mintman Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mener dere virkelig at Crouch og Voronin er bedre enn Kuyt? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 " Vertfall en mer spillende spiss en Kuyt / Voronin / Crouch må inn. " Jeg vil nå si at Voronin er en veldig spillende spiss. Syns det er rart han ikke blir brukt mere hos dere egentlig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mener dere virkelig at Crouch og Voronin er bedre enn Kuyt? Per dags dato foretrekker jeg Crouch forann Kuyt. Kuyt har vert DIREKTE håpøls i alle kamper iår, bortsett mot Aston Villa. Han ødlegger alt av spill, og skyter fra latterlige posisjoner konstant. Jobber gjør han heller ikke lenger. " Vertfall en mer spillende spiss en Kuyt / Voronin / Crouch må inn. " Jeg vil nå si at Voronin er en veldig spillende spiss. Syns det er rart han ikke blir brukt mere hos dere egentlig. Voronin var god i starten, og jeg hadde virkelig troen på at han kunne gjøre det godt, men han har falt helt av. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Voronin er jo mye bedre enn Kuyt og Crouch. Hva som har skjedd med de to sistnevnte aner jeg ikke, men de har tapt seg noe helt forjævlig. Endret 24. januar 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 " Vertfall en mer spillende spiss en Kuyt / Voronin / Crouch må inn. " Jeg vil nå si at Voronin er en veldig spillende spiss. Syns det er rart han ikke blir brukt mere hos dere egentlig. Enig, han er smart og har rutine. Viller heller brukt han istedet for Kuyt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg driter i om Liverpool selger mange produkter med logoen sin på, selv om jeg erkjenner at det er bra for klubben om de gjør det. For meg handler det om historien og tradisjonene, og akkurat der ser jeg ingen klubber som er bedre enn Liverpool. Åhh dere er så fantastiske Kan jeg spørre, er det noe som helst dere ikke er best i / størst på? Ganske usakelig kommentar, poenget med den kommentaren? 1. Han uttrykker sin glede over hvor fantastiske dere er her i pool tråden 2. Han spør om det er noe dere selv mener dere ikke er verdens beste i? Er det usaklig? Javel, smak og behag, jeg skal ikke lage kvalme..Banan kan svare for seg her nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Zaltmann, du har bommet på trådene. Dette her er Liverpool only tråden, skal du diskutere Liverpool og ManUtd, så går HER. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det jeg synes er interessant er at til tross for at dere stadig gjentar hvor store og fantastiske Man Utd er og hvor dårlige Liverpool er og at vi er en liten drittklubb og alt er galt med oss, så har dere en voldsom trang til hele tiden diskutere/krangle med Liverpool-supportere, si nedlatende ting om klubben og alt rundt den og fryde dere over når ting går dårlig for Liverpool. Eller som det også kalles - mindreverdighetskompleks. Jeg må hvert fall si at det fryder litt å se at vi blir satt så voldsomt pris på og viet så mye oppmerksomhet til tross for at vi er elendige og ikke kan konkurrere om noe lenger. Altså; dere har opprettet en egen Man Utd vs Liverpool-tråd ffs. Og det til tross for at det kun er Arsenal og Chelsea som dere konkurrer om ligatittelen med. For min del må dere bare si at Man Utd er gigantiske, den største og beste klubben i historien og dere må gjerne vinne alt for hva jeg bryr meg. Jeg kommer alltid til å elske Liverpool, enten vi er størst eller minst, så det forandrer veldig lite. Ellers vil jeg bruke et lite avsnitt på mine medsupportere (selv om jeg har prøvd det før, uten hell): Er det vits å svare på alle provokasjonene? Det er jo det de lever for. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det jeg synes er interessant er at til tross for at dere stadig gjentar hvor store og fantastiske Man Utd er og hvor dårlige Liverpool er og at vi er en liten drittklubb og alt er galt med oss, så har dere en voldsom trang til hele tiden diskutere/krangle med Liverpool-supportere, si nedlatende ting om klubben og alt rundt den og fryde dere over når ting går dårlig for Liverpool. Eller som det også kalles - mindreverdighetskompleks. Jeg må hvert fall si at det fryder litt å se at vi blir satt så voldsomt pris på og viet så mye oppmerksomhet til tross for at vi er elendige og ikke kan konkurrere om noe lenger. Altså; dere har opprettet en egen Man Utd vs Liverpool-tråd ffs. Og det til tross for at det kun er Arsenal og Chelsea som dere konkurrer om ligatittelen med. For min del må dere bare si at Man Utd er gigantiske, den største og beste klubben i historien og dere må gjerne vinne alt for hva jeg bryr meg. Jeg kommer alltid til å elske Liverpool, enten vi er størst eller minst, så det forandrer veldig lite. Ellers vil jeg bruke et lite avsnitt på mine medsupportere (selv om jeg har prøvd det før, uten hell): Er det vits å svare på alle provokasjonene? Det er jo det de lever for. Dagens post Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det jeg synes er interessant er at til tross for at dere stadig gjentar hvor store og fantastiske Man Utd er og hvor dårlige Liverpool er og at vi er en liten drittklubb og alt er galt med oss, så har dere en voldsom trang til hele tiden diskutere/krangle med Liverpool-supportere, si nedlatende ting om klubben og alt rundt den og fryde dere over når ting går dårlig for Liverpool. Eller som det også kalles - mindreverdighetskompleks. Jeg må hvert fall si at det fryder litt å se at vi blir satt så voldsomt pris på og viet så mye oppmerksomhet til tross for at vi er elendige og ikke kan konkurrere om noe lenger. Altså; dere har opprettet en egen Man Utd vs Liverpool-tråd ffs. Og det til tross for at det kun er Arsenal og Chelsea som dere konkurrer om ligatittelen med. For min del må dere bare si at Man Utd er gigantiske, den største og beste klubben i historien og dere må gjerne vinne alt for hva jeg bryr meg. Jeg kommer alltid til å elske Liverpool, enten vi er størst eller minst, så det forandrer veldig lite. Ellers vil jeg bruke et lite avsnitt på mine medsupportere (selv om jeg har prøvd det før, uten hell): Er det vits å svare på alle provokasjonene? Det er jo det de lever for. Dere, dere, dere. For svarte den der kammen kommer jeg meg aldri unna. Anyway, såklart henger vi her. Skjer jo ingenting rundt vår egen klubb annet enn at vi vinner, å det har vi hatt snart 20år å diskutere. Samt er dere våre største rivaler gjennom tidene, dermed må vi få lage litt liv å røre. At dere ikke er i vår tråd er jo naturlig siden dere tross alt ikke har noe fotballfaglig å mobbe oss for nå om dagen, annet enn at dere har flere CL triumfer enn oss. Forøvrig var det ikke "dere" som opprettet den tråden, men banan. Du må gjerne ta flower-power løsningen med å svare oss med en pasifist holdning, men er det noe gøy? Se på Wh1te, han har kastet seg på lasset sammen med oss. Å dere er velkommen til og kaste litt søppel inn i vår tråd også, trenger litt avbrudd fra vår deilige tilværelse på toppen av tabellen. Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil slutte å provosere dere med både fakta og drøye påstander. Hvorfor? Jo fordi jeg elsker rivaliseringen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 for all del, kan jo diskutere i tråden vår så vi får litt flere sider Men seriøst, dere som klager over at vi henger her mere enn United - tråden..sjekk antal innlegg for united tråden og her da/antal poster per pers har lagt inn osv. så ser dere at vi poster mere i vår elskede United tråd. Dessuten er jo diskusjon.no ett diskusjonsforum? Om vi ikke var i denne tråden hadde det vert liite aktivitet her(ikke nødvendigvis, men i forhold til nå, så ja ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Anyway, såklart henger vi her. Skjer jo ingenting rundt vår egen klubb annet enn at vi vinner, å det har vi hatt snart 20år å diskutere. Er det mulig? Så du påstår at det nesten er kjedelig å "vinne" hele tiden nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Anyway, såklart henger vi her. Skjer jo ingenting rundt vår egen klubb annet enn at vi vinner, å det har vi hatt snart 20år å diskutere. Er det mulig? Så du påstår at det nesten er kjedelig å "vinne" hele tiden nå? Hårsåre Lfc supportere <3. Jeg skriver at vi ikke har særlig mye å diskutere, å du tolker det slik. Ja vel Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere, dere, dere. For svarte den der kammen kommer jeg meg aldri unna. Anyway, såklart henger vi her. Skjer jo ingenting rundt vår egen klubb annet enn at vi vinner, å det har vi hatt snart 20år å diskutere. Samt er dere våre største rivaler gjennom tidene, dermed må vi få lage litt liv å røre. At dere ikke er i vår tråd er jo naturlig siden dere tross alt ikke har noe fotballfaglig å mobbe oss for nå om dagen, annet enn at dere har flere CL triumfer enn oss. Forøvrig var det ikke "dere" som opprettet den tråden, men banan. Skal selvsagt ikke trekke alle dere under samme kam, men de fleste av dere - hvert fall de som er noenlunde aktive - har jo tatt sine turer både innom her og gjort en pen innsats i vs-tråden, selv om det var banan som opprettet den. Men den tråden har ikke så mye med saken å gjøre, jeg måtte bare nevne den for å understreke poenget mitt. Du må gjerne ta flower-power løsningen med å svare oss med en pasifist holdning, men er det noe gøy? Se på Wh1te, han har kastet seg på lasset sammen med oss. Har ikke noe mål om å opptre med en pasifistisk holdning, men jeg gidder ikke å fly rundt å svare på alt og la meg provosere av masse elendige forsøk heller. Men selvfølgelig, jeg lar meg provosere jeg også av enkelte ting og jeg svarer når jeg har noe på hjertet. Men er det en ting jeg har lært av å henge her en stund, så er det at det ikke nytter å ta seg nær av det som sies, da ville man antakelig fått psykiske problemer relativt raskt. Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil slutte å provosere dere med både fakta og drøye påstander. Hvorfor? Jo fordi jeg elsker rivaliseringen. Jeg elsker laget mitt. Liker rivalisering jeg også, for all del, men går en linje mellom rivalisering og idioti. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg klarer bare ikke se at vi gjør noe galt? Vært kjedelig om alle Pentium-tilhengerene fikk være alene uten innvendinger fra AMD gutta. Eller Ati vs Nvidia for å nevne det også i farten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, jeg gir opp. Hvorfor kaller dere han Banan? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Aldri sagt dere gjør noe galt, jeg er ikke noe politi. Men det er til tider latterlige provokasjonsforsøk, det er jo bare til å se noen sider bakover i tråden. Jeg skjønner bare ikke hva gleden i den type ting er, når dere som dere sier selv er så mye større og bedre, men for all del, jeg skal ikke stoppe dere. Jeg sier bare hva jeg mener om det og håper at mine medsupportere ikke lar seg fyre så voldsomt opp av slike ting. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Aldri sagt dere gjør noe galt, jeg er ikke noe politi. Puh! Vel da fortsetter vi som vanlig God natt Huey Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, jeg gir opp. Hvorfor kaller dere han Banan? kaller fakey for banan fordi han er kjendt under nicket banansplitt som han hette før ;P Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I følge BBC har Gillett og Hicks nå fått ordnet lånet, og vil komme med en pressemelding på fredag. Eierne gir Rafa penger til Mascherano? BBC hevder altså at George Gillett og Tom Hicks nå har fått i orden refinansieringen, og lånet på £350 millioner. Med lånet skal altså den amerikanske eierduoen tilbakebetale de £218,9 millionene de lånte da de kjøpte klubben i mars 2007. Det betyr også at klubben nå kan vise frem stadionplanene. I følge sportsredaktør Mihir Bose i BBC, vil £60 millioner av pakken være startkapital for den nye stadion. Avtalen, som forventes å bli offentliggjort på fredag, understreker amerikanernes ønske om å beholde makten på Anfield - til tross for interessen fra DIC. Tom Hicks, som sannsynligvis er den minst populære mannen i Liverpool om dagen, føler også at han vil være i en bedre forhandlingsposisjon nå etter refinansieringen. Oliver Kay i The Times mener at £160 millioner av gjelden vil bli overført til klubben, og ikke £105 millioner som tidligere er nevnt. Han hevder også at amerikanerne nå vil punge ut for å sikre Javier Mascheranos tjenester permanent, for å vinne tilbake litt støtte både hos Rafa og hos supporterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå