The Hoff Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi ER størst gjennomtidene.Vi VAR størst før i tiden. Men vi er IKKE størst nå. Punktum. Dere var heldig at dere ikke hadde noen flykrasj. United hadde soleklart uten tvil vært Englands mestvinnende lag hadde det ikke vært for Munchen 58, og det kan ingen argumentere mot. Så dere får kose dere så lenge det varer. Og hvis øgla ikke hadde bein hadde den vært en slange. Uansett, når noen sier at en klubb er "stor", så tenker jeg ikke bare på resultater, men størrelsen på merkenavnet. På den statistikken så er jo M.United milevis foran Liverpool. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Duncan Edwards hadde sannsynligvis blitt en av Englands beste gjennom tidene, om ikke en av verdens beste. Det samme kan sies om Tommy Taylor. United mistet utrolige talenter i München. Tenk at det snart er 50 år siden. Endret 24. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og Stanley McLongleg som mistet livet den 11. september 2001 hadde med stor sannsynlighet blitt amerikas neste store innen strikking med tærne.. Tenk at det snart er 5 år siden.. Care? Ingen vits å gråte over spilt melk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Uansett, når noen sier at en klubb er "stor", så tenker jeg ikke bare på resultater, men størrelsen på merkenavnet. På den statistikken så er jo M.United milevis foran Liverpool. På en annen side er det litt av sjarmen med Liverpool. Det er et folkelig lag i større grad enn United. Jeg ser ikke på det som et mål å gjøre Liverpool FC til en verdenskjent merkevare. Dessuten er det ikke nødvendigvis spillet som har gjort United så "berømte", men spillere. Ta for eksempel Beckham; han skylder dere en stor takk for han var med på å kommersialisere klubben. Jeg driter i om Liverpool selger mange produkter med logoen sin på, selv om jeg erkjenner at det er bra for klubben om de gjør det. For meg handler det om historien og tradisjonene, og akkurat der ser jeg ingen klubber som er bedre enn Liverpool. Og Stanley McLongleg som mistet livet den 11. september 2001 hadde med stor sannsynlighet blitt amerikas neste store innen strikking med tærne.. Tenk at det snart er 5 år siden.. Care? Ingen vits å gråte over spilt melk. Det der var veldig respektløst. Jeg, som hater United, ser på det som en stor tragedie at flere av spillerne deres omkom i en flyulykke. Man blir ikke umenneskelig selv om man ser fotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 For meg handler det om historien og tradisjonene, og akkurat der ser jeg ingen klubber som er bedre enn Liverpool. Sukk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kvass kommentar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg gidder bare ikke hjelpe deg å fyre opp enda en meningsløs diskusjon. forslår at du sletter det før Banan ser den kommentaren Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Greia er at jeg også kan si det samme, det er ikke noe som går ann å måle i konkrete verdier, så det vil uansett bli påstand mot påstand. Og i hvilken grad mener du Liverpool er mer folkelig enn United? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) oh noes Å jeg som skal på trening, så får ikke med meg denne. Damn. Endret 24. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg driter i om Liverpool selger mange produkter med logoen sin på, selv om jeg erkjenner at det er bra for klubben om de gjør det. For meg handler det om historien og tradisjonene, og akkurat der ser jeg ingen klubber som er bedre enn Liverpool. Åhh dere er så fantastiske Kan jeg spørre, er det noe som helst dere ikke er best i / størst på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Greia er at jeg også kan si det samme, det er ikke noe som går ann å måle i konkrete verdier, så det vil uansett bli påstand mot påstand. Og i hvilken grad mener du Liverpool er mer folkelig enn United? Svaret mitt på den der ville sannsynligvis ikke vært godt nok med tanke på at jeg vet for lite om Uniteds historie og kanskje også Liverpool sin. Men ut i fra slik jeg oppfatter ting, er Liverpool mer folkelige. oh noes Å jeg som skal på trening, så får ikke med meg denne. Damn. Vel, jeg skal ut og glemme, så jeg får ikke sagt så mye jeg heller. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Og der stopper vi denne diskusjonen og diskuterer Liverpool only igjen? Eller så åpner vi en "Flamethread 987, ManU vs. Pool", så kan dere kose dere der? Endret 24. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eller så åpner vi en "Flamethread 987, ManU vs. Pool", så kan dere kose dere der? Done. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og der stopper vi denne diskusjonen og diskuterer Liverpool only igjen? Eller så åpner vi en "Flamethread 987, ManU vs. Pool", så kan dere kose dere der? Støttes. Ekstremt lei av å se United supportere her inne. Virker som de er mer her enn i sin egen tråd. Anywho..... 7 dager igjen av transfervinduet. Så langt har vi bare fått inn Skrtel. Mitt håp for de resterende 7 dagene: - Sissoko til Juve. - Riise til Newcastle. - Kuyt til West Ham. - Crouch / Voronin ut også. Ikke fordi jeg egnetlig vil bi kvitt noen av dem, men fordi vi er overfylt på disse plassene, og ingen er egentlig gode nok for Liverpool FC ppd. Erstattere må selvsagt på plass, og sater på dette: - Mascherano. For pengene av Sissoko og Riise - En spiss. Dog tror jeg ikke vi får noe ekte kvalitet, men Alfonso Alves kunne vert gøyt å se på topp med Torres. Vertfall en mer spillende spiss en Kuyt / Voronin / Crouch må inn. Derimot tror jeg ikke vi får se noe transferaktivitet, på det maximale er det Sissoko ut. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og der stopper vi denne diskusjonen og diskuterer Liverpool only igjen? Eller så åpner vi en "Flamethread 987, ManU vs. Pool", så kan dere kose dere der? Ekstremt lei av å se United supportere her inne. Vi hører du sier det, men vi bryr oss egentlig ikke. Hvis du ikke tåler å diskutere, bør du finne en annen hobby enn å henge her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ekstremt lei av å se United supportere her inne. Virker som de er mer her enn i sin egen tråd. Bare la de være her. De liker jo oss så godt Eneste jeg vil er å få signert Masche. Driter i alt annet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg driter i om Liverpool selger mange produkter med logoen sin på, selv om jeg erkjenner at det er bra for klubben om de gjør det. For meg handler det om historien og tradisjonene, og akkurat der ser jeg ingen klubber som er bedre enn Liverpool. Åhh dere er så fantastiske Kan jeg spørre, er det noe som helst dere ikke er best i / størst på? Ganske usakelig kommentar, poenget med den kommentaren? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du vil selge 3 spisser Winydance? Jeje Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kuyt, og Voronin bør selges mener nå jeg... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du vil selge 3 spisser Winydance? Jeje Vil selge 2. Vi er overbefolket på den plassen. Torres skal spille hver kamp, og det blir for mange å rotere vist vi har 3 spisser som skal spille i tillegg. Enda har vi Babel som kan / bør få sjangsen. For min del har Kuyt gjort det SÅ svakt iår, at han bør forlate Anfield menst vist forsatt får noen pund for han. Crouch / Voronin er egentlig 2 spillere som stiller likt. Crouch får vi en god del for, menst Voronin får vi liter for. Dog er Crouch en god del betre enn Voronin. Så vil jeg da ha en spiss inn igjen. En som har litt andre kvaliteter enn de andre. Alfonso Alves er jo en måltyv av rang. Kan tenke meg han. Ville nok gjort det skarpere enn Kuyt vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå