Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort glory? Ta mener altså vi skal ta bort glory som en assissasjon med en av verdens største klubber gjennom tidene, og uten tvil Englands største? Prøver du å leke morsom igjen nå? Si en, EN, klubb som har flere pokaler gjennom tidene enn Liverpool? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort glory? Ta mener altså vi skal ta bort glory som en assissasjon med en av verdens største klubber gjennom tidene, og uten tvil Englands største? Prøver du å leke morsom igjen nå? Si en, EN, klubb som har flere pokaler gjennom tidene enn Liverpool? Odd Grenland Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Snakker selvsagt om Engelske klubber Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Prøver du å leke morsom igjen nå? Kansje "uten tvil" var litt drøyt, men synst faktisk de blir riktig å si att liverpool er størst(i england vel å merke), med tanke på att de har vunnet mest. Eller er de en annen måte man måler sånt på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er mange store klubber med rik historie i det engelske ligasystemet. Selvsagt det er vel vanligst å kunne historien til sin egen klubb best, men det er viktig å huske på at maaange klubber i England har en rik historie bak seg. Vi er en stor klubb, uten tvil, men per dags dato er vi ikke den største. Det er Manchester United. Og slik har det uheldigvis vært i noen år. Edit: Og i størst klubb legger jeg best, flest fans, høy inntekt osv. Endret 24. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og hvorfor gjør det dere størst? De siste 20 årene har dere ikke gjort no mer enn noen få Mikke Mus-trofèer og en CL triumf, og nå er dere rett og slett et dårlig lag. Dere var størst, men det er så lenge siden at du ikke engang opplevde det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Liverpool er jo den mestvinnende klubben, og dermed den mest suksessfulle. Mao: Den største klubben i Engelsk historie. Vertfall etter mitt syn. De siste 10 årene er det UNited, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 At du sier vi er et dårlig lag vitner vel om lite kunnskap fra din side, banan. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og hvorfor gjør det dere størst? De siste 20 årene har dere ikke gjort no mer enn noen få Mikke Mus-trofèer og en CL triumf, og nå er dere rett og slett et dårlig lag. Dere var størst, men det er så lenge siden at du ikke engang opplevde det. Liverpool er et dårlig lag ja? Hehe. Joda. Der forsvant seriøsiteten din. En CL deltakende klubb kan aldri bli definert som dårlig. Uansett, vi er størst. Vi har vunnet meg gjennom historien. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 At du sier vi er et dårlig lag vitner vel om lite kunnskap fra din side, banan. Alt er relativt. Og hvorfor gjør det dere størst? De siste 20 årene har dere ikke gjort no mer enn noen få Mikke Mus-trofèer og en CL triumf, og nå er dere rett og slett et dårlig lag. Dere var størst, men det er så lenge siden at du ikke engang opplevde det. Liverpool er et dårlig lag ja? Hehe. Joda. Der forsvant seriøsiteten din. En CL deltakende klubb kan aldri bli definert som dårlig. Uansett, vi er størst. Vi har vunnet meg gjennom historien. Nei dere er ikke størst, dere var størst. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi ER størst gjennomtidene. Vi VAR størst før i tiden. Men vi er IKKE størst nå. Punktum. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi ER størst gjennomtidene. Om man kun ser på trofèer ja. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Begynner å bli en litt tåplig diskusjon dette nå Kommer ingen vei uansett. Endret 24. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jepp siden alle vet at United er mestvinnende i England om man ser på de to trofeène som betyr noe. Fa-cup og Liga. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så hiver vi på CL, så er Liverpool på topp igjen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Begynner å bli en litt tåplig diskusjon dette nå Kommer ingen vei uansett. Det er vi nå strengt tatt vant til når banan begynner å krangler og kverulere. Liverpool er ikke størst akkurat nå, men er helt klart en av de største gjennom tidene i engelsk fotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så hiver vi på CL, så er Liverpool på topp igjen. Snakket ikke vi om Engelsk fotball? Innlegget mitt var forresten kun ment for å provosere, se gjerne bort ifra det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så hiver vi på CL, så er Liverpool på topp igjen. Snakket ikke vi om Engelsk fotball? Innlegget mitt var forresten kun ment for å provosere, se gjerne bort ifra det. Hehe. Jo. Nei, kan legge fra oss diskusjonen. Alle har sin mening. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) "Pappan min er sterkere enn pappan din!" - gutt (13). Krysser forøvrig fingrene for at de spenstige eierne våre har noe oppløftende å slå i bordet med snart, selv om jeg har mine tvil.. Endret 24. januar 2008 av wipy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi ER størst gjennomtidene.Vi VAR størst før i tiden. Men vi er IKKE størst nå. Punktum. Dere var heldig at dere ikke hadde noen flykrasj. United hadde soleklart uten tvil vært Englands mestvinnende lag hadde det ikke vært for Munchen 58, og det kan ingen argumentere mot. Så dere får kose dere så lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå