort elns. Så ja, lett. Nettopp, tviler på det ville blitt noe problem Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Som wh1te sier tror jeg neppe det blir noe problem. Liker at The Kop er så stort, burde bli en del leven der. Men vi må passe oss for barnefamiliene og turistene. Håper stemninga blir med over, noe jeg tror. Stadionet er vel designa sånn at det holder lyden inne, og supporterne blir jo bare med over, blir til og med flere. Gleder meg til å dra på kamp der altså! Rekker nå en del ganger til på Anfield før 2011 også. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Håper den blir så intim som mulig, emirates stadium syntes jeg har mistet litt av det Highbury hadde, den hadde fantastisk atsmofære... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Highbury [...] hadde fantastisk atsmofære... Highbury the Library? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Bra tilbud på bortedrakta på official store nå. £20 for drakta. £47 med trykk, pltrykk og frakt inkludert. Med moms blir det rundt 640 kroner.. Ikke ille. Jeg bestiller hvertfall nå med Gerrard bakpå.. Edit: Og da var den bestilt.. Halv pris for selve drakta funker jo det! Føler jeg er litt glad på Liverpools vegne i dag. Selv om jeg gjerne skulle sett noen andre enn G&H i førersetet så er det jo tross alt ikke såååå ille det som har skjedd nå da. G&H og selskapet deres tar jo mesteparten av lånet, vi får stadion med 71000 plasser og det er visstnok penger til spillerkjøp til sommeren klart nå. G&H skal visst også sikre Masche for å blidgjøre fansen og Rafa. Håper de kjapper seg og at de i det hele tatt punger ut for han. Edit2: Blir jo stort sett det samma som Hewitt skriver i posten under.. Endret 25. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vel, dette var hvert fall en god dag for Liverpool. Jeg støtter ikke eierne enda, de må gjøre mye bra og gjøre opp for alt de har sagt for at den tilliten skal snu. Men det har i det minste vært en positiv dag. Gjelden vi er påført inkluderer kun kapital til stadionet og spillerkjøp, noe som vel er akseptabelt at påføres klubben. Ikke en drømmesituasjon, men det er mer akseptabelt enn at vi skulle blitt påført gjelden for det de brukte til å kjøpe opp klubben. Det snakkes også om nye spillerkjøp i januar samt at Mascherano visstnok skal bli signert permanent så fort som mulig. Samtidig som de endelig støtter Rafa skikkelig offentlig, og jeg tviler på at de tør gjøre noe med managerposisjonen nå. Veldig fint at stadionet blir så og si likt som forrige versjon, dekker over litt av flausen som amerikanerne gjorde da de annonserte stadionet før de fant ut at de ikke hadde rå likevel. 71 000 plasser er veldig bra, vil gi oss mange ekstra inntekter og mange flere får se Liverpool. Selve designet har jeg kommentert før, men jeg digger det! Får håpe dette var det som skulle til for å snu trenden og sikre seier mot Havant & Waterlooville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå